אפליקציות פיננסיות חדשות שחשוב להכיר – 4 המובילות

עומר גלעדי5 דקות קריאה
4 אפליקציות פיננסיות שוות
שתף:

העולם בכף ידנו – וכולנו משתמשים באפליקציות פיננסיות על מנת לנהל את הכספים שלנו – בין אם זה חשבון הבנק, אפליקציות לתשלום מהיר ומקוון, ועוד – אפליקציות פיננסיות לא פעם הופכות את החיים קלים יותר. לפניכם – סקירה של ארבע האפליקציות הפיננסיות שהושקו לאחרונה ומבטיחות לייעל את השירותים העסקיים או הכלכליים שאנחנו מקבלים. לגזור ולשמור.

 

אפליקציות פיננסיות - מכל מקום
אפליקציות פיננסיות מאפשרות קבלת ייעץ, שירותים, העברת כספים ועוד – וכל זאת, בנוחות הסמארטפון, מכל מקום ובכל זמן

 

#1 – Leumi Keyboard – להעביר כסף דרך וואטסאפ

בנק לאומי חבר לסטארט-אפ הישראלי PayKey ומאפשר כעת ללקוחותיו העברת כספים דרך הפלטפורמות החברתיות – וואטסאפ, פייסבוק, וגם אחרות – מבלי להיכנס לחשבון הבנק, מבלי להקיש שם וסיסמה בכל כניסה, במהירות ובפשטות. במהלך החודשים הקרובים, השירות צפוי להתרחב ולאפשר גם שירותים נוספים – כמו בירור יתרה, קבלת קוד למשיכת כסף מבנקט קרוב, ועוד. הגדרת השירות מתבצעת מתוך אפליקציית לאומי, וללא צורך בהורדה של אפליקציות נוספות. אפליקציית לאומי מספקת מקלדת ברירת מחדל ממנה ניתן לבחור למי להעביר כספים ואת סכום ההעברה.

 

אפליקציות פיננסיות של לאומי
Leumi Keyboard – להעביר כספים דרך אפליקציות שיחה ורשתות חברתיות

 

#2 – advise.me – אפליקציה מנצחת לייעוץ השקעות

שירות Advise.me של הבנק הבינלאומי מאפשר ללקוחות המנהלים חשבון השקעות דרך הבנק לקבל המלצות המותאמות באופן פרטני לתיק ההשקעות שלהם, על ידי מערכת אוטומטית אשר מנתחת ושולחת בהודעות PUSH מסקנות והמלצות בהתאם לסקירות ופרסומים של האנליסטים מטעם הבנק. השירות מוצע ללקוחות הבנק המנהלים חשבון השקעות בכל סכום – גם כאשר מדובר בסכומים קטנים. השירות מאפשר שליחה של "טיפים" והודעות בנוגע לנכסים המוחזקים בתיק וכן המלצות קנייה חזקה או מכירה חזקה עדכניות. המידע, יאפשר מכירה ורכישה של מוצרים להשקעה באופן אישי על ידי בעלי תיק ההשקעות.

 

#3 – אפליצ'ק – גם בדיקת צ'קים, וגם הבטחת פירעון, והכל בקליק אחד

טכנולוגיה חדשנית של חברת אפליצ'ק, מאפשרת באמצעות צילום של הצ'ק גם לבדוק את תקינותו וגם להבטיח פירעונו. אפליצ'ק מאפשרת גם ניכיון צ'קים דחויים, בקבלת מזומן במקום (אם כי ניתן לרוע צ'קים דחויים בבנק באופן מיידי בקבלת חלק מהסכום, בדרך כלל בממוצע את הסכום המקורי בניכוי 30%). התשובות ניתנות במקום, והאפליקציה הפיננסית החדשה הזו מתאימה לשימוש אצל כל מי שעשוי לקבל צ'קים שלא ברור מה טיבן – ממשכירי דירות פרטיים ועד עסקים גדולים.

 

להורדת האפליקציה לסמארטפונים מבוססי אנדרואיד

להורדת האפליקציה לסמארטפונים מבוססי IoS

 

אפליצ'ק בין אפליקציות פיננסיות מומלצות
אפליצ'ק – שירות המאפשר בדיקת צ'קים והבטחת פירעון באופן מקוון ומיידי

 

#4 – Current – אפליקציות פיננסיות כבר מגיל צעיר

Current היא דווקא אפליקציה פיננסית המיועדת לנוער, בעיקר. מדובר באפליקציה לניהול דמי כיס, כולל בחינת העמידה במחוייבויות לצורך קבלת דמי הכיס, וקביעת סוג ההעברה לדמי הכיס – למשל בהעברה קבועה בסכום קבועה בכל פרק זמן ידוע מראש, או בהעברות יזומות בכל עת. כל ילד המנהל חשבון באפליקציית Current מנהל שלושה ארנקים נפרדים – ארנק אחד לחיסכון, בו נשמרים הכספים הקיימים בחשבון; ארנק אחד להוצאות, בו מפורטות כל ההוצאות בפורמט נוח לקריאה; וארנק רביעי לתרומה. האפליקציה משתפת פעולה עם חברת האשראי ויזה ועם "עיגול לטובה".

 

לאתר האפליקציה

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme