כיסויי אייפון יוקרתיים במיוחד שיעלו לכם עד 4,500 דולר

מערכת5 דקות קריאה
הכירו: כיסויי אייפון שיעלו לכם הרבה מאוד
שתף:

אייפון X עומד להגיע לחנויות בקרוב מאוד, ואוהדי אפל הנרגשים יכולים לבצע הזמנה מוקדמת (pre order) כבר עכשיו.  מי שמתכוון להשקיע ברכישת המכשיר החדש ומגלה שיש לו כמה (אלפי) שקלים פנויים לרכישת כיסויי אייפון יוקרתיים במיוחד ישמח לגלות שיש כמה דגמים חדשים ומיוחדים במיוחד עבורו. הדגמים הללו אידאליים למי שמעדיף להימנע מהמכשיר הקלאסי בלבן או בשחור, ורוצה להרגיש מקורי ושונה.

 

דגם Aurum iPhone X במהדורה מוגבלת

בין שלל כיסויי אייפון שישדרגו את המכשיר שלכם בצורה דרמטית אפשר למצוא את Aurum iPhone X של Legend. רק עשר יחידות מהסוג הזה צפויות לצאת למכירה, וכל אחת מהן תעלה לא פחות מ-3,494 דולר. הסיבה למחיר היא שכבת הזהב הדקה, 24 קראט אם תהיתם, וגם החיתוך המיוחד של הלוגו ממנו תוכלו להתרשם בתמונה שלפניכם. אם תרצו תוכלו לבצע בו התאמות משלכם, לרבות שיבוץ יהלום או אבני חן יוקרתיות בלוגו. גם הקופסה שתקבלו תהיה מפוארת להפליא, וכן תקבלו אוזניות EarPods בציפוי זהב ונרתיק עור מותאם אישית.

 

כיסויי אייפון מסוג Aurum
מחפשים כיסויי אייפון "זולים" יחסית? הדגם הזה יעלה לכם 3,494 דולר והוא מצופה זהב 24 קראט. תמונה: Legend

 

דגם Curium iPone X – כמעט 3,800 דולר

עוד כיסוי מצופה זהב (וגם הוא 24 קראט) הוא דגם Curium עם עור תנין מקורי ואיכותי שתוכלו להחליף גם בסוגי עור אחרים. הלוגו הוא מרכיב ייחודי בדגם הזה, בזכות שיבוץ הפנינה בחיתוך ידני וציפוי זהב 18 קראט. התמונה משקפת את הדגם היטב אבל גם אותו תוכלו להתאים להעדפות האישיות שלכם. כך תוכלו לעצב את הלוגו עם יהלום, לשנות את חומרי הגלם ועוד. אתם יכולים גם להיות רגועים ולדעת שהקופסה כאן גם היא מפוארת ומרשימה מאוד, ואיתה תקבלו תעודה שמעידה על מקוריות החומרים, אחריות ואוזניות EarPods בציפוי זהב. נרתיק עור הוא כמובן חלק מהחבילה ואם תרצו ליצור סט ניתן לבחור עור זהה גם לכיסוי וגם לנרתיק.

 

כיסויי אייפון מעור תנין
כיסויי אייפון זמינים גם בציפוי זהב ועור תנין שתוכלו לשנות בהתאם לטעם האישי שלכם. תמונה: Legend

 

דגם Classique יעלה לכם כ-3,900 דולר

אם נדייק, הדגם הזה יעלה 3,897 דולר בדיוק, וגם כאן – בדומה לדגמים הקודמים – צפויות להימכר 10 יחידות בלבד. הלוגו של אפל משובץ יהלומים שיזהרו כשהמכשיר נמצא בשימוש, ואת בהירות הלוגו תוכלו לשנות בהתאם להעדפות שלכם, כמו גם את צבעי היהלומים. את הדגם הזה אפשר לבחור גם בגרסאות עור שונות. אם אתם מחפשים כיסויי אייפון שנראים נוצצים זה הדגם האידאלי עבורכם, ואיתו תקבלו וגם קופסה יוקרתית, תעודת מקוריות ואחריות, וכמובן וזניות EarPods בציפוי זהב כמו גם נרתיק עור שיעוצב על פי הדרישות שלכם.

 

כיסויי איפון ויהלומים
בין שלל כיסויי אייפון נמצא הדגם הזה, עם לוגו משובץ יהלומים. תמונה: Legend

 

דגם Fusion – כיסויי אייפון שחוצים את רף 4,000 דולר

אנחנו עולים מדרגה ומשנים קידומת. הטלפון היקר והיוקרתי יעלה לכם 4,015 דולר. הרצועה במרכז הכיסוי קיבלה את ההשראה שלה מרצועות השעון שאנחנו מכירים היטב, אבל העיצוב שלה ייחודי וללא ספק משדרג את מראה הכיסוי. הדגם הזה הוא אחד מתוך כמה כיסויי אייפון מעוצבים להפליא ויקרים להחריד בזכות ציפוי הכסף והגימור המדויק מאוד. התאמות אישיות, איך לא, תוכלו לבצע גם בדגם הזה.

 

כיסויי אייפון שיעלו יותר מ-4,000 דולר
כיסויי אייפון יכולים לחצות את רף 4,000 הדולר, והנה ההוכחה לכך. תמונה: Legend

היקר ביותר: דגם Momentum

היהלום שבכתר הוא דגם Momentum שמחירו 4,489 דולר ומבט חטוף בתמונה מסביר בוודאי את פשר המחיר. יהלום בחיתוך מעוגל, אבן יהלום אדום במרכז ועיצוב דמוי מטרה. הדגם הזה הוא היקר ביותר והיוקרתי בין שלל כיסויי אייפון, וכמו כל הדגמים האחרים ברשימה הזו גם הוא כולל אוזניות EarPods בציפוי זהב, אחריות ונרתיק עור.

 

כיסויי אייפון יגיעו עד 4,500 דולר
אם אתם מחפשים כיסויי אייפון יקרים באמת, מה דעתכם על דגם שיעלה 4,489 דולר?

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme