המשקיעים הגדולים ואתם – השקעה זהה גם עם פחות מ-100,000 ש"ח

עומר גלעדי5 דקות קריאה
לשחק כמו המשקיעים הגדולים
שתף:

אם חסכתם סכום של 100,000 ש"ח או פחות ואתם מחפשים אפיק השקעה אטרקטיבי, שיציע תשואה ממוצעת גבוהה לעומת סיכונים ברמות שיהיה לכם נוח לחיות איתן, אתם בוודאי מגלים כי עולם ההשקעות משאיר דווקא את המשקיעים בסכומים בינוניים, כמעט ללא אפשרויות אטרקטיביות. אתם יודעים שהמשקיעים הגדולים מאוד רואים לפניהם עולם השקעות עשיר באפשרויות; שיש להם אפשרויות השקעות רווחיות יותר ובאופן כללי, שכסף נמשך לכסף. אבל בניגוד לסכומים הגבוהים המצוינים כתנאי סף ניהול תיקי השקעות אקסקלוסיבי, לכם יש רק 30,000 ש"ח פנויים להשקעה. עבדתם קשה לחסוך את אותם 30,000 ש"ח – וכעת, אתם רוצים להשקיע אותם באפיקי הרווחיים שאותם משקיעים בעלי סכומים גבוהים עד פי עשרה ויותר מזה שלכם רואים לפניכם. חשוב שתדעו, כי ישנה דרך אפקטיבית, להשקעת סכומים קטנים באפיקי השקעה שהם אופייניים בדרך כלל להשקעות שנעשות על ידי המשקיעים הגדולים. איך עושים את זה? איך משקיעים סכומים קטנים ונהנים מניהול פרימיום של ההשקעה ומרווחים המתאימים לבעלי הון עצמי גבוה? על הסודות הקטנים של ההשקעות הגדולות ואיך גם אתם יכולים – במאמר שלפניכם.

 

המשקיעים הגדולים יקבלו תשואה קצת יותר יפה
התשואות של המשקיעים הגדולים ואפשרויות ניהול ההשקעות שלהם הן שונות משמעותית מאלה המוצעים למשקיעים בסכומים נמוכים, בדרך כלל של פחות מ – 100,000 ש"ח

 

השקעה בשיתוף פעולה – להשקיע קצת, לקבל הרבה

ישנן שתי דרכים ליהנות מראיית שוק ההשקעות דרך המשקפיים של משקיע בעל סכום ראשוני גבוה – גם כאשר לכם באופן אישי סכום פנוי להשקעה שהוא בן חמש ספרות בלבד. הפתרון הוא, כמובן, לשלב כוחות עם עוד משקיעים כמוכם, ליצירת תיק השקעות בסכום גבוה מספיק על מנת שביחד, תוכלו ליהנות מתנאי ההשקעות המתאימים לסכומים שצברתם במשותף. במרבית המקרים, מספיק שיתוף פעולה בין שניים או לכל היותר שלושה משקיעים, על מנת להגיע לסכום ראשוני שהוא גבוה מספיק, ויאפשר לכם השקעה באפיקים חדשים ורווחיים במיוחד.

 

יחידות השקעה – חברות השקעה שכבר ארגנו עבורכם את הפלטפורמה

בעולם ההשקעות בנדל"ן אנחנו רואים חברות רבות המאפשרות גם למשקיעים בסכומים לא גבוהים להיכנס "למגרש של הגדולים" ולהשקיע בהשקעות אשר מתאפיינות באחוזי תשואה גבוהים יחסית. זאת – על ידי רכישה קבוצתית, שהיא מאורגנת כולה על ידי החברה היזמית. בהשקעות בנדל"ן, כל "יחידת השקעה" נמכרת מייצגת משקיע שהוא הבעלים הגאה של נתח מן הנכס, במרבית המקרים נתח זה נרשם לזכותו בטאבו או בערוצים רשמיים אחרים. התשואה בגין ההשקעה מחולקת בין המשקיעים בנתחים יחסיים באותו האופן בו נאספו כספי ההשקעה.

 

המשקיעים הגדולים והקטנים - העין על הנדל"ן
השקעה ביחידות השקעה, מאפשרת גם למשקיעים קטנים להשקיע בנדל"ן בפלטפורמה שיתופית ביחד עם משקיעים נוספים, בקבוצות המתארגנות על ידי החברה היזמית

 

יחידות השקעה – המשקיעים הגדולים ממש לא מוגבלים לנדל"ן

שיטת ההשקעה ביחידות תופסת תאוצה, ומאפשרת למשקיעים הקטנים והבינוניים לאגד כוחות ולהשקיע גם בתחומים נוספים כמו המשקיעים הגדולים, כמו למשל בחברות סטארט-אפ ובעסקים, בקרנות הון ובקרנות הון סיכון, ובאפיקי השקעה נוספים. אם אתם מחפשים אפיקי השקעה אלטרנטיביים, אשר ממוצע התשואות שלהם גבוה והם מאפשרים ניהול אקסקלוסיבי של הכספים המנוהלים – מומלץ לבחון את האפשרות להשקעה בפרויקטים מניבים בצורה של "יחידות ההשקעה", המאפשרת לכמה משקיעים קטנים "לאחד כוחות" לכדי סכום משמעותי ולהשקיע באפיקים השמורים באופן מסורתי, רק למשקיעים בסכומים גדולים באמת.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme