היכרויות בחינם? האפליקציות והאתרים הישראלים שאתם חייבים להכיר

מורן בלסר5 דקות קריאה
אתרים ואפליקציות לצורך היכרויות בחינם
שתף:

סצנת ההיכרויות באינטרנט מאז ומעולם היתה גועשת, וגם אתרי היכרויות זוכים לפופולריות רבה, ואחרי הכל – חשוב לזכור כי אתרי היכרויות מאפשרים דרך נוחה, נעימה, וזמינה מאוד לכל מי שלא מתחשק לו לבקש מחברים שיחפשו, לצאת למועדונים רק כדי למצוא בן או בת זוג, וכדומה – להכיר בן או בת זוג שמתאימים לכם. אתרי היכרויות בחינם בישראל מאפשרים העלאת פרופיל משתמש וחיפוש בין המשתמשים הרשומים באתר לאיתור פרופיל פוטנציאלי לחברות קצרה, זוגיות סוערת או לרומנטיקה לשנים רבות. אלפי זוגות בישראל הכירו באתרי היכרויות, לא מעטים מהם באתרי היכרויות בחינם. סקרנו עבורכם את האתרים הפופולריים ביותר המאפשרים פתיחת פרופיל ושיטוט בין הפרופילים הקיימים לאיתור מישהו שיש סיכוי שירטיט את ליבכם – לשעה, לשנה, או לכל החיים, ולפניכם, תוצאות המחקר של צוות ריאלי בעניין אתרים מצוינים בישראל להיכרויות בחינם.

 

היכרויות בחינם - יש לא מעט אתרים כאלה
אתרי היכרויות בחינם הם אתרים נפוצים מאוד בישראל, רבים מהם תמצאו אלפי כרטיסי חבר פעילים ומאחורי כל כרטיס – מישהו שיכול להיות בן או בת הזוג הבאים שלכם

 

Ladies First – אתר שנותן זכות קדימה לנשים

אתר Ladies First  הוא אתר היכרויות בחינם, המאפשר פתיחת פרופיל משתמש ללא עלות, ובחירה בין אלפי משתמשים ומשתמשות הנכנסים לאתר מדי יום. הייחוד באתר Ladies First הוא שרק הנשים יכולות לפנות לגברים – גבר שקיבל פנייה מאישה, מקבל קישור למעין מבחן מקוון קצר (בן ארבע שאלות), ובמידה ועבר אותו, הוא יכול להגיב לפנייתה. באתר Ladies First, גברים לא יכולים לפנות לנשים, אלא רק לענות לפניות שקיבלו מנשים חברות באתר. הבחירה בשיטת פעולה כזו מאפשרת מיעוט בהודעות "ספאם" או הודעות בעלות אופי מטריד הנשלחות לעיתים מגברים לנשים. אתר היכרויות בחינם Ladies First  מציע מעבר לפלטפורמה המקוונת להיכרויות גם חברות במועדון, המקנה זכות להשתתף באירועי פנויות פנויות הנערכים על ידי צוות האתר. מעל 3,000 זוגות שמצאו זה את זו באתר ההיכרויות הזה – אולי גם אתם תמצאו את החצי השני שלכם כאן?

 

לאתר היכרויות בחינם Ladies First

 

Lovely – אתר מהיר ובו עשרות אלפי משתמשים

אתר היכרויות בחינם Lovely הוא אתר ישראלי מהפופולאריים בקטגוריה, והוא מציע ממשק משתמש נוח במיוחד למחפשים זוגיות או קשר רומנטי. על פי דיווחי האתר, אלפי משתמשים רשומים נכנסים לאתר מידי יום, מקבלים ושולחים פניות למועמדים שמוצאים חן בעיניהם, ומאות זוגות כבר התחתנו לאחר שהכירו ב – Lovely – בעמוד "הכרנו" תמצאו תמונות חופה מרגשות של עשרות זוגות שמצאו זה את זו דרך האתר. בעמוד "הרשמה חינם" של האתר, תמצאו ממשק נוח להרשמה מהירה – שמייד לאחריה, תוכלו להתחיל לשוטט בין מאות הפרופילים האישיים, לסנן מועמדים ולפנות (או לשלוח "ריגושון", בשפת האתר) למועמדים שמצאו חן בעיניכם.

 

לאתר Lovely להיכרויות בחינם

 

אתר היכרויות בחינם שמתאים לכולם
לאבלי היא דוגמה טובה לאתר היכרויות בחינם שכדאי לכם להכיר

 

דוסילאב – אתר היכרויות בחינם למגזר המסורתי והדתי

הרשת הישראלית מציעה גם אתרי היכרויות בחינם למגזרים שונים, והבולט שבהם הוא המגזר המסורתי – דתי. אתר היכרויות בחינם בולט במגזר זה הוא האתר "דוסילאב", המציע סביבת היכרויות לא רק לדתיים מסוג זה או אחר, אלא גם לבעלי זיקה כלשהיא לדת או למשתמשים המחפשים במיוחד להכיר את מי שהצניעות, דרך הארץ והמוסר חשובים לו. אתר "דוסילאב" מציע יותר מאשר רק פלטפורמה חינמית להיכרויות – תמצאו באתר בנוסף גם חדרי צ'ט, רשימה של מחוברים כעת, ועוד. בפרופילי המשתמש, אותם ניתן לבחון גם ללא הרשמה לאתר, תמצאו פרטים אישיים כלליים וגם פירוט על הרקע הדתי – אמונה, כשרות, הרקע מבית, כיסוי ראש, ואחרים. בדיקה קצרה של המשתמשים העלתה שרבים מהם מתארים עצמם כחילוניים (בעוד אחרים מתארים עצמם כדתיים או מסורתיים).

 

לאתר ההיכרויות בחינם דוסילאב

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme