עסקים באינטרנט שתוכלו להקים גם אם אין לכם הון עצמי

מערכת5 דקות קריאה
עסקים באינטרנט - 5 רעיונות
שתף:

אפשר להגיד שהאינטרנט שינה את חוקי המשחק לחלוטין – בעיקר בעולם העסקים. אם פעם הקמת עסק הייתה כרוכה בעלויות גבוהות ותקציבי שיווק מטורפים (בין היתר), בזכות האינטרנט יש לא מעט עסקים קטנים שמצליחים לתת פייט לעסקים הוותיקים והגדולים יותר. הם עושים את זה בלי להשקיע תקציבים גדולים מדי, וגם הקמת העסק לא דורשת מהם שום הון עצמי (או הון זר, לצורך העניין). הקמת עסקים באינטרנט היא אם כן פתרון פשוט ונוח, כזה שיאפשר לכם להמשיך לנהל את העסק גם כשאתם בחופשה. אתם יכולים לעבוד יותר או פחות, בשעה שבה בא לכם לעבוד ולהשקיע רק עד כמה שתרצו. אתם גם לא צריכים ניסיון בשיווק או בעסקים. כדי לתת לכם השראה, הנה חמישה עסקים באינטרנט שתוכלו להקים די מהר, ובלי להשקיע יותר מדי משאבים.

 

1 – על "דרופ שיפינג" שמעתם?

סביר להניח ששמעתם עליו אבל לא באמת ידעתם שיש לו שם. דרופ שיפינג הוא למעשה עסק למכירת סחורות ומוצרים. כבעליהם של עסקים קטנים אתם בוודאי לא מתכוונים לנהל מלאי גדול של מוצרים או להתמודד בעצמכם עם המשלוח ללקוחות. באמצעות דרופ שיפינג אפשר למכור בכל זאת סחורות בלי לנהל מחסן ובלי העלויות והסיכונים הנלווים למהלך מהסוג הזה. איך כן עושים את זה?

 

עסקים באינטרנט ומכירת מוצרים
בין שלל עסקים באינטרנט שלא יעלו לכם הרבה, אפשר למצוא מהלכים כמו דרופ שיפינג ושיווק שותפים שחוסכים מכם את הצורך בניהול מלאי

 

אם אתם מחפשים להקים עסקים באינטרנט ודרופ שיפינג נשמע לכם מהלך אטרקטיבי, אתם עומדים לעבוד עם אחת החברות המובילות בתחום הזה, ושלוש הגדולות ביותר הן כמובן אמזון, אי-ביי ואטסי. כשהלקוח שלכם יבצע רכישה הוא ירכוש את המוצר מחברה אחרת, זו שלמעשה מייצרת אותו, והיא גם זו שתספק את המוצר לצרכן. אם זה נשמע לכם פשוט זה כנראה בגלל שזה אכן פשוט, ואתם יכולים למכור מגוון רחב מאוד של מוצרים בלי להתמודד עם עלויות תפעול גבוהות. עם זאת, זכרו שכדי להקים עסק מהסוג הזה תצטרכו לאתר ספק אמין שאיתו תוכלו לעבוד בידיעה שהלקוחות יקבלו את הסחורה בזמן. בנוסף, מאחר ומדובר בשוק תחרותי ויש עוד עסקים באינטרנט בתחום שלכם ועם מוצרים זהים, תצטרכו להציע מבצעים והוזלות שיפגעו ברווחיות שלכם, אבל עדיין יאפשרו לכם להרוויח.

 

2 – שיווק שותפים

שיווק שותפים יישמע לכם דומה במידה רבה לדרופ שיפינג, אבל כמובן שקיימים הבדלים מהותיים בין שני המהלכים הללו. בתור התחלה, שיווק שותפים לא דורש מכם להתמודד עם משלוח מוצרים ללקוחות. אם ננסה להסביר את זה בפשטות, בשיטה הזו של שיווק שותפים אתם בוחרים נישה מסוימת ושותף שיש לו מוצרים המתאימים לנישה הזו בדיוק. עכשיו תוכלו להציע את המוצרים הללו באתר שלכם או בבלוג שאתם מנהלים, כשאתם למעשה משתפים קישור מיוחד למכירה. הקישור הזה מוביל בחזרה אליכם, כך שכל מכירה המתבצעת בזכותכם תסומן כמכירה שלכם. במילים אחרות, אין לכם כאן שום סיכון וגם העלויות אפסיות. אתם רק צריכים להתמקד בשיווק המוצרים דרך האתר שלכם או דרך הרשתות החברתיות, בדרכים המוכרות והמועדפות עליהם.

 

עסקים באינטרנט דרך הבלוג
ניהול בלוג יכול לייצר הכנסה יפה באמצעות קידום עסקים באינטרנט על ידי מודעות או קישורים ממומנים

 

3 – ניהול בלוג

יש לכם תחביב, תחום עניין או תשוקה כלשהיא? עכשיו יש לכם את ההזדמנות לדבר על זה וגם לעשות כסף. ניהול עסקים באינטרנט יכול לכלול גם את התחומים שמעניינים אתכם באמת, ואם תנהלו בלוג משלכם תוכלו לדבר על כל נושא שתבחרו, וליהנות מהכנסה יפה בצד. הקמת הבלוג לרוב אינה דורשת עלות (נסו למשל את blogger.com) והיא יכולה להפוך להרבה יותר מאשר בלוג שבו תכתבו על הא ועל דא. אתם יכולים להעלות תמונות וסרטונים, לספק קישורים לאתרים אחרים ולהרחיב בתחום הנישתי שלכם. כשהבלוג שלכם יהיה גדול ומוכר, עם כמות יפה של עוקבים תוכלו להתחיל להרוויח כסף על יד שילוב מודעות גוגל (AdSense) ברחבי הבלוג, למכור שטחי פרסום בבלוג או, כפי שכבר הצענו בסעיף הקודם – לעסוק בשיווק שותפים ולשתף עם הקוראים שלכם קישורים לרכישת מוצרים. יש לנו גם שלושה טיפים עבורכם לניהול הבלוג:

 

1 – הציעו ערך עם ערך כלשהו. בלוג משעמם שמספק מידע בסיסי שניתן למצוא בכל מקום אחר פשוט לא יעשה את העבודה ולא ימשוך קוראים.

2 – עדכנו את הבלוג באופן קבוע. אנשים רוצים לקבל מידע חדש, לקרוא תכנים מעניינים, לצפות בקטעי וידאו ולצרוך תוכן באופן עקבי. אתם לא חייבים להעלות פוסט אחד ליום, אבל גם פוסט או שניים בשבוע יעשו את העבודה, כל עוד יהיה לכם לוח זמנים קבוע.

3 – היו כנים. הבלוג אולי יכול להכניס לכם כסף, אבל אל תהיו ממוקדים רק במכירות. התמקדו ביצירת תוכן אמיתי, כזה שיספק לקוראים שלכם עניין וערך. אם תשיגו את המטרה הזו בכנות גמורה, הגולשים יבטחו בכם מספיק כדי להיכנס גם לפרסומות ולקישורים שלכם.

 

4 – השתמשו ביוטיוב וצרו סרטונים

עסקים באינטרנט יכולים להיות פשוטים אפילו יותר, עם סרטוני וידאו ורשת אחת פופולרית במיוחד בשם יוטיוב. יותר ממיליארד גולשים ברחבי העולם נכנסים ליוטיוב מדי יום וצופים במאות מיליוני סרטונים במשך שעות. לא, לא כל הסרטונים כוללים תינוקות או ילדים (או השילוב בין השניים). אתם גם לא צריכים לשאוף לייצר סרטון ויראלי, למרות שזה יהיה נחמד אם הסרטון שלכם יגיע למיליוני צופים בכל העולם. אתם בסך הכל צריכים להשיג צפיות רבות באופן קבוע. תוכן שימושי ומעניין שימשוך את האנשים לצפייה הוא המטרה שלכם. אתם יכולים לייצר סרטוני הדרכה, להעביר ביקורת על סרטים וספרים או לדבר על נושאים נישתיים שגם הקהל שלכם יאהב לשמוע. עם קהל עוקבים וכמות יפה של צפייה תוכלו להתחיל להרוויח על ידי שילוב פרסומות או מימון באמצעות חסויות. רק חשוב שתוודאו שאיכות הצילום טובה, שהסאונד איכותי ושיש לכם תכנית עריכה טובה, גם אם פשוטה (וחינמית).

 

עסקים באינטרנט ומוצרי מידע
יש לא מעט עסקים באינטרנט שמבוססים על מוצרים דיגיטליים בהם גם סרטוני הדרכה או קורסים מקוונים

 

5 – מוצרי מידע

עסקים באינטרנט לא חייבים לכלול מכירה של מוצרים מוחשיים. במקום זאת תוכלו למכור מוצרי ידע, הדרך הכי פשוטה ומהירה להרוויח כסף. אמנם לא תוכלו לקצר את הדרך יותר מדי, משום שעדיין תצטרכו לייצר את המוצר הדיגיטלי שלכם, אבל הנוסחה הכללית כוללת ריאיון, קורס או הרצאה מוקלטת, למשל. הסבר איך לתפעל מוצר, ריאיון עם דמות משמעותית בעולם ידע מסוים או ספר דיגיטלי, בין אם ספר פרוזה ובין אם מדריך טיולים או חוברת הסבר למי שזקוק לתמיכה כזו או אחרת.

 

אז איך מקימים עסקים באינטרנט?

עם כל הידע והטיפים הללו נותרה לכם רק המשימה האחרונה – לבחור תחום עיסוק, נישה משלכם ולהקים עסק. עם זאת, כדאי לזכור שכאשר אתם מקימים עסקים באינטרנט אתם ממש לא מוגבלים. אתם יכולים למכור מוצרים, לנהל בלוג ולהציע גם מוצרי ידע. במקביל. גם אם תתמקדו בכל מהלך בנפרד (צעד חכם ומומלץ) עדיין תוכלו להוסיף עוד ועוד כלים, שירותים ומוצרים, רק כדי שהעסק ימשיך לגדול וההכנסה תמשיך להגיע.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme