סלקום קוואטרו – האם החבילה המרובעת של סלקום משתלמת?

מורן בלסר5 דקות קריאה
שתף:

חברות התקשורת ובתוכן גם חברות הסלולר, הפתיעו את קהל הצרכנים בשנתיים האחרונות, כשהחלו לספק פתרונות מוזלים לשידורי טלוויזיה מרובת ערוצים. אחת החברות הראשונות שעשתה זאת הייתה סלקום, שלצד שידורי טלוויזיה המבוססים על תשתית אינטרנט המאפשרת גם מחירים נוחים יותר, הציעה חבילות אטרקטיביות בסגנון חבילות ה"טריפל", המשולבות בשירותים נוספים. כך, היתה חברת סלקום הראשונה שהתחילה לספק, בסוף שנת 2014, חבילות תוכן לצפייה מעל החיבור לאינטרנט, אל מול החברות הוט ו – YES, שעד כה היו הפתרון היחיד לצפייה בטלוויזיה רב ערוצית. העלות למנוי חודשי בסלקום TV היתה רק 99 ש"ח, ביחס לממוצע של יותר מ – 250 ש"ח לחודש למשפחה בשתי החברות הוותיקות. עכשיו היא מרחיבה את השירותים שלה, עם סלקום קוואטרו.

 

שירותי הטלוויזיה הרב ערוצית שהוצעו על ידי סלקום, בשם סלקום TV, הוצעו בחבילה אחת שכללה את כל הערוצים והתוכן המוצעים בשירות (ללא תוספת עלות וחלוקה לפי חבילות, המייקרת את התשלום החודשי). ההתקנה היא פשוטה ולא נדרשת לטכנאי – באמצעות מכשיר "סטרימר" ייחודי שמתחבר לכניסת ה HD של הטלוויזיה מחד ולחשמל מאידך, בחיבור לאינטרנט של הבית (בדרך כלל באופן אלחוטי), ניתן היה ממש באופן מיידי להתחיל לצפות בכל תכני סלקום TV. חבילת סלקום קוואטרו מציעה שירותי טלוויזיה בצירוף מספר שירותים נלווים. סקרנו את חבילת סלקום קוואטרו על מנת לבדוק האם היא אטרקטיבית מספיק אל מול ההיצע הרב של חבילות טלוויזיה בשוק.

 

סלקום קוואטרו - 4 במחיר קבוע
סלקום קוואטרו – חבילה הכוללת שירותי סלולר, חבילת סלקום TV, שירותי אינטרנט וקו טלפון נייח – והכל, תמורת 249 ש"ח לחודש בלבד

 

הניידים של סלקום קוואטרו – כפול שלוש בגזרת הסלולר

חבילת סלקום קוואטרו מציעה פתרון יעיל לא רק בגזרת הטלוויזיה והאינטרנט, אלא קודם כל בתחום הסלולר. בחבילת הקוואטרו כלולים 3 קווי סלולר, כל אחד מהם מאפשר גלישה של 10GB לכל מחזור חיוב. עוד, כוללת החבילה עד 9,000 דקות זמן אוויר או 7,000 הודעות סמס לכל מחזור חיוב. זהו פתרון מצוין עבור משפחות בהם זוג הורים וילד משתמשים במכשירי סלולר ורוצים לחסוך משמעותית בעלויות החודשיות. החבילה לא כוללת כמובן תשלום על מכשירים או שירותים נוספים הדרושים בצריכה סלולרית.

 

קו טלפון ביתי בחבילת סלקום קוואטרו – בלי להתמודד עם ספקים נוספים

עוד יתרון של חבילת סלקום קוואטרו בגזרת הטלפונים הוא קו הטלפון הביתי שהחבילה כוללת ומאפשר להשתמש בטלפון הביתי ללא הגבלת שיחות במסגרת התשלום החודשי על החבילה – בשיחות לטלפונים ניידים ונייחים כאחד. היתרון העיקרי של התוספת הזו לחבילה הוא העובדה שאין צורך להתמודד עם ספקיות טלפוניה ביתית כמו בזק, אלא להנות מהשירות הזה, שהפך זניח בשנים האחרונות, בתוך חבילה אטרקטיבית אחת.

 

שירותי הטלוויזיה – סלקום TV

סלקום TV, שירותי הטלוויזיה של בחבילת סלקום קוואטרו, הם החלק החדשני בחבילה המרובעת שמציעה החברה. בחבילת סלקום קוואטרו נכלל חיבור לשירותי הטלוויזיה האינטרנטיים, הכוללים את ערוצי הטלוויזיה העיקריים בישראל, ערוצי ספורט, ערוצי הילדים, ערוצי סרטים וסדרות, VOD וגם חידוש יעיל במיוחד 24/7 – שמאפשר צפייה בתוכניות כל הערוצים בחיפוש פשוט בלוח המשדרים של השבוע האחרון. שירות ה – VOD של סלקום כולל בין היתר ערוצי סדרות ביניהן סדרות מבית היוצר של HBO ו – BBC, שפע של סרטים חדשים וקלאסיים, ערוצים ותכניות דוקומנטריים, וערוצים לילדים עם סרטים חדשים בדיבוב לעברית או באנגלית. 

 

שירותי הטלוויזיה כוללים מקליט עם סטרימר ושלט מקלדת מתקדם, המאפשר חיפוש בערוצי ה-youtube שגם הם חלק מהחבילה. ניתן גם להוסיף ממירים לחבילה בתשלום של 29 שקלים לחודש. ניתן להוסיף לחבילה גם סטרימר או Apple TV 4 בעלות של 30 שקלים לחודש עד תום תקופת ההתחייבות (36 חודשים). לצד החבילות המוצעות בתוך שירותי הטלוויזיה, אפשר להזמין חבילות נוספות בין היתר של ערוצים ברוסית. החבילה ברוסית כוללת למעלה מ-20 ערוצים שונים, והיא בתוספת תשלום.

 

סלקום קוואטרו כולל גם את הטלוויזיה
שירותי הטלוויזיה בחבילת סלקום קוואטרו ניתנים דרך סלקום TV, מותג הטלוויזיה של סלקום מעל פלטפורמת האינטרנט. מדובר בשירותי טלוויזיה רב ערוצית הכוללים סרטים, סדרות, תכניות ילדים ודוקו, ועוד

 

ספק ותשתית אינטרנט ביתי – החלק הרביעי בחבילה

סלקום קוואטרו כוללת גם ספק ותשתית אינטרנט ביתי. איכות הגלישה נחשבת גבוהה יחסית ולפי סקרי שביעות רצון עד כה לא דווחו תקלות משמעותיות בהקשר לחבילת האינטרנט של סלקום. התשתית והספק כוללים 40MB ונתב שמוצע בתשלום חד פעמי של 10 שקלים. ניתן לשדרג למהירות של 100MB בתוספת תשלום של 20 שקלים לכל חודש.

 

סלקום קוואטרו – כמה זה עולה לנו?

החבילה של סלקום קוואטרו מוצעת במחיר של 249 שקלים לחודש למצטרפים למשך השנה הראשונה. לאחר שנה המחיר מתעדכן ל – 325 שקלים לחודש. המחיר אינו כולל תוספות רבות המוצעות לשירות וצוינו כאן. חשוב לציין שישנה גם עלות התקנה של 200 שקלים אותה גובה החברה באופן חד פעמי עם ההצטרפות לשירות.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme