המוצרים החדשים של אפל – למה אפשר לצפות ב-2018?

מערכת5 דקות קריאה
האם אפל תשיק את המוצרים הללו השנה?
שתף:

שנת 2017 עמדה בסימן טלפונים ומחשבים, לפחות בכל הקשור לסל המוצרים המתחדש של אפל. זו הייתה גם השנה המוצלחת ביותר של החברה עם 322 מיליון גאדג'טים שנמכרו. אלא שבאפל ממש לא נחים על זרי הדפנה, ומה שקרה בשנה שעברה נשאר בשנה שעברה. גם לשנת 2018 יש בחברה תכניות גדולות מאוד, ויש צוות פיתוח שלם שעמל על אייפונים ואייפדים שייצאו לאור עוד השנה. מאחר ואף נציג רשמי לא מוכן לספק פרטים על מה שצפוי לקרות ועל המוצרים שאמורים להגיע לחנויות, אפשר לאסוף מידע מכתבים, אנליסטים וגם מאלה שמדליפים שמועות מתוך מסדרונות אפל בקליפורניה. אז מה צפוי לנו?

 

שלושה אייפונים חדשים

רק ב-2017 השיקה אפל את אייפון X עם עיצוב חדשני שבו – לראשונה – נעלם כפתור הבית והוחלף בזיהוי פנים אוטומטי. השנה צפוי השינוי הזה לעבור גם למוצרים אחרים, לרבות אייפונים אחרים. על פי ההערכות, אחד המכשירים החדשים הוא טלפון חכם עם מסך LCD (ללא כפתור הבית), והמכשיר הזה אמור להימכר במחיר נוח הרבה יותר ממחירו של אייפון X, כלומר בין 600 ל-800 דולר. המומחים חוזים גם מכשיר אייפון גדול יותר (6.5 אינץ') ומכשיר אייפון X עם כמה שיפורים משמעותיים. מתי זה יקרה ואם אכן יש אמת בשמועה – נדע בקרוב.

 

אייפד פרו חדש עם זיהוי פנים

רכיב זיהוי הפנים שאליו נחשפנו לראשונה בסוף 2017 עומד להגיע גם למכשירי האייפד פרו. כלומר, גם כאן אפשר להיפרד לשלום מכפתור הבית, מה שיגדיל את שטח התצוגה, כמובן. ההערכות הן שהמכשיר הזה אולי לא יכלול מסך OLED איכותי עם תצוגה בלתי רגילה, אבל הוא בכל זאת יראה אור כבר בקיץ 2018.

 

האם אפל תשיק אייפד פרו חדש?
על פי ההערכות צפוי לנו אייפד פרו חדש בשנה הקרובה, גם אם אפל עדיין לא הכריזה עליו רשמית

 

עפרון אפל בעיצוב מחודש

דגמי האייפד פרו החדשים אמורים לצאת לשוק במקביל לעפרון של אפל. חוץ מזה, על פי התחזיות אפל עומדת לחשוף בקרוב אייפד חדש שאיננו שייך לסדרת הפרו (Pro) והוא יעלה אפילו פחות ממכשירים אחרים – 259 דולר בלבד.

 

חומרה חדשה לשעון אפל

שעוני אפל הגיעו לחנויות ב-2015 ומאז התמקדה אפל בביצוע שינויים בחומרה ובתוכנה, תוך שהיא משאירה את העיצוב בדיוק כפי שהוא. עם זאת, בשנה הקרובה דברים צפויים להשתנות. לצד הוספת רכיבים חדשים כמו ניטור פעילות הלב (אק"ג) וחיישני בריאות אחרים, גם העיצוב אמור לעבור שינויים קלים. הבשורה הזו תגיע באופן רשמי רק בספטמבר, בהנחה והשמועה אכן נכונה, כמובן.

 

 

האם אפל תשנה את השעון שלה?
על פי ההערכות גם שעון אפל עומד לעבור שינויים – הן בחומרה והן בתוכנה

AirPower – מטען אלחוטי לאייפון

באירוע ההשקה של אייפון X הזכירו בחברת אפל גם את AirPower, מטען אלחוטי שיאפשר טעינה של מגוון מוצרי אפל בלי לחבר את התקע לשקע. אנחנו עדיין לא יודעים מתי בדיוק זה יקרה אבל "מתישהו ב-2018" היא הערכה די מדויקת.

 

אזניות AirPods משופרות

השמועות שמגיעות מכיוון אפל הן שהחברה עובדת על גרסה חדשה לאיירפודס (AirPods) והאזניות הללו יושקו במחצית השנייה של 2018. מה בדיוק ישתנה ואיך האוזניות החדשות יהיו טובות יותר – עדיין לא ברור.

 

HomePod – לדבר עם סירי בסטייל

המכשיר הזה אמור היה לראות אור יום כבר בדצמבר 2017 אבל ההשקה שלו נדחתה למועד לא ידוע. בינתיים ממשיכים באפל את תהליך הפיתוח של הרמקול הגדול והיוקרתי שדרכו תוכלו לתקשר עם סירי. הוא נקרא HomePod והוא צפוי לעלות 349 דולר כשיושק באופן רשמי מתישהו בתחילת 2018.

 

מחשבי מק חדשים או מחודשים

אפל עיצבה מחדש את המקבוק שלה ב-2016 והפכה את המקלדת למקלדת מגע אינטגרטיבית. אם כן, קשה להאמין שנראה עוד שינוי משמעותי בעיצוב, אבל נראה שקיים סיכוי לראות בכל זאת צעד כלשהו בכיוון הזה. מנהל מחלקת העיצוב של החברה אמר ממש לא מזמן שהוא מודע לביקורת הקיימת על הדגמים האחרונים של מקבוק, מה שעשוי לאותת על שינוי שיגיע בקרוב.

 

מחשב שולחני באיכות גבוהה במיוחד

באפריל 2017 אמרו בכירים באפל שהחברה עומדת לקראת השקת מחשב שולחני חדש, מודולארי, שייקרא Mac Pro. פרטים נוספים כמו מחיר המחשב, מתי בדיוק הוא אמור לצאת ומה יהיו המאפיינים שלו, כל אלה עדיין בגדר חידה. אם אתם מצפים לשמוע עדכון רשמי מהחברה, חכו לחודש יוני, המועד שבו אפשר להניח שזה יקרה.

 

המחשב השולחני של אפל
אפל צפויה להשיק מחשב שולחני חדש עם ביצועים שעדיין לא הכרנו

 

תוכנה חדשה לאייפון ולאייפד

אפל מתכננת להשיק גרסה חדשה למערכת ההפעלה שלה, iOS. התוכנה שמשמשת גם את האייפון וגם את האייפד תצא למעשה בגרסה ה-12, וגם ההכרזה הרשמית על המערכת הזו צפויה לצאת בחודש יוני, אם כי ההשקה עצמה מיועדת בדרך כלל לחודש ספטמבר, במקביל להשקתו של אייפון חדש.

 

תוכנה חדשה גם למחשבי מק

תוכנת MacOS חדשה צפויה גם היא להגיע לבעלי מחשבי מק (ניידים או שולחניים). גרסה 10.14 בהחלט תגיע במהלך 2018, אם כי בשלב הזה לא ברור מה בדיוק היקף השינויים שנראה. מה שכן אפשר לנחש זה שבמועד ההשקה נזכה לשמוע את טים קוק מספר בהתרגשות על המוצרים החדשים, תוך שהוא משתמש בלי הפסקה בסופרלטיבים כמו "קסום", שנשמעים טוב רק מפיו.

 

מקור: Business Insider

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme