5 חבילות נופש בפסח לחו"ל במחירים זולים במיוחד

עומר גלעדי5 דקות קריאה
לקראת החג - חבילות נופש בפסח במחיר מצחיק
שתף:

חג הפסח כבר מעבר לפינה, ובכל סוכנויות הנסיעות ניתן להרגיש את החשמל באוויר. במהלך שנת 2017, כמעט ארבעה מיליון ישראלים נפשו בחו"ל – ועם המחירים הנמוכים עבור חבילות נופש בפסח (אבל ממש לא רק) – אין זה נתון מפתיע, שבכל שנה עולות המכירות של חבילות נופש בכ – 15%. ברכישת חבילת נופש יש שתי דרכים להשיג דילים מנצחים – האחת היא ברכישה של חבילות נופש של הרגע האחרון. זו טכניקה המאפשרת רכישה של חבילות נופש בפסח במחירים נמוכים במיוחד – אבל היא דורשת גמישות מחשבתית וספונטניות – ולא לכל אחד זה יכול להתאים. הדרך השנייה, היא ברכישת חבילות נופש לחו"ל מבעוד מועד – זמן רב מראש. בבחירת חבילות נופש לפסח כבר עכשיו, אתם רואים לפניכם שוק מגוון, משופע בהצעות שונות, כאשר לקראת התאריכים המדוברים אנחנו צופים שהיצע חבילות הנופש בפסח יפחת וההצעות האטרקטיביות ביותר כבר לא יהיו זמינות. על כן, יצאנו לברר אילו חבילות נופש בפסח עודכנו לאחרונה בסוכנויות הנסיעות, ואילו דילים אטרקטיביים תוכלו להשיג עכשיו, לפני כולם. התוצאות – לפניכם.

 

קשרי תעופה – נופש חלומי בטוסקנה, 4 לילות, 588 יורו

חבילות נופש בפסח בטוסקנה

 

אין יעד נינוח, מרתק, רומנטי, וקלאסי יותר מטוסקנה בחבילת נופש בפסח, בדיוק כשהאביב מנץ – גם באיטליה היפה. חבל טוסקנה אשר ממוקם ממש במרכז איטליה, ובירתו עיר הרוח והאמנות פירנצה, מציע שפע של אטרקציות – החל מחופי ים עוצרי נשימה בריביירה האיטלקית, וכלה בחוויות ארכיטקטוניות, תרבותיות ואמנותיות עשירות בערים הקלאסיות באזור. קשרי תעופה מציעים חבילת נופש הכוללת טיסות הלוך ושוב ושהייה של ארבעה לילות במלון ארבעה כוכבים כולל ארוחת בוקר, במחיר של 588 יורו (כ – 2,500 ש"ח) לאדם.

 

באתר קשרי תעופה תמצאו עוד שפע של חבילות נופש בפסח לחו"ל, בין היעדים שכבר עודנו במחירים אטרקטיביים: מדריד, רומא, רודוס, סיציליה, פראג, בטומי – ועוד רבים.

 

לעמוד חבילות הנופש בפסח של קשרי תעופה

 

חבילות נופש בפסח מבית ישראייר – ורנה, בולגריה, שני לילות – 418 דולר

חבילות נופש בפסח בוורנה

 

גם סוכנות הנסיעות ישראייר עדכנה לאחרונה שפע של חבילות נופש בפסח לחו"ל, כולל יעדים רומנטיים, יעדים שמתאימים למשפחות ועוד. מחירי חבילות הנופש בפסח באתר מתחילים מקצת יותר מ – 400 דולרים, ותמצאו נופשים של החל משני לילות ליעדים קרובים יחסית, ועד מעל שבוע. לדוגמה, חבילת נופש בפסח לורנה, הכוללת טיסה ומלון על בסיס חצי פנסיון, לשני לילות, מוצעת למכירה באתר תמורת 418 דולרים, שהם כ – 1,500 ש"ח לאדם. ורנה, עיר נמל מרכזית בבולגריה לחופו של הים השחור, מציעה טיול מהנה ומשופע באטרקציות ייחודיות – החל מאדריכלות קלאסית עוצרת נשימה בטיולים נינוחים בעיר, דרך חופים מוזהבים ואזורי קיט לחופי הים שלה, וכלה במתחמי שופינג של מיטב המותגים כיאה לעיר אירופאית המהווה מוקד תיירותי.

 

גם באתר ישראייר, כאמור, תמצאו עוד שפע של חבילות נופש בפסח 2018 לחו"ל, במחירים משתנים ולתקופות שונות.

 

לעמוד חבילות הנופש בפסח של ישראייר

 

חבילות נופש בפסח 2018 באתר איסתא – פסח באמסטרדם, החל מ – 559$

חבילות נופש בפסח גם באמסטרדם

אמסטרדם כבר מזמן זכתה למקום של כבוד בקרב תיירים מישראל ומכל העולם. עיר צעירה, צבעונית, ידידותית, אוהבת תיירים ומאירת פנים, אשר במרחק טיול של כמה שעות מציעה שפע של אטרקציות – כמו למשל שיט מעל התעלות הפרוסות לכל אורכה, מוזיאונים לילדים ולמבוגרים, אתרי שופינג ידועי שם, ועוד ועוד. הולנד כולה היא מדינה קטנה מאוד, ובמרחקי נסיעה קצרים – תוכלו להגיע גם לכל אטרקציה אחרת בהולנד, כמו פארקי הצבעונים המרהיבים הפורחים לקראת פסח, ערי הנמל היפהפיות במערב המדינה, או גן החיות המרשים ברוטרדאם.

 

באתר איסתא מוצעת חבילת נופש ייחודית, הכוללת אירוח של שלושה לילות מעל מלון צף על בסיס חצי פנסיון. המחיר – החל מ – 559 דולרים, הם כ – 2,000 ש"ח לאדם.

 

לעמוד חבילות הנופש בפסח של איסתא

 

סוכנות הנסיעות איזיגו – חבילות נופש בפסח המיועדות לכל המשפחה

חבילות נופש בפסח - גם בבוקרשט

 

אתר איזיגו מציע גם הוא שפע של חבילות נופש בפסח 2018, והוא האתר הראשון שנציג, המציע גם חבילות נופש למשפחות, הכוללת אירוח על בסיס חצי פנסיון לזוג + שני ילדים. חבילת הנופש שאנחנו סוקרים הפעם היא לבוקרשט, במחיר של – 564 דולרים לאדם (הם כ – 2,000 ש"ח), בחבילת נופש המוצעת למשפחה של שני ילדים. המחיר כולל טיסות, העברות, ואירוח כולל ארוחת בוקר במלון של ארבעה כוכבים. בוקרשט היא יעד תיירותי אטרקטיבי, במרחק טיסה של פחות משלוש שעות, תמצאו אטרקציות של טבע פראי ופארקים רחבי ידיים, מוזיאונים אירופאיים, ארמונות וארכיטקטורה אירופאית קלאסית מרשימה, וגם – שפע של פארקי שעשועים המתאימים לילדים, כמו למשל פארק ההרפתקאות אוונטורה, פארק המים הממוקם מול נמל התעופה אוטופאני, פארק השעשועים אוראסלול בבוקרשט, ועוד.

 

אתר איזיגו, כאמור, מציע חבילות נופש לכל המשפחה לבוקרשט בפסח, אולם תמצאו באתר עוד שפע של חבילות נופש בפסח ליעדים שונים, בתאריכים שונים ולטווחי זמן שונים. בין ההצעות באתר – זנזיבר, קפריסין, פראג היפהפיה, ברלין, ואחרים.

 

לעמוד חבילות הנופש בפסח של סוכנות הנסיעות איזיגו

 

מבצעי חבילות נופש בפסח של וואלה טורס – הריביירה הצרפתית, החל מ – 480 דולרים

חבילות נופש בפסח - הריביירה הצרפתית

 

אתר סוכנות הנסיעות האחרון שנסקור הפעם הוא אתר וואלה!טורס, אשר התעדכן לאחרונה במגוון נרחב של חבילות נופש בפסח לחו"ל, במחירים שווים לכל כיס. החבילה שנזכיר היא חבילת נופש בפסח לניס – היא מהערים הגדולות של הריביירה הצרפתית. הריביירה הצרפתית הינה יעד תיירותי שמתאים במיוחד למי שמחפש חופשות בסגנון בטן – גב. מדובר ביעד תיירותי עשיר ושופע, עם מתחמי שופינג, חוף ים עוצר נשימה, נמלי יאכטות של שייטים מכל העולם, ומזג אוויר נפלא בעונה הזו של השנה. העיר ניס, המצוייה בלב הריביירה הצרפתית, במרחק נסיעה מעיר הסרטים היפהפייה קאן וממונטה קארלו, עיר הקזינו המפורסמת המצויה באחת המדינות הקטנות והמסקרנות בעולם – היא מונקו. וואלה!טורס מציעה חבילת נופש בחו"ל על בסיס אירוח של חצי פנסיון, כולל ארוחות בוקר, במלון של ארבעה כוכבים במיקום מרכזי בריביירה הצרפתית. המחיר כולל טיסות בחברת אל על, והעלות – 480 דולרים (כ – 1,600 ש"ח) לאדם.

 

באתר וואלה!טורס תמצאו עוד חבילות נופש בפסח בחו"ל ליעדים כמו: לרנקה, סופיה, בלגרד, נאפולי, רומא, סנטוריני, פאפוס, ורבים נוספים.

 

לעמוד חבילות הנופש בפסח של וואלה!טורס

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme