ניתוח אף – מהפופולאריים בניתוחים האסתטיים ומהמשפיעים על מראה הפנים והדימוי העצמי

מורן בלסר5 דקות קריאה
ניתוח אף
שתף:

מעל 15 מיליוני אנשים בוחרים מידי שנה לעבור ניתוח אסתטי ברחבי העולם מידי שנה – וניתוחי האף הם מהפופולאריים בניתוחים אלה. בכל שנה אנחנו רואים יותר ויותר כאלה הבוחרים לעבור ניתוחים אסתטיים, לקחת אחריות על המראה והדימוי העצמי וליצור שינוי. בקרב שלל הניתוחים האסתטיים, ניתוח האף הוא מהמשמעותיים והשכיחים ביותר. האף הוא האיבר הבולט ביותר בפנים, ועיצובו מחדש משפיע באופן דרמאטי על מראה הפנים, על הרושם הראשוני – ולא פחות חשוב מאלה – על הדימוי העצמי ושמחת החיים. בישראל, מן המעצמות הגדולות בעולם בתחום הכירורגיה האסתטית, כ – 25% מהנשים בוחרות לעבור הליך כירורגי אסתטי, ופחות מ – 15% מעידות כי הן מרוצות מן המראה שלהן ולא "חולמות" על שינוי. בקרב הגברים, המספרים נמוכים יותר, אולם כמעט 40% מכלל הניתוחים האסתטיים בגברים – הם ניתוחי אף. הוא קצר, ההחלמה ממנו מהירה, והוא לא פעם מהווה הגשמה של חלום – הכל על ניתוח אף בישראל.

 

ניתוח אף
ניתוח אף הוא מההליכים הכירורגיים – אסתטיים הפופולאריים ביותר בישראל, כמו גם בעולם, והוא משפיע באופן משמעותי על מראה הפנים. בבחירה מרפאה איכותית ורופא מנתח מקצועי וקשוב – הוא גם ממועט בסיכויים לסיבוכים

 

הסיבה המרכזית לבצוע ניתוח אף

 בניגוד לשנים עברו, היום אנחנו כבר לא חייבים להסתפק בצורת האף שקיבלנו "במתנה" מההורים שלנו. האפשרות הזמינה, הבטוחה, והמוצלחת לעבור ניתוח אף ולשנות את מראהו, המשמעותי כל כך במראה הפנים כולו, מציעה דרך להשתחרר מגורמים של חוסר ביטחון, אשר עלולים להביא לעיכוב, לבחירה שלא לקחת הזדמנויות ולהגשים חלומות, או לתחושה מופחתת של שמחה וביטחון בחיים. אין סיבה להתפשר – ניתוחי אף הם זמינים, מחירם תחרותי, והם מבוצעים במרפאות אסתטיקה ברחבי הארץ באיכות גבוהה. כאשר שינוי מראה האף הינו בגדר הגשמה של חלום – חשוב שתדעו כי אותו החלום שלכם הוא במרחק שיחת טלפון אחת מהגשמה.

 

כמעט כל מטופל הוא מטופל אופטימאלי לניתוח אף

ניתוחי אף הם פופולאריים כבר בגיל העשרה, כאשר מבנה הפנים מסיים את התפתחותו ונערים ונערות רבים חולמים על שינוי מבנה האף. אין גיל מירבי לביצוע ניתוח אף – ניתן לבצע את הניתוח גם בגיל הפנסיה. ניתוח אף כולל עיצוב מחדש של האף, כאשר ניתן למשל:

 

  • להצר את רוחב האף – כאשר מבנה האף רחב ביחס לתווי הפנים
  • לקצר את אורך האף – כאשר האף הוא גדול ביחס למסגרת הפנים
  • ליישר את עצם גשר האף ולהסיר גבנון
  • לשפר את הפרופורציות במבנה האף
  • לתקן עיוותים במראה האף שנובעים מחבלות

 

בנוסף לשינויים ויזואליים, חשוב לדעת כי לעיתים קרובות ניתן גם להשיג שיפור תפקודי באמצעות ניתוח אף, במקרים של חסימה בדרכי הנשימה ו/או קשיי נשימה כרוניים, הנובעים מעיוותים במחיצת האף.

 

מהלך הניתוח וההחלמה ממנו

ניתוח אף מבוצע בדרך כלל בהרדמה כללית, אם כי ניתן בחלק מן המקרים לבצעו גם בהרדמה מקומית וטשטוש. ההמלצה לביצוע הניתוח בהרדמה כללית נובעת בעיקר מהמתח והחששות הנלווים באופן טבעי לניתוח. אורך הניתוח כשעתיים, וניתן להשתחרר הביתה עוד באותו היום ומייד לאחר התפוגגות ההשפעה של חומרי ההרדמה (בתנאי שיש מי שילווה אתכם הביתה).

 

במרבית המקרים הניתוח מבוצע כולו דרך הנחיריים, כך שלא נוצרות צלקות או חתכים בצידי האף כלל.

 

מייד לאחר הניתוח ייתכנו שטפי דם או אזורים נפוחים באזור הניתוח. כל הסימנים צפויים להיעלם בתוך עד שבועיים מיום הניתוח, והרופא או צוות המרפאה צפויים להיות זמינים במהלך ההחלמה לכל שאלה או שיתוף, בתסמין, תחושה, או אי נוחות שאתם חווים המקושרים למהלך הניתוח.

 

איפה כדאי לבצע ניתוח אף?

אחד הגורמים שישפיעו באופן משמעותי על הצלחת ניתוח האף שלכם, כמו גם על שביעות הרצון שלכם מן ההליך ועל איכות ומקצועיות הליווי הרפואי שתקבלו החל משלב הייעוץ שמקדים לניתוח האף ועד להחלמה מלאה – היא בחירה מושכלת של המרפאה והרופא לביצוע ניתוח האף שלכם. רופא מקצועי, קשוב, מנוסה וזמין לביצוע ניתוח האף שלכם, שיקיים איתכם שיחה מקדימה שתכלול בחינת ציפיות, הדמיה של האף החדש, דיאלוג כנה ופתוח בנוגע לתהליך ההחלמה ויציע ליווי לאורך כל הדרך, יגדיל את הסיכוי לניתוח אף מוצלח ונטול סיבוכים או אי נעימויות. כמו כן, חשוב לבחור במרפאה המצוידת במכשור הרפואי מתקדם, שיאפשר ביצוע מושלם של ניתוח האף שלכם. על מנת לבחור רופא מנתח מומלץ לניתוח אף – אספו המלצות, קראו חוות דעת ובצעו מחקר מקדים בנוגע לאיכותם של ניתוחי אף שבוצעו על ידי מספר רופאים המתמחים בכירורגיה פלסטית. אל תאפשרו למיקום או למחיר להוות גורם מכשיל בבחירת הרופא המנתח עבור ניתוח אף – חשוב לבחור את הכירורג המוצלח ביותר, המוכשר ביותר, ואת המרפאה החדישה ביותר, על מנת להבטיח שניתוח האף שלכם יהיה מוצלח וחלומכם – יתגשם.

 

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme