היפה בשנים – כמה שילמנו על ניתוחים פלסטיים ב-2017?

מורן בלסר5 דקות קריאה
ניתוחים פלסטיים פופולריים ב-2017
שתף:

בעשור האחרון חל זינוק דרמטי בכמות ההליכים האסתטיים ושכיחותם, בישראל כמו במדינות רבות אחרות בעולם המערבי. הטכנולוגיה המתקדמת והשיפורים הטכנולוגיים ששיפרו בממוצע את ההליכים והפחיתו סיכויים לסיבוכים; לצד שוק תחרותי גואה במחירים פוחתים – הפכו את ההליכים האסתטיים – גם אלה הכירורגיים, נחלת הכלל. פתאום, זו לא בושה לבחור בזה או לדבר על זה, כך שיותר ויותר מיתנו מוצאים עצמם בוחרים, לעשות שינוי שיקדם ביטחון עצמי גבוה, תפישת מראה עצמית חיובית יותר – ויותר שמחת חיים. ישראל, שהיא מבחינות רבות מעצמה בין לאומית בתחום הכירורגיה האסתטית, מציגה עליה שנתית יציבה של כ – 10% בכמות הניתוחים האסתטיים הנערכים בכל שנה, במשך יותר מעשור. במהלך שנת 2017, מעל 100,000 מטופלים בחרו לעבור הליכים כירורגיים אסתטיים, ומאות אלפי מטופלים בוחרים לעבור הליכים אסתטיים שאינם כירורגיים במכוני היופי השונים (כמו בוטוקס, הזרקה של חומצה היאלרונית, טיפולי לייזר וכדומה). אם במהלך שנת 2016 היו אלה ההליכים הכירורגיים לפיסול הפנים שהיו הנפוצים ביותר בישראל, מי שעברו לראש הרשימה בשנת 2017 הן ההליכים הכירורגיים לשאיבת השומן – והנה עוד נתון מפתיע – הליכים אלה כבר ממש לא נחלתן של נשים בלבד. אילו ניתוחים פלסטיים בחרנו לעבור במהלך שנת 2017, וכמה בממוצע שילמנו עליהם?

 

ניתוחים פלסטיים - טרנד שכיח
ניתוחים פלסטיים הם טרנד שהופך שכיח יותר ויותר במדינות העולם המערבי – ובישראל בפרט. במהלך שנת 2017, מאות אלפי מטופלים בחרו לעבור "תחת סכין המנתחים" לצורך שיפור המראה. הניתוח הפלסטי הפופולרי ביותר – שאיבת שומן

 

מה היו הטיפולים האסתטיים הנפוצים ביותר ב – 2017 בעולם?

הבחירה בניתוח פלסטי עשויה להיות מושפעת ממספר גורמים, כשהבולט בהם הוא הרצון להיראות צעירים ונאים, בעידן שבו תיעוד יום – יומי של שגרת החיים ושיתוף ברשתות החברתיות הפך לנורמה. בנוסף ובדומה למתרחש בענף האופנה, גם לניתוחים פלסטיים ישנם "טרנדים", אופנות שבאות והולכות. מובילי דעת הקהל שמשתפים בפרוצדורות פלסטיות שעברו בפייסבוק או באינסטגרם – סוחפים אחריהם המוני אנשים, הבוחרים לבצע את אותן הפעולות ממש. הגדלת חזה הייתה ההליך הכירורגי השכיח ביותר בשנה שעברה ברפואה הפלסטית העולמית, ובמקום השני היו אלו ניתוחים פלסטיים לעיצוב האף. במקום השלישי בעולם עמדו בשנת 2017 הניתוחים הפלסטיים למתיחת הבטן, ואחריהן תפסו שאיבות השומן את המקום הרביעי, כאשר הכוונה היא לטיפולים המיועדים לאזורים שונים בגוף – החל מהישבן ועד לקרסוליים.

 

 

אילו ניתוחים פלסטיים היו הכי פופולריים בשנה שעברה בארץ?

ארבעת הניתוחים הפלסטיים הנפוצים בישראל בשנת 2017 היו זהים לאלה המופיעים בטרנדים העולמיים – אך את המקום הראשון ביניהם תפסו דווקא שאיבות השומן. האם זה מקרי? נראה שלא באמת, כאשר מתברר כי הישראלים ממוקמים במקום ה – 14 והלא מכובד במיוחד במדד ההשמנה, לפי נתונים עדכניים של ארגון ה – OECD. העלייה בביקוש לשאיבות שומן בישראל בשנה שחלפה מגיעה במקביל לפרסום נתונים אלו, ומצביעה על רצון הולך וגובר להיפטר מעודף השומן כמה שיותר מהר ובאמצעות ניתוח, עוד קודם לבחירה בטיפולים אסתטיים אחרים שחלקם פולשניים פחות. אגב, מפתיע לציין כי במחקר נוסף שבוצע על ידי האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית, 70% מהגברים שנשאלו סיפרו כי הם מעוניינים לעבור ניתוח שאיבת שומן או ניתוח פלסטי להידוק העור, לעומת כ – 86% מהנשים שנשאלו.

 

ניתוחים פלסטיים גם לגברים
שיעור ניכר מהגברים בישראל מעיד על הרצון לעבור ניתוחים פלסטיים או הליכים שונים מתחום האסתטיקה

 

כמה זה יעלה לנו? על מחירי ניתוחים פלסטיים בישראל

מחירי הניתוחים הפלסטיים בישראל כמעט לא השתנו בשנתיים האחרונות, הנה ממוצעי המחירים לניתוחים פלסטיים שונים במהלך שנת 2017

  • ניתוח הרמה או הגדלה של החזה לנשים – 15,000 – 35,000 ש"ח
    ההבדל במחירים תלוי באופי הניתוח, האם יבוצע עם שתלים, האם כולל עיצוב החזה, וכדומה
  • ניתוח מתיחת פנים – 5,000 – 10,000 ש"ח
  • ניתוח שאיבת שומן – 15,000 – 35,000 ש"ח
    ניתוח פלסטי של שאיבת שומן עשי להתבצע במספר מוקדים בהליך אחד, מה שמשפיע על עלות ההליך
  • הידוק העור ומתיחת בטן – 20,000 – 35,000 ש"ח

 

 

חשוב להזכיר, כי מחיר הניתוח הפלסטי אינו מהווה – ולא נכון שיהווה – השיקול החשוב ביותר בבחירה היכן לעבור את ההליך. מקצועיות הרופא המנתח, הניסיון בניתוחים כאלה, וגם החיבור האישי אל הרופא והתחושה שהוא מבין את מהות הניתוח הפלסטי ויכול "להגשים את החלום" – הם השיקולים המשמעותיים בבחירת מרפאה לניתוח פלסטי. ביחד עם זאת, אנחנו רואים הבדלים משמעותיים במחירי ניתוחים פלסטיים ובאופן טבעי עלויות ההליכים נמוכות יותר במרפאות אשר להן הסדרים עם קופות החוליםמחירי הניתוחים הפלסטיים בישראל נחשבים, כאמור, נמוכים ביחס לעולם, והם מושפעים מתקופות פופולריות במיוחד בשנה בהן מתבצעים כאן ניתוחים פלסטיים רבים, שהן עונות החגים והחופשות, במהלכן מגיעים לארץ במיוחד גם מטופלים רבים מחו"ל. לכן מומלץ לבחון את מחירי הניתוחים הפלסטיים לא רק במגוון מראות אלא גם במגוון תאריכים אופציונליים.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme