חיות המחמד המשפיעות (והעשירות) ביותר באינסטגרם

מערכת5 דקות קריאה
חיות המחמד הללו מרוויחות הרבה
שתף:

היום כבר ממש לא צריך להציג את הרשתות החברתיות, בוודאי לא את הבולטות שבהן – פייסבוק או אינסטגרם. אחת התופעות המרכזיות של הרשתות הללו היא הופעתם של "משפיעים", אלה שמייצגים במידה מסוימת פלח באוכלוסייה ומצליחים להשפיע עליו. למרבה הפלא יש היום קבוצה די מיוחדת שמשתלטת על התפקיד היוקרתי הזה, ומה שמאפיין את חבריה הוא הפרווה שמכסה את הגוף, אולי גם הזנב ובעיקר ארבעת הרגליים. במילים אחרות, חיות המחמד משתלטות על אינסטגרם בזכות היותן חמודות ובזכות היוזמה של בעליהן.

 

הפופולריות של חיות המחמד

הכלבים והחתולים הנחשבים למשפיעים באינסטגרם הם לרוב מפורסמים כל כך, עד שגם הידוענים (אלה שהולכים על שתי רגליים) מוצאים עצמם נלחמים בהן על דעת הקהל, וגם על מצבו של חשבון הבנק. אפשר להבין מה מקור הפופולריות הזו, כמובן. קודם כל, כבר הזכרנו את העובדה שמדובר בכמה יצורים חמודים במיוחד, וחמוד תמיד מוכר – בטח ברשתות כמו אינסטגרם ואחרות. שנית, חלק מהחיות יצירתיות ומוכשרות מאוד, והן יודעות לבצע כמה טריקים מפתיעים ומשעשעים. חוץ מזה, חיות המחמד תמיד מעוררות תחושה חמימה ונעימה, חיובית וטובה. כך הן מבטיחות הכנסה של כמה אלפי דולרים מדי חודש. הנה כמה מהכוכבים הגדולים שכדאי לכם להכיר:

 

 

8.1 מיליון עוקבים – ג'יף הפומרן

בין חיות המחמד העשירות ביותר

 

הכלב הקטן והמתוק הזה, עם התספורת הייחודית והתלבושות המדליקות הוא כוכב רשת ענק. למעשה, נכון לכתיבת שורות אלו יש לו 8.1 מיליון עוקבים באינסטגרם בלבד. אם זה לא מספיק יש לו גם ערוץ פופולרי משלו ביוטיוב והוא גם נוכח ברשתות חברתיות אחרות, פשוט כי צריך להיות נוכח בכולן כדי לשמר את המעמד. הוא אפילו הופיע בקליפ של קייטי פרי והיום הוא מכניס לבעלים שלו הרבה כסף בזכות מכירת מוצרי מרצ'נדייז.

 

נאלה החתולה עם 3.5 מיליון עוקבים

 

נאלה - בין חיות המחמד המשפיעות

 

החתולה המתוקה שעונה לשם נאלה היא כוכבת עולה שמציינת 3.5 מיליון עוקבים באינסטגרם. אחרי שאומצה וחייה ניצלו היא בוודאי נהנית מפופולריות אדירה בקרב חובבי החיות והנרגשים, והיא גם נפגשת לעתים קרובות עם אחיה ואחיותיה. היא גם מפרסמת כמה מוצרים פופולריים במיוחד כמו חטיפי חיות מחמד או מאכלים אחרים, ויש לה גם קו מוצרים משלה שכולל כריות וגרביים.

 

הכירו את דאג הפאג

 

דאג הפאג - בין חיות המחמד באינסטגרם

 

 

דאג הפאג נחשב ל"מלך תרבות הפופ" והוא ידוע בזכות התמונות המצחיקות והמיוחדות שלו, וגם בזכות הסרטונים שממשיכים את אותו קו היתולי וחמוד. בדרך כלל תמצאו גם ציטוט מתחכם, בהנחה שתצטרפו אל 3.2 מיליון עוקבים שצפו בו גם בקליפים מוזיקליים, בתכנית "בוקר טוב אמריקה" ותכנית הלילה של ג'ימי פאלון.

 

טונה – "רק" 1.9 מיליון עוקבים

 

חיות המחמד הפופולריות באינסטגרם

 

אתם יכולים לטעון שעם 1.9 מיליון עוקבים לא מדובר בכוכב הכי גדול ברשת, אבל בין חיות המחמד טונה בהחלט נחשב לכוכב. חוץ מהחשבון המרכזי שלו הוא גם פעיל בחשבון נוסף שבו הוא בעיקר מטייל בעולם, והוא גם מפרסם כמה מותגים מתחום המזון והאקססוריז לבעלי החיים. כמובן שגם לו יש מרצ'נדייז משלו, אין סיבה לדאוג.

1.7 מיליון עוקבים אחר ליל בוב

 

חיות המחמד החמודות והמצחיקות

 

הפופולריות האדירה של החתולה היפהפייה הזו נובעת מהמראה הייחודי שלה עם העיניים הגדולות והבעות הפנים שאומרות המון. כמו חיות המחמד האחרות גם היא נהנית ממעמד של כוכבת ובהתאם, היא גם פרזנטורית של כמה מותגים מובילים. לצד אוכל של בעלי חיים היא מפרסמת גם את פרסיל, ולמרות שהיא קטנה ועדינה – היא כוכבת ענקית.

 

לוקי כלב הזאב

 

לוקי גם בין חיות המחמד המבוקשות

 

לפי חשבון האינסטגרם של לוקי, מדובר בכלב זאב שובר לבבות. קל מאוד להאמין לאמירה הזו שכן מדובר ביצור פרוותי ומשגע, ואולי חיית המחמד היפה והאצילית ביותר שראינו כאן. 1.7 מיליון עוקבים כבר גילו אותו, ובמקרה שלו אפשר למצוא מותגים גדולים באמת – כמו מרצדס בנץ או טויטה.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme