חדשות הספורט – כל אתרי הספורט המובילים בישראל

עומר גלעדי5 דקות קריאה
הכירו את ערוצי חדשות הספורט
שתף:

גם באתרי החדשות באינטרנט זיהו כבר מזמן את מה שהעיתונות המודפסת וחבילות התקשורת והתוכן יודעים – אנחנו אוהבים ספורט. ובספורט, בניגוד אולי לתחומי עניין אחרים, אנחנו רוצים לדעת את כל החדשות, בזמן אמת. סיקורי תוצאות משחקי כדורגל מליגות ברחבי העולם, לוחות תוצאות של משחקים המתעדכנות בזמן אמת, רכילות ספורט וסקירות של ענפי ספורט נוספים – כל אלה מובאים באתרי חדשות הספורט, וכאלה יש רבים בישראל. יצאנו לבדוק, מי אתר חדשות הספורט המקיף ביותר בארץ, ולצערנו לא חזרנו עם תשובה, בעיקר מפני שבכל אתר חדשות ספורט מצאנו יתרונות ייחודיים. הנה לפניכם סיקור אתרי חדשות הספורט הגדולים והמומלצים בארץ, כולל היתרונות הייחודיים לכל אחד מהם.

 

ONE – מאתרי חדשות הספורט הוותיקים בישראל

אתר One1 מספק חדשות ספורט, תוצאות משחקים ב – LIVE, סטטיסטיקות של משחקים וסיקורים נרחבים למשחקי כדוורגל, כדורסל, ואחרים, בארץ ובעולם. עוד באתר, תמצאו קטגוריה ייחודית שנקראת "גליצ'ים" ובה תכנים מהביצה המקומית, סיפורים פיקנטיים מלווים בתמונות, וחדשות בעלות גוון רכילותי על ה"סלבס" מעולם חדשות הספורט בארץ ובחו"ל. חדשות "בריאות וכושר" באתר ONE, מביא חדשות מתחום ה – Body Building", סקירת של תוספי תזונה למתאמנים, ועוד.

 

לאתר ONE

 

חדשות הספורט של ONE
אתר חדשות הספורט של ONE (צילום מסך)

 

וואלה ספורט – כדורגל, כדורסל, טניס, NBA – ועוד

גם אתר וואלה ספורט הוא אתר חזק בתחום חדשות הספורט. עם סיקורים נרחבים וסיקורים בלייב של משחקים בענפי ספורט רבים ושונים – תמצאו אתר נרחב, מעודכן, מקיף, ומרתק. בצד האתר תמצאו לוח תוצאות משחקים המתעדכן אונליין, למשחקים הנערכים בזמן אמת, ולוח חדשות מתפרצות, המסקר את חדשות הספורט ממש בזמן שהן מתרחשות. מתחת לבאר הראשי, תמצאו באר "נושאים חמים", המאפשר הגעה בקליק אחד למגוון נרחב של מאמרים בנושאים הזוכים לפופולריות. באר הנושאים מים מתעדכן באופן שוטף. מאפיין מיוחד נוסף של אתר חדשות הספורט וואלה ספורט, הוא באר קישורים ובו כל קבוצות הכדורגל הישראליות, לקישור מהיר לכל חדשות הספורט של הקבוצה שאתם אוהדים. באתר וואלה ספורט תמצאו חדשות ספורט בתחומים כמו כדורגל ישראלי וכדורגל בין לאומי, כדורסל, טניס, ליגת ה NBA, סיקורים של משחקי ספורט בענפים אחרים (כמו התעמלות קרקע, שחיה, ואחרים), ואפילו טורים ופרשנויות מטעם כתבי האתר הקבועים.

 

לאתר וואלה ספורט

 

ספורט 5 – אתר ערוץ הספורט הנצפה ביותר בישראל

ערוץ הספורט, הוא ערוץ ספורט 5, היה הראשון להגיש מעל מרקע הטלוויזיה את חדשות הספורט, עם תכנים הקשורים בעולם הספורט בלבד. לאורך השנים, ערוץ ספורט 5 קיבל בלעדיות על שידור משחקי כדורגל מקומיים וזכה לפופולאריות עקב שידור רציף – 24 שעות ביממה – של משחקי ספורט, פרשנויות, וכדומה. אתר ספורט 5 הוא אתר ערוץ הספורט, והוא מציג חדשות ספורט ועוד הרבה יותר מכך, עם אזור VOD ייחודי המאפשר צפייה בספריית סרטים וסרטונים בנושאי חדשות הספורט הישר מעל האתר. באתר ספורט 5 תמצאו חדשות ספורט בנושאים נרחבים, ביניהם – כדורגל ישראלי ובין לאומי, כדורסל וליגת ה – NBA, לוח תוצאות משחקי ספורט שמתעדכן באופן שוטף, סיקורים של מונדיאל 2018, חדשות ספורט בענפי ספורט נוספים כמו ספורט מוטורי, דו גלגלי, טניס, כדורעף, אופניים, ורבים נוספים, אתר עבור ליגות נמוכות, ולוח שידורי ערוץ ספורט 5.

 

מבדיקה קצרה שערכנו, ניראה כי אתר ספורט 5 מציג את חדשות הספורט המעודכנות ביותר ומתעדכן באופן השוטף ביותר ביחס לשאר אתרי חדשות הספורט שנבדקו.

 

לאתר ספורט 5

 

 

ספורט YNET – הפורמט המוכר, גם בחדשות הספורט

YNET הוא מאתרי החדשות האהובים והפופולאריים ביותר בישראל, והוא מתעדכן בנושאים מגוונים ושונים, כמו פיננסים וצרכנות, טכנולוגיה, קיימות, וגם – בתחום חדשות הספורט. נישת חדשות הספורט ב – YNET זוכה למקום של כבוד, עם צוות כתבים מן השורה הראשונה בתחום ועדכונים שוטפים של חדשות ותוצאות ב LIVE. באתר ספורט YNET תמצאו אזור תוצאות משחקים, טבלאות תוצאות משחקי ליגת העל בכדורגל, אזור "חי ובועט", המסקר אירועים חשובים מכל משחקי הכדורגל של ליגת העל הנערכים כעת או הסתיימו זה עתה, יציע וירטואלי, בלוג ספורט ובו שיח מקומי, פרשנויות ומאמרים, כמו גם רכילות וסיפורים מחדר ההלבשה של שחקני הספורט החשובים, בארץ ובחו"ל. אזור ייחודי המכונה Kick (בעט) באתר ספורט YNET, מאפשר לחובבי ספורט לכתוב ולפרסם פרשנויות ומאמרים משלהם. תוכלו לכתוב על כל ענף ספורטיבי – המאמר ייערך על ידי עורכי YNET, תוך שהכוונה היא לפרסם את המאמר שלכם כמו שהוא, בעריכה הנדרשת בלבד. המאמר שלכם יפורסם בשמכם ויקבל תגובות ו"טיקבוקים", שבוודאי תשמחו לקרוא.

 

לאתר ספורט YNET

 

חדשות הספורט של Ynet
חדשות הספורט של Ynet עם עדכונים שוטפים (צילום מסך)

 

ספורט 1 – אתר צבעוני, מזמין, ומעודכן

אתר ספורט 1 הוא אתר חדשות ספורט מבית מעריב, וגם באתר ספורט 1 תמצאו עדכונים בלייב של תוצאות משחקים אחרונות ומשחקים המתנהלים בזמן אמת, חדשות ספורט בתחומי ספורט שונים כמו כדורגל ישראלי, כדורגל בין לאומי, כדורסל, וענפי ספורט נוספים; ועוד. ענפי הספורט המסוקרים באתר ספורט 1 הם כדורגל (ישראלי, גביע הטוטו, גביע המדינה, ליגיונרים, ליגה לאומית, ונבחרת ישראל); כדורגל בין לאומי (מוקדמות המונדיאל, ווליגות על פי מדינות, ביניהן ספרד, איטליה, גרמניה, אנגליה, ואחרות – וגם ליגת האלופות); כדורסל (ווינר סל, יורוליג, NBA, כדורסל נשים, אליפות אירופה בכדורסל, ועוד); ענפים נוספים (ג'ודו, כדורעף, שחיה, טניס, ועוד רבים);  ואזור שהוא מיוחד לאתר ספורט 1 – אזור תקצירי הספורט, המכיל תקצירים בסרטוני וידאו של משחקי כדורגל בליגת העל, למי שפספס. אתר ספורט 1 מציג גם את לוחות השידורים של ערוץ ספורט 1, ערוץ ספורט 2, וערוץ ספורט 1 HD.

 

ניראה כי מבין כלל אתרי חדשות הספורט שנבדקו, אתר ספורט 1 מכיל את המגוון הנרחב ביותר של חדשות הספורט בענפים שונים, מהארץ ומהעולם.

 

לאתר ספורט 1

 

 

MAKO ספורט – ממשק נוח, היקף חדשות מצומצם

אתר חדשות ספורט האחרון שנסקור הא אתר MAKO ספורט, מבית יצרנית התכנים לשידורי הטלוויזיה מאקו. אתר חדשות הספורט של מאקו מכיל חדשות בעיקר בתחום הכדורגל, בארץ ובזירות הבין לאומיות. תמצאו באתר לוח תוצאות LIVE, חדשות כדורגל ישראלי, חדשות כדורגל בין לאומי, וחדשות כדורסל. מה שאהבנו בממשק האתר של MAKO ספורט הוא הנוהג שלהם להעריך את זמן הקריאה עור כל מאמר – לאוהדי ספורט קצרים בזמן אשר מבקשים להתעדכן בחדשות הספורט בזמנים קצרים.

 

לאתר MAKO ספורט

 

חדשות הספורט של MAKO
חדשות הספורט גם באתר MAKO (צילום מסך)

 

אז, איפה קוראים את חדשות הספורט? 

במאמר זה נסקרו שישה אתרי חדשות ספורט מובילים בישראל, כולם מציגים תוצאות משחקים בזמן אמת, סיקורים נרחבים בנוגע לחדשות העוסקות בשחקני הספורט האהובים וחדשות הליגות השונות – ועוד שפע של מאפיינים ייחודיים המאפשרים להתעדכן בחדשות בתחומי הספורט, ובעיקר כדורגל ישראלי ועולמי, בזמן אמת באופן מקיף ומלא. הבחירה בין אתרים שונים תלויה כנראה בתחומי העניין שלכם וברמת העדכונים ונוחות השימוש בכל אתר – ותמיד תוכלו, אם יש לכם את הזמן, לבקר בכל אתרי חדשות הספורט החביבים עליכם, ולבדוק מה חדש.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme