10 מצלמות הסמארטפון הטובות ביותר שתמצאו היום

עינת שמואלוביץ5 דקות קריאה
אלו הן 10 מצלמות הסמארטפון הטובות ביותר
שתף:

כשאנחנו בוחרים את הטלפון החכם שלנו אנחנו מחפשים עיצוב יוקרתי, סוללה חזקה, נפח מספק לכל האפליקציות האהובות אבל גם מצלמה איכותית. למעשה, מצלמת סמאטרפון טובה היא כמעט דרישה בסיסית, בטח בעידן שבו אנחנו מכורים לסלפי, לאינסטגרם ולתיעוד כל רגע ורגע בחיים. אם בוחנים ביקורות של צרכנים ביחס ל-50 מכשירי טלפון חכם מבית היוצר של גוגל, אפל, LG, סמסונג ואחרות, אפשר לגלות אילו מצלמות איכותיות יותר או פחות. כך נבנתה גם הרשימה הזו, שכוללת את 10 מצלמות הסמארטפון הכי טובות שיש.

 

במקום העשירי – סמסונג גלקסי S8 אקטיב

מקום 10 ברשימת מצלמות הסמארטפון
צילום: Samsung

את רשימת מצלמות הסמארטפון הטובות ביותר סוגרת סמסונג עם מכשיר ה Galaxy S8 Active, טלפון שלטענת החברה מספק צילום באיכות גבוהה מאוד. בפועל מדובר על מצלמה שאיננה שונה בהרבה ממכשיר הגלקסי S8 הרגיל של החברה, עם מצלמה אחורית 12 מגה-פיקסל ומצלמה קדמית 8 מגה-פיקסל, ועם ביקורות חיוביות באופן כללי. לפי הלקוחות של החברה מדובר בתמונות באיכות גבוהה ובווידאו באיכות "טובה מאוד".

 

במקום התשיעי – אייפון 7 פלוס

מקום 9 ברשימת מצלמות הסמארטפון
צילום: Apple

אייפון 7 פלוס של אפל יצא לראשונה ב-2016 והוא למעשה המכשיר הראשון של אפל שכולל מצלמה עם עדשה כפולה וזום אופטי. גם הקהל הגיב בהתלהבות למצלמה האיכותית של המכשיר, ויש מי שבחר להשתמש בה כמצלמה מקצועית במקרים רבים. עם תמיכה כזו מהקהל וביקורות אוהדות כל כך, המקום התשיעי בהחלט ראוי.

 

במקום השמיני – סמסונג גלקסי נוט 8

מקום 8 בין מצלמות הסמארטפון
צילום: Business Insider

גלקסי נוט 8 מזכיר את אייפון 7 פלוס במידה רבה, בעיקר בזכות שתי המצלמות בחלקו האחורי של המכשיר. כך גם הסמארטפון הזה מאפשר זום אופטי ותמונות חדות יותר ממה שהיינו רגילים לראות בעבר. הצבעים ברורים, הניגודיות מצוינת והלקוחות נרגשים ונלהבים ממצלמה שמשרתת אותם נאמנה באיכות "טובה מאוד".

 

במקום השביעי – סמסונג גלקסי S8

מקום טוב ברשימת מצלמות הסמארטפון

מכשיר נוסף מסדרת גלקסי מוצא את מקומו ברשימה המכובדת הזו ולמרות שגלקסי S8 הוא כבר לא טירון בשוק, מדובר על מכשיר שעדיין מקבל מחמאות מקיר לקיר בכל הקשור לאיכות הצילום. בין מצלמות הסמארטפון שתמצאו היום בשוק מדובר על מכשיר עם מצלמה איכותית מאוד, ויש מי שיטען שמדובר במצלמה הטובה ביותר – לפחות עד להופעתן של המצלמות החדשות בסוף 2017, עם אייפון X וגלקסי S9.

 

 

במקום השישי – אייפון 6S פלוס

מקום 6 ברשימת מצלמות הסמארטפון
צילום: Business Insider

עוד מכשיר של אפל ברשימה, והפעם זה אייפון 6S פלוס בן השלוש, שעדיין זוכה לפופולאריות אדירה, לפחות בתחום הצילום. המצלמה שלו נחשבת לטובה יותר מדגמים מתקדמים יותר של אפל, והמצלמה של אייפון 8 מזכירה יותר את האיכות של הטלפון הזה מאשר את אייפון 7, למשל. עם מצלמה קדמית 12 מגה-פיקסל ומצלמה אחורית 5 מגה-פיקסל, איכות הצילום – הן של תמונות הסטילס והן של סרטוני הווידאו – גבוהה מאוד.

 

במקום החמישי – אייפון 7

מקום 5 ברשימת מצלמות הסמארטפון
צילום: Business Insider

המצלמה של אייפון 7 היא אחת מחמש מצלמות הסמארטפון הטובות ביותר, והביקורות מהללות את המצלמה בזכות התוצאה האיכותית והמדויקת שלה. החיסרון המרכזי של המצלמה הוא דווקא בצילום סרטוני וידאו, וכאן הדעה הרווחת היא שמכשירים קטנים יותר מייצרים סרטונים באיכות טובה יותר, אבל בכל הקשור לתמונות – אייפון 7 עושה את העבודה היטב ונחשבת לאחת האיכותיות והטובות שיש.

 

במקום הרביעי – סמסונג גלקסי S8 פלוס

מקום 4 ברשימת מצלמות הסמארטפון

באופן כללי מכשירי גלקסי S8 (כלומר, S8, S8 אקטיב ו-S8 פלוס) כוללות מצלמה זהה. למרות זאת נמצא שהביצועים של S8 פלוס טובים קצת יותר מהאחרים במבחני האיכות.

 

 

במקום השלישי – אייפון 8 פלוס

מקום 3 ברשימת מצלמות הסמארטפון
צילום: Business Insider

בשלהי 2017 יצאו כמה מכשירים חדשים לשוק, בהם אייפון 8 והמצלמה שלו נחשבת לאחת משלוש מצלמות הסמארטפון האיכותיות ביותר. זה לא באמת מפתיע שהמצלמה הזו מדורגת במקום גבוה כל כך לאור הביצועים הגבוהים והטכנולוגיה החדישה שמאפיינים אותה. הצרכנים הגדירו את המצלמה הזו כמצלמה באיכות טובה מאוד, הן בצילום תמונות והן בצילום וידאו.

 

במקום השני – אייפון 8

מקום2 ברשימת מצלמות הסמארטפון
צילום: Business Insider

זה לא יפיל אתכם מהכיסא, אבל אפל השתלטה על המקומות הראשונים (וכן, גם המקום הראשון בבעלותה). אייפון 8 הגיע אל המקום השני בזכות צילום הווידאו, זה שהצרכנים מגדירים כ"מצוין" (בהשוואה למצלמות הקודמות בכתבה זו, שזכו לציון "טוב מאוד").

 

בראש רשימת מצלמות הסמארטפון האיכותיות – אייפון X

מקום 1 ברשימת מצלמות הסמארטפון

את המקום הראשון תופס, כמובן, אייפון X. המכשיר האחרון (בינתיים) של אפל זוכה לשבחים מצד המבקרים והלקוחות כאחד. בין כל המכשירים החדשים, גם אלה של אפל וגם אלה של המתחרים, לא נמצאה מצלמה איכותית וטובה יותר מזו, וגם צילום הווידאו שלה זכה לציון "מצוין" מצד הצרכנים. אם אתם מחפשים בעיקר מצלמה טובה עם הסמארטפון שלכם, יכול מאוד להיות שמצאתם את המכשיר האידאלי.

 

מקור: Business Insider

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme