10 בתי המפורסמים היקרים והמפוארים ביותר בעולם

מערכת5 דקות קריאה
בתי המפורסמים האלה הם היקרים ביותר
שתף:

המפורסמים אוהבים לחיות טוב, והם בעיקר אוהבים להראות לנו עד כמה הם חיים טוב. הם יוצאים לחופשות במקומות האקזוטיים ביותר שיש, קונים את מכוניות הפאר החדשות והנוצצות מכולן ופשוט בוחרים את הכי טוב שיש, בכל תחום אפשרי. באופן טבעי הם גם לא מסתפקים בבית קטן ואינטימי, אלא בוחרים בתים מפוארים וגדולים, ובעיקר יקרים. מאוד יקרים. אז ג'ניפר לופז רכשה בית ששווה 28 מיליון דולר, האחוזה של מל גיבסון שווה קצת פחות מ-30 מיליון דולר ואצל גוון סטאפני תמצאו גם מגרש טניס צמוד, בריכה ובית אורחים ב-35 מיליון דולר. יש גם 10 מפורסמים שהלכו קצת יותר רחוק, והנה הבתים היקרים שלהם.

 

במקום העשירי – סטינג – 50 מיליון דולר

הבית של סטינג

הזמר המפורסם מחזיק בבעלותו פנטהאוז שמשקיף אל סנטרל פארק, והוא אמנם קטן יותר מבתים אחרים שלא נכנסו לרשימת עשרת הגדולים (דמי מור במקום ה-11 עם בית גדול יותר) אבל עם הנוף המשגע והמיקום האידאלי, אפשר להבין למה מחיר הפנטהאוז של סטינג יקר יותר. הדירה המשגעת הזו כוללת גם חלונות ענקיים שמאירים את כל חדרי הבית, אח פתוח, מדרגות מעוצבות בתוך הדירה, שני חדרי רחצה מפוארים עם סאונה בחדר השינה המרכזי, בריכה, חדר כושר, חדר הקרנה פרטי ואפילו מסעדה פרטית. למה הוא מכר את הנכס הזה בתחילת 2018? אפשר לקוות שהרכש החדש מרשים אפילו יותר.

 

במקום התשיעי – סינדי קרופורד – 50 מיליון דולר

סינדי קרופורד

האחוזה המטריפה של סינדי קרופורד מתומחרת בפועל ב-60 מיליון דולר, אבל היא מוצעת כיום למכירה תמורת 50 מיליון דולר בלבד. זוהי אחוזה מפוארת על קו החוף של מליבו, עם נוף לים, 4 חדרי שינה, וילה צמודה, דלתות זכוכית ודק פרטי, וגם בריכה, פארק ענק ומגרש טניס. נדמה שמדובר בנכס ששווה כל סנט, לא?

 

 

במקום השמיני – הווארד שטרן – 52 מיליון דולר

הווראד שטרן

הווארד שטרן רכש את הבית המפואר הזה ב-2013, והאחוזה היפהפייה בפאלם ביץ' נמצאת גם היא ממש על קו החוף. במחיר הנכס נכללים גם 12 חדרי שינה שעברו שיפוצים ושדרוגים, כולל חדר ארונות עצום לטובת אשתו של הווארד. למרבה הצער אלה הם כל הפרטים שפורסמו בנוגע לנכס, אבל אנחנו כאן יודעים שיש לו גם בריכה פרטית, הרי אי אפשר אחרת.

 

במקום השביעי – טייגר וודס – 54.5 מיליון דולר

טייגר וודס

טייגר וודס ואשתו לשעבר רכשו את הבית הזה יחד, והוא כולל מסלולי ריצה, מגרשי כדורסל וטניס, בריכת שחייה פרטי, בית סירות וספא. הנכס כולל גם 4 חדרי שינה, מעלית פנימית ושקופה ממנה תראו את הים, וגם יקב, קולנוע פרטי וחדר משחקים.

 

במקום השישי – טום קרוז – 59 מיליון דולר

טום קרוז

הבית העצום של טום קרוז (1,200 דונם) משקיף אל ההרים, ובתוך הבית ממתינים לשחקן חדר כושר פרטי, חדר הקלטות וספרייה. בחוץ יש לו מגרש כדורסל, מגרש טניס וגם מגרש הוקי, לצד מסלול רכיבה ובית אורחים עם 3 חדרי שינה ושלושה חדרי רחצה.

 

במקום החמישי – ג'יי זי וביונסה – 88 מיליון דולר

ג'יי זי וביונסה

המחיר המבוקש על הנכס הזה היה 135 מיליון דולר אבל ג'יי זי וביונסה רכשו אותו במחיר מציאה של ממש. הבית בבל-אייר כולל 6 מבנים נפרדים, כאשר המבנה המרכזית כולל 8 חדרי שינה ו-11 חדרי רחצה. חוץ מזה יש לזוג מבנה למשחקים ובידוק, מוסך שכולל 15 כלי רכב, 5 בריכות פרטיות ומגרש כדורסל. מבנה אחר כולל חדר כושר וספא, ועוד לא אמרנו מילה על המדשאה הענקית והפארק המטופח והפרטי שלהם. מצדיק את מחיר המכירה?

 

 

במקום הרביעי – אופרה ווינפרי – 88 מיליון דולר

אופרה ווינפרי

גם האחוזה של אופרה עלתה 88 מיליון דולר, ובמחיר כזה אפשר להבין למה יש מי שמכנה את האחוזה הזו "הארץ המובטחת". 6 חדרי שינה, 14 חדרי רחצה, מטבח ענק, יקב, אולם קולנוע פרטי (ועוד אחד מחוץ לבית) והמון מרפסות, כל אלה מרכיבים רק את המבנה המרכזי. בשטח הפתוח יש כמובן מסלולי רכיבה, חוות סוסים קטנים, בריכה פרטית, אגם מלאכותי ועוד מבנה לאירוח, עם בריכה פרטית משלו.

 

במקום השלישי – ג'ורג' לוקאס – 100 מיליון דולר

ג'ורג' לוקאס

100 מיליון דולר הוא הסכום המשוער על הנכס הזה, והוא כולל את השיפוצים שבוצעו בו לאורך השנים. קצת קשה להשיג את המפרט המלא של הנכס, וגם המבקרים של ג'ורג' לא רשאים לצלם תמונות כשהם מגיעים לביקור. גם הנשיא ריגן – בזמן שהיה עדיין נשיא – לא קיבל אישור להגיע לביקור. מה שאנחנו כן יודעים זה שיש במקום כמה מבנים, בהם קולנוע פרטי, ספרייה בת שתי קומות, בריכה חיצונית, חניה תת-קרקעית ל-200 כלי רכב, גינה מטופחת וכרמים.

 

במקום השני – ג'ורג' קלוני – 100 מיליון דולר

ג'ורג' קלוני

עוד ג'ורג' השקיע 100 מיליון דולר על הנכס שלו, מבנה עתיק ומפואר על שפת לייק קומו. העיצוב הנוכחי שלו משלב בין הסגנון העתיק (הבית נבנה במאה ה-18, בכל זאת) לבין כל החידושים המודרניים של המאה ה-21. כך אפשר למצוא כאן חדר כושר מאובזר, חדרי רחצה ענקיים ויוקרתיים, וגם "חדר פיצה". המדשאות מטופחות ומושקעות, הגנים משגעים, וביניהם מסתתרים מגרשי טניס, בריכת שחיה, חניון לאופנועים של ג'ורג' ואולם קולנוע חיצוני.

 

במקום הראשון – ביל גייטס – 125 מיליון דולר

ביל גייטס

הוא אולי לא סלב במובן הקלאסי של המילה, הוא לא הוציא אף אלבום או כיכב באף סרט, אבל ביל גייטס זוכה לעמוד כאן בראש הרשימה בזכות הנכס המפואר שלו. 7 חדרי שינה, 24 חדרי רחצה, 6 מטבחים, ספרייה עם גג בצורת כיפה, חדר כושר, סאונה, חדרי הלבשה נפרדים לגברים ולנשים, חדר טרמפולינה, בריכה פנימית ובריכה חיצונית, חדר מוזיקה ואולם הקרנה – הכל יש כאן. מאחר ומדובר באדם שצבר הון משמעותי בזכות הטכנולוגיה, גם המבנה הזה עשיר בטכנולוגיות המתקדמות ביותר, והמבקרים של ביל מצוידים בצ'יפ מיוחד שמאפשר לו לדעת איפה הם בכל רגע נתון. הם גם יכולים לשלוט בטמפרטורה בחדר שאליו הם נכנסים, והיא תלווה אותם לכל מקום אליו יגיעו ברחבי האחוזה.

 

מקור ותמונות

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme