HOT מובייל מציגה – מבצע אטרקטיבי שהזניק את מספר הלקוחות

רון מדינה5 דקות קריאה
HOT מובייל עם יתרון נוסף
שתף:

נכון לתחילת שנת 2018 פועלות בישראל 11 חברות סלולר המתחרות ביניהן על כ-10 מיליון חיבורי סלולר. אם הופתעתם מכך שמספר חיבורי הסלולר בישראל גדול ממספר תושבי המדינה (העומד, נכון לתחילת שנת 2018 על כ-8.7 מליון בני אדם) נציין רק שכבר לקראת סוף שנת 2014 חצה רף מספר חיבורי הסלולר בעולם את סך אוכלוסיית בני האדם, אז היו בעולם 7.2 מיליארד מכשירים המחוברים לרשת סלולארית ומספר בני האדם בעולם עמד גם הוא על 7.2 מיליארד. יש לציין כי רק כמחצית מחיבורי הסלולר הם ממספרים ייחודיים, היתר הם מכשירים המחוברים למספר זהה לזה של מכשיר אחר (למשל אצל מי שמחזיקים ביותר ממכשיר אחד על אותו מספר או במערכות המשתמשות בחיבורי סלולר, חיבורים המכונים M2M, כגון בכלי רכב, ציוד רפואי ותעשייתי). על 11 המתחרות הנ"ל נמנות שתי השחקניות הוותיקות פלאפון וסלקום ותשע חברות שנוספו אליהן במהלך העשור האחרון, פרטנר (אורנג'), 012 מובייל, 019 מובייל, גולן טלקום, וואלה מובייל, היי מובייל, רמי לוי תקשורת, P מובייל (מותג המשותף לפלאפון ורשת באג) וכמובן גם HOT מובייל שבתחילת פברואר 2018 יצאה במבצע מוגבל בזמן, אשר הגביר את מגמת הניודים אל חברה זו. אספנו עבורכם נתונים אודות חבילה אטרקטיבית זו וכיצד השפיעה על תמונת ניודי המספרים בין החברות.

HOT מובייל מובילה בשוק
בישראל, נכון לתחילת 2018, 11 חברות סלולר. HOT מובייל הולכת וכובשת לה מקום בין החברות המובילות בישראל, מבצע חדש ומוגבל בזמן שהשיקה החברה בפברואר 2018 הגביר את זרם הניוד אליה ובחודש פברואר נוספו לה כ-3,400 לקוחות שעברו אליה מחברות מתחרות

 

 

מה כלול בחבילה הנחשקת של HOT

המבצע המדובר של הוט מובייל הוא חבילה מוגבלת לשנה אחת המעניקה לרוכשים אותה נפח גלישה חודשי מקסימאלי של 100 ג'יגה בייט, 5,000 דקות שיחה בישראל, 200 דקות שיחה לחו"ל, הודעות SMS ו MMS ללא הגבלה, כל זאת בעבור 39 שקלים לחודש בלבד. יש לציין ש-HOT מובייל מפעילה רשת סלולרית בטכנולוגיית 4G ו-4G+ (במודל שיתוף רשתות יחד עם חברת פרטנר, דהיינו שתי החברות עושות שימוש באותן אנטנות). עוד חשוב לציין שמכיוון ש-HOT מובייל היא חלק מקבוצת HOT יכולים מנויי החברה לבחור לכלול בחבילות שהם רוכשים גם שירותי טלוויזיה רב ערוצית ואינטרנט ביתי.

 

 

הביקוש לחבילה ענה על הציפיות

ב-HOT מובייל שבעי רצון מתוצאות המבצע ובצדק. כאמור, בחודש פברואר, במהלכו נערך המבצע, הצטרפו לחברה כ-3,400 מנויים שעברו, גם בזכות המבצע, ל-HOT מובייל מחברות סלולר מתחרות. לשם השוואה, בחודש ינואר 2018 מאזן המנויים שניידו מספרים אל HOT  מובייל עמד על כ-2,600. כדי לראות את התמונה כולה יש לבחון את מצבן של החברות המתחרות. בחודש פברואר 2018 עברה חברת גולן טלקום ממגמת נטישה (מדי חודש עזבו יותר מנויים מאשר הצטרפו חדשים) לניוד חיובי עם מאזן של 1,627 ניודים אל החברה, נראה שרכישת גולן טלקום על ידי קבוצת אלקטרה מוצרי צריכה הובילה לשיפור במצבה. גם חברת 019 טלזר סיימה את חודש פברואר עם מאזן ניוד חיובי. חברה זו גייסה כ-5,200 לקוחות חדשים לעומת 2,300 שעזבו אותה וכך סיימה את החודש עם תוספת של כ-2,600 מנויים.

 

HOT מובייל בשוק תוסס
שוק הסלולר בישראל תוסס, חברות חדשות מציעות חבילות ששחקנים וותיקים מתקשים להתחרות עימן, היקף הניוד גדול ומדי חודש מניידים עשרות אלפי מנויים את מספר הטלפון שלהם מחברה אחת לאחרת

 

החברות הוותיקות מתקשות לעמוד בקצב

שוק הסלולר בישראל מאופיין בתחרות עזה, הטכנולוגיה שועטת קדימה ומחייבת את החברות להתעדכן ולהתקדם בקצב תזזיתי כדי להישאר במשחק. מנגד, הביקוש העצום והיקף פעילות מרקיע שחקים מושך אליו חברות חדשות ושותפויות הנרקמות במטרה לאפשר הצעת חבילות אטרקטיביות במיוחד. מעניין לציין שדווקא החברות הוותיקות יותר מתקשות לספק מענה הולם למה שמציעים מתחרים חדשים, כך למשל סלקום ממשיכה לאבד מנויים ובחודש פברואר 2018 עזבו את החברה 2,300 לקוחות יותר מכפי שהצטרפו אליה (נתון המסמן הגברה בקצב הנטישה שכן בינואר המאזן עמד על 900 מנויים שאבדו). חברת פלאפון איבדה בפברואר "רק" 872 מנויים, כאשר את חודש ינואר סיימה החברה עם אותו מספר מנויים שהיו לה בתחילת שנת 2018. 

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme