זיהוי שיחות – אפליקציות מובילות לזיהוי שיחות נכנסות

עומר גלעדי5 דקות קריאה
זיהוי שיחות - לאייפון או לאנדרואיד
שתף:

בשנים האחרונות הפכו נפוצות יותר שיחות הטלמרקטינג המתישות, המאפשרות לאנשי שיווק מטעם חברות מעניינות יותר או פחות, להתקשר אלינו להצעות רכישה גם במקרים בהם כלל לא הבענו עניין במוצרים. זוהי רק אחת הסיבות לפופולריות הגואה של אפליקציות זיהוי שיחות – אפליקציות הפועלות באמצעות מידע שנאסף מהמשתמשים, ובמרבית המקרים מציגות באופן נאמן את זהות המתקשרים – על מנת שתוכלו אתם לבחור, אם לענות לשיחה או לא. אפליקציות לזיהוי שיחת, מאפשרות תצוגה ברורה של שם המתקשר, גם במקרים בהם מספר הטלפון אינו שמור בספר הטלפונים שלכם. בחלק מאפליקציות זיהוי השיחות, אפילו ניתן להציג חיווי של משתמשים אחרים, כאשר אלה סימנו מספר טלפון מסוים כ"ספאם". ההתקנה של אפליקציות זיהוי שיחות היא פשוטה וקלה, ותצוגת פרטי המתקשר מופעלת באופן אוטומטי לאחר ההתקנה. בנוסף, ניתן לתרום למאגר המידע של האפליקציה, לתקן או להוסיף פרטים בנוגע למספרי טלפון – ודרך האפליקציות, לסמן מסרי טלפון שייחסמו כך שלא תקבלו מהם עוד שיחות. כיום בישראל, שתי אפליקציות מובילות לזיהוי שיחות נכנסות – הן ME ו – TrueCaller. כל הפרטים – לפניכם.

 

 

TrueCaller – מהאפליקציות הפופולריות בעולם

עם מאות מיליוני משתמשים בעולם ומאות אלפי משתמשים חדשים בכל יום – אפליקציית TruCaller, המאפשרת זיהוי שיחות נכנסות מסמארטפונים מעל מערכת הפעלה מבית אנדרואיד או IoS – היא מהפופולאריות בעולם. TruCaller היא אפליקציה לזיהוי שיחות המתעדכנת תכופות על ידי המשתמשים, עם עדכון שמות מתקשרים, סימון שיחות כספאם, ועוד. האפליקציה מאפשרת זיהוי השיחה בזמן אמת, רשימת שיחות והודעות סמס (כולל שמת המתקשרים), וחסימת מספרי טלפון לשיחות ולהודעות סמס. מעניין לדעת, כי אפליקציית TrueCaller מעתיקה, מייד לאחר ההתקנה, את כל רשימות ספר הטלפונים מהסמארטפון שלכם אל השרת שלה, ועושה שימוש במידע הזה (יש שיאמרו שכאן מבוצעת הפרת פרטיות חמורה). לאחר ההתקנה, כל החברים בספר הטלפונים שלכם מתווספים אוטומטית למאגר האפליקציה, המכיל מיליארדי שמות ומספרי טלפון.

 

אפליקציית זיהוי השיחות TrueCaller  זמינה להורדה עבור סמארטפונים גם ב AppStore וגם ב – PlayStore –

להורדת TrueCaller לאייפונים

להורדת TrueCaller לאנדרואיד

 

True Caller - זיהוי שיחות לכל מכשיר

 

WhosCall – האפליקציה הטובה ביותר לזיהוי שיחות עבור אייפון 

ב – AppStore  הגדירו אותה כאחת האפליקציות הטובות ביותר לשנת 2016, ובניגוד ל TrueCaller, כאן כל משתמש יכול לעדכן בקלות את כרטיס המשתמש שלו, גם לטובת תצוגת המספר בצורה שיווקית יותר. בארץ, WhosCall פחות פופולארית, אולם בעולם, היא בעלת מאגר מידע של מיליארדי מספרי טלפון ושמות מתקשרים, ויש לה מיליוני הורדות עבור שתי מערכות ההפעלה. חשוב לציין, כי האפליקציה נוחה לשימוש אולם בשל הפופולאריות הפחותה שלה בארץ – מרבית התוצאות יופיעו בלעז.

 

אפליקציית זיהוי השיחות WhosCall זמינה בשתי חנויות האפליקציות –

להורדתWhosCall  לאייפונים

להורדת WhosCall לאנדרואיד

 

זיהוי שיחות באמצעות Who'sCall

 

ME – ערך מוסף לצד זיהוי שיחות

אפליקציית ME החלה את דרכה לפני מספר שנים, כאשר היא מאפשרת למי שהתקינו אותה "לבלוש" אחר מכשירי טלפון חכמים בהם מספר הטלפון שלנו מופיע בספר הטלפונים, ולגלות באיזה שם שמרו את המספר. למשל, אם אצל אחד הלקוחות שלכם, תגלו שהתווספה לכם הסיפא הלא מחמיאה "לא לענות" – תוכלו להבין מכך, שמוטב להפסיק להתקשר אל אותו לקוח. לאחרונה, התחדשה אפליקציית ME גם במאפיין של זיהוי שיחות נכנסות, והיא מאפשרת זיהוי שיחות של מעל שלושה מיליון משתמשים בישראל. מדובר באפליקציה פופולארית במיוחד בישראל לזיהוי שיחות נכנסות, ואחת המדורגות בותר בישראל. פרט לאפשרות לזיהוי שיחות נכנסות וחסימת מתקשרים מטרידים או לא רצויים, ולמאפיין הייחודי של איסוף פרטיכם כפי שהם מופיעים בספרי הטלפונים של כל המכרים – תוכלו גם לשחזר את ספר הטלפונים שלכם במלואו, בכל מקרה של נזק לסמארטפון או לרשימה. האפליקציה מאפשרת גם איתור חברים משותפים, בדומה למידע הנאסף על ידי פייסבוק.

 

אפליקציית זיהוי השיחות ME זמינה בשתי חנויות האפליקציות –

להורדת ME לאייפונים

להורדת ME לאנדרואיד

 

זיהוי שיחות עם ME

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme