10 המסעדות היקרות (והיפות) ביותר שכדאי לכם לבקר בהן

מערכת5 דקות קריאה
10 המסעדות היקרות והיפות בעולם
שתף:

כשאנחנו בוחרים מסעדה לפני בילוי, אנחנו בוחנים כמה פרמטרים מרכזיים. המיקום חשוב לנו, המותג, המבחר, אולי הסביבה, וגם טווח המחירים. מצד שני, מי שהמחיר לא ממש משחק אצלו תפקיד עשוי לבחור במסעדה יוקרתית ומפוארת במיוחד, ויש כמה מקומות מופלאים בעולם בהם תגלו תפריט יקר למדי. 10 המסעדות היקרות ביותר – לפניכם.

 

במקום העשירי – Masa, ניו יורק

10 המסעדות היקרות בעולם
מקור: keywordsuggest.org

 

במרכז טיים וורנר בניו יורק נמצאת מסעדה Masa, שהיא בעיקר חוויה מיוחדת לסועדים. לפי השף הבכיר במסעדה זה המקום לאכול בו בנחת, להעביר כשלוש שעות וליהנות מארוחה דשנה המורכבת מכמה מנות. התפריט עצמו לא קבוע, ואתם עומדים לגלות כמה מנות מפתיעות בכל ביקור שלכם במקום. בין אם תבחרו באחת המנות הקבועות ובין אם במנה מיוחדת, אפשר להניח שתגיעו לחשבון של כ-350 דולר לפני טיפ, ועוד לא אמרנו מילה על תפריט המשקאות שטווח המחירים בו נע בין 400 ל-2,000 דולר.

 

במקום התשיעי – Le Pre Catelan, פריז

בפריז נמצאת אחת מ-10 המסעדות היקרות
מקור: gcprive.com

 

אם אתם נוסעים לחופשה רומנטית בפריז ומתחשק לכם להשקיע במסעדה איכותית, זוהי אחת המסעדות היקרות בעולם, ובוודאי בבירת צרפת. הארוחות כאן טרנדיות למדי ומחירן נע לרוב סביב 85 דולר, רחוק מהמחירים שאנחנו מכירים ברוב המסעדות בישראל. הקינוחים יעלו כ-43 דולר וארוחה עסקית מתומחרת ב-130 דולר. אם תרצו להתפנק עם ארוחה בת שבע מנות התענוג הזה יעלה לכם לא פחות מ-250 דולר, כולל טיפים. ארוחת בת חמש מנות היא קצת יותר זולה, כמובן. 199 דולר לאדם.

 

במקום השמיני – Misoguigawa, אוסקה, קובה וקיוטו

בין 10 המסעדות היקרות שתמצאו
מקור: confoundly.com

 

המסעדה הזו מציעה מבחר מנות צרפתיות עם נגיעות יפניות, והיא ממוקמת במסעדת בשר ותיקה במרכז קיוטו. אחת המנות הבולטות בה היא מנת צרפתית המוגשת במקום מאז שנות ה-80, וכן אפשר למצוא בתפריט ארוחה של 8 מנות ב-162 דולר. ארוחות מפוארות יותר יעלו לכם 270 דולר (כולל מיסים) ובכל מקרה תצטרכו להזמין מקומות מראש. כדי להיות בטוחים שיהיה לכם שולחן, רצוי להזמין מקומות שבוע לפני מועד ההגעה שלכם. דרך אגב, גם הקינוחים כאן מיוחדים, והמנות עשירות מאוד. אם אתם בוחרים את אחת המסעדות היקרות הללו, רצוי שהמחיר יצדיק את התפריט, לא?

 

במקום השביעי – Sublimotion, איביזה

זוהי אחת מכמה המסעדות היקרות
מקור: hellotravel.com

 

בין המסעדות היקרות ביותר בעולם נמצא המקום המיוחד הזה, הממוקם למעשה תחת המים. זוהי לא פחות מאשר יצירת אמנות, והאירוח במקום מצוין. זהו גם אחד היעדים האטרקטיביים ביותר מבחינת העשירים והמפורסמים. גם השפים המוכרים בעולם תרמו את חלקם לתפריט, ואם תגיעו למקום תוכלו להזמין ארוחה בת 20 מנות. העלות שלה בהתאם (ואולי קצת יותר) – 2,080 דולר לאדם. מצד שני, תקבלו כאן לא רק אוכל נהדר אלא חוויה מצוינת, שירות מצוין ותמורה לא רעה עבור המחיר הגבוה.

 

במקום השישי – Beige, טוקיו

עוד אחת מ-10 המסעדות היקרות
מקור: breconshirebrewery.co.uk

 

בקצה המגדל המפואר בטוקיו נמצאת מסעדת Beige שפספסה ממש במעט את מקומה בטופ 5 ברשימת המסעדות היקרות בעולם. זה לא הופך אותה למסעדה זולה, חלילה. התפריט של השף הצרפתי אלן דיקאס כולל מנות צרפתיות ויפניות כאחד, ומחיר ארוחה מגיע לרוב ל-260 דולר לאדם. ארוחות שכוללת 3 או 4 מנות יכולות לעלות מעט פחות – כ-190 דולר לאדם.

 

 

במקום החמישי – Aragawa, טוקיו

בין המסעדות היקרות
מקור: moneyinc.com

 

בין חמש המסעדות היקרות בעולם נמצאת המסעדה הנפלאה הזו בטוקיו, והיא פועלת כבר למעלה מעשור. היא גם נחשבת לאחת המסעדות המבוקשות בטוקיו, והיא מציעה אווירה אינטימית מאוד לאור העובדה שהיא מיועדת ל-22 סועדים בלבד בכל פעם. המסעדה המצוינת הזו מוכרת בזכות מנות איכותיות במיוחד, בהן הסלמון המעושן ובשר הבקר. אם אתם רוצים לעצור בכספומט בדרך לארוחה, כדאי שתוציאו כ-350 דולר לכל סועד.

 

במקום הרביעי – גורדון רמזי, לונדון

גורדון רמזי בין המסעדות היקרות
מקור: zimbio.com

 

סביר להניח שאתם מכירים את גורדון רמזי מתכניות הטלוויזיה שבהן הוא מככב, בעיקר מהתכנית "מטבחי הגיהינום" (Hell’s Kitchen). המסעדות שלו נחשבות לאקסקלוסיביות ויוקרתיות מאוד, וזו שממוקמת בצ'לסי אף זכתה ל-3 כוכבי מישלן מאז 2001. המנות יעלו לכם כ-185 לירות (כ-320 דולר), ולרוב אף יותר. בקבוק יין אדום גם הוא מצרך די יקר, גם אם תוותרו על הבקבוקים היקרים ביותר, אלה שתג המחיר שלהן כולל חמש ספרות.

 

במקום השלישי – Crissier, שוויץ

בין 10 המסעדות היקרות ביותר
מקור: dininginfrance.com

 

בין המסעדות היקרות ביותר נמצאת עוד מסעדה עם 3 כוכבי מישלן, והפעם אנחנו מבקרים בשוויץ. כאן נמצאים השפים המובילים בעולם מזה למעלה מ-4 עשורים, ואם תגיעו לכאן תמתין לכם חוויה באמת מיוחדת. השף של המסעדה אף זכה בתואר השף המצטיין לשנת 2013 והמנות המוכרות ביותר כוללות סופלה פירות אדומים, למשל. מחיר הארוחה? קצת יותר מ-400 דולר לאדם.

 

 

במקום השני – Ithaa Undersea, המלדיביים

המסעדות היקרות והיפות ביותר
מקור: conradhotels3.hilton.com

 

ב-2014 נבחרה המסעדה הזו לא רק לאחת המסעדות היקרות ביותר – אלא גם לאחת היפות שבהן. מגזין ניו יורק טיימס ידע מה הוא אומר: המסעדה ממוקמת כחמישה מטרים מתחת לפני הים, וכך אפשר ליהנות מנוף באמת מיוחד במינו. משמעות שם המסעדה, אם תהיתם, היא "אם הפנינה" והמנות שתאכלו כאן ירכיבו ארוחת בת 6 מנות תמורת כ-320 דולר לפני משקאות וגם לפני טיפ. המחיר הכולל יגיע כנראה ל-500 דולר לאדם.

 

בראש רשימת המסעדות היקרות – SubliMotion, ספרד

בראש רשימת המסעדות היקרות
מקור: sublimotionibiza.com

 

המסעדה הספרדית המשגעת הזו נמצאת במלון Hard Rock באיביזה, והחוויה הקולינרית שהיא מציעה באמת מיוחדת. אלא שבתום הארוחה, שתימשך כנראה שעתיים עד שלוש, תקבלו חשבון של למעלה מ-2,000 דולר. כפי שאתם יכולים להבין, מגיעים לכאן האנשים העשירים ביותר, אלה שאוהבים את החיים הטובים ומוכנים לשלם לא מעט על ארוחה דשנה בת 15 עד 20 מנות.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme