חופשה מפוארת – 10 האיים הפרטיים היקרים ביותר

עינת שמואלוביץ5 דקות קריאה
האיים הפרטיים האלה הם היקרים ביותר
שתף:

כולנו אוהבים לצאת לחופש מדי פעם, ולרוב אנחנו מעדיפים לחסוך בעלויות ולבחור לוקיישן זול יחסית. אנחנו אולי חולמים על חופשה חלומית באי פרטי או ביעד אקזוטי, אבל העלויות נראות לנו לא מאוד הגיוניות. מצד שני, פעם אחת לפחות מגיעה לנו חופשה אמיתית, כזו שכוללת תצפית מפנקת אל השקיעה מהספינה המפוארת, וילה פרטית ואם אפשר, אי מבודד. אם זו התכנית שלכם, וגם אם אתם רק רוצים לחלום בגדול, הנה 10 האיים הפרטיים שבהם המחיר ללילה יעלה לכם הרבה מאוד.

 

במקום העשירי – Thanda Island, טנזניה – 10,000$

Thanda Island
מקור: telegraph.co.uk

לא רחוק מקו המים של טנזניה (מזרח אפריקה) נמצא האי המבודד הזה, אליו מגיעים עשירים ויזמים כל העולם. המבקרים כאן מודעים היטב לאחריות שלהם כלפי הנוף הטבעי והמרהיב של האי המיוחד, ובין אוהדי המקום נמנים כמה נדבנים שהשקיעו לא מעט כסף בפיתוח המקום ובשימור הסביבה הטבעית שלו. המשמעות היא שמדובר באי ידידותי לסביבה, עם מערכות סולאריות ואנרגיה מתחדשת. אם תגיעו לכאן תוכלו לצלול בחופים היפהפיים של האי, לצאת להליכות, לאכול ארוחות דשנות על שפת הים ולנוח. בעיקר לנוח. זאת בהנחה שיש לכם 10,000 דולר פנויים ללילה, ואתם גם מוכנים להגיע ל-3 לילות לפחות, המינימום הנדרש.

 

במקום התשיעי – The Brando, פולינזיה הצרפתית – 18,500$0

The Brando
מקור: blacktomato.com

המקום קרוי על שמו של זוכה האוסקר מרלון ברנדו, אחד הילדים הרעים של הוליווד ואביהם ל-16 ילדים, מכמה נשים שונות. במקום הזה הוא כתב את הזיכרונות שלו, ואם תרצו לקפוץ לגיחה בהאיטי היא נמצאת רק 30 דקות מכם. מי שיישאר בכל זאת בסביבה ימצא אי פרטי ומיוחד במינו, עם 35 וילות יוקרתיות ומפוארות, כולן משקיפות אל החופים המרהיבים והמחירים בהן מתחילים מ-18,500 דולר ללילה.

 

במקום השמיני – Cousine Island, איי סיישל – 26,000$

Cousine Island
מקור: cousineisland.com

הסיבה העיקרית להגיע כאן היא האווירה הנפלאה והשקט המוחלט. האי הרחב כולל ספריה, בר, בריכה, מסעדה פתוחה וגם וילה נשיאותית חדישה עם שני חדרי שינה, שהושקה לראשונה ב-2016. המנות במסעדות המקומיות נפלאות, ותוכלו להגיע לכאן עם כמה חברים טובים (עד 12 איש בסה"כ) וגם עם 6 ילדים, למרות שאולי עדיף להגיע לכאן לבד, ליהנות מהשקט ולנקות את הראש. במחיר של 26,000 דולר ללילה, זה בדיוק מה שכדאי לכם לעשות.

 

במקום השביעי – Ariara Island, הפיליפינים – 30,000$

Ariara Island
מקור: centurion-magazine.com

במרחק טיסה של שעה וחצי ממנילה תגיעו לאי שבו הפרטיות היא בהחלט שם המשחק. 8 וילות בלבד, כל אחת מפנקת יותר מהאחרת, כולן עם נוף לים, וגם בעיצוב ייחודי של אדריכל פיליפיני בעל שם. חדרי השינה ענקיים, העיצוב משגע, המיטות גדולות ונעימות, חדרי הארונות רחבים יותר מחדריהם של כמה מלונות בישראל וגם חדרי הרחצה תוכננו בקפידה עם קירות שיש לצד מרחצאות פתוחות תחת כיפת השמים. בקיצור, 30,000 דולר ללילה יספקו המון פינוקים.

 

 

במקום השישי – Musha Cay, הבהאמס – 39,000$

Musha Cay
מקור: bahamasislands.com

היעד הקסום הזה היה פעם בבעלותו של קוסם שאולי שמעתם את שמו – דייויד קופרפילד. כאן, אם תחליטו לשלם את הסכום ה"צנוע", תזכו להיות האורחים היחידים. זהו אי פרטי במלוא מובן המילה והאורחים בו נבחרים בקפידה. מגרש טניס, שולחן ביליארד (שהיה שייך להודיני, לא פחות) וגם ארוחות פאר כמיטב המסורת. 39,000 דולר וכל הטוב הזה שלכם, ושל החברים שלכם (עד 24 מהם).

 

במקום החמישי – Coco Prive Kuda Hithi, המלדיביים – 45,000$

Coco Prive Kuda Hithi
מקור: maldives.com

זהו אחד האיים היפים והאלגנטיים ביותר במלדיביים, והוא גם אחד החדשים שבהם. הוא נפתח ב-2012 והוא כולל וילות אירוח עם חמישה חדרים ובריכות פרטיות. עיצוב מוקפד, שף עתיר שבחים וגם יאכטות, קיאקים, סירות מרוץ וכל הציוד הדרוש לספורט ימי – את הכל תמצאו כאן. זו הדרך האידאלית ליהנות מהאי, ואם תרצו לוותר על הספורט לטובת רוגע ושלווה, יש לכם גם ספא שעובד 24 שעות ביממה. תמורת 45,000 דולר ללילה כל זה שלכם.

 

במקום הרביעי – Voavah, המלדיביים – 46,360$

Voavah
מקור: travelforsenses.com

האי הפרטי הזה שייך למעשה לרשת המלונות "פור סיזנס". וילות החוף יכולות לארח עד 22 אורחים ב-7 חדרי שינה, ובמקום יש גם ספא, חדר כושר, ספריה, חדר משחקים, שלוש בריכות ויאכטה. אם אתם נמשכים לספורט ימי יש לכם כאן כמה פעילויות אפשריות. כמובן שהצוות ידאג לשקט ולפרטיות שלכם, בכל זאת מגיע לכם אם תואילו לשלם סכום סמלי של 46,360$ ללילה.

 

 

במקום השלישי – Necker Island, איי הבתולה הבריטיים – 48,000$

Necker Island
מקור: andrewharper.com

המתחם האקסקלוסיבי הזה מארח לכל היותר 30 בני אדם במקביל, ו-80 אנשי צוות ידאגו להבטיח להם שהות מהנה מאוד. קייט מוס כבר חגגה כאן את יום ההולדת הארבעים שלה, לארי פייג' (ממייסדי גוגל) התחתן כאן, ואילו מייסד ויקיפדיה ג'ימי ווילס בילה כאן את ירח הדבש שלו. גם הנסיכה דיאנה והבנים שלה בילו כאן, הרחק מעיני הציבור בממלכה. אולי זה מסביר את המחיר הגבוה ללילה, 48,000 דולר.

 

במקום השני – Isla Tadomago – 109,000$

Isla Tadomago
מקור: snob.mx

 

אתם לא טועים, לילה אחד כאן יעלה לכם יותר מ-100,000 דולר. מצד שני, מדובר באמת בפנינה ייחודית על חופה של איביזה. המקום שקט להפליא, שונה לחלוטין מחיי הלילה הסוערים של איביזה המוכרת. הפרטיות מובטחת במקום שבו תוכלו ליהנות ממגוון אדיר של אטרקציות ופעילויות, כולל ספורט ימי ומסעות הליכה. מספיק להביט אל המים הצלולים וליהנות מהים היפהפה כדי להצדיק את המחיר, לא?

 

במקום הראשון – Velaa Private Island, המלדיביים – 1.8 מיליון דולר

Velaa Private Island
מקור: booking.com

אם המקום השני הפתיע אתכם, המקום הראשון ישאיר אתכם פעורי פה. סכום בלתי נתפס של 1.8 מיליון דולר, זה מה שתצטרכו לשלם כדי לבלות כאן לילה אחד בלבד. מצד שני, בסכום הזה תקבלו חדר כושר פרטי, ספא מפנק, מגרשי טניס וסקווש, קיר טיפוס ואפילו מתחם גולף. גם המסעדות כאן איכותיות מאוד, וזה לא מאוד מפתיע לאור הסטנדרטים הגבוהים שאתם צפויים לקבל לכל אורך החופשה שלכם.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme