Waze Local – פרסום לעסקים קטנים שכדאי שתכירו

מורן בלסר5 דקות קריאה
פרסום באמצעות waze local
שתף:

Waze  היא אפליקציית הניווט הפופולארית ביותר בעולם, בשנת 2013 בחרו בגוגל לרכוש את וויז תמורת כמיליארד דולרים, ההערכה היא שכיום חברת Waze שווה פי 15 מסכום זה. שלא כמו שירות הניווט שמציעה גוגל עצמה, Goggle maps, Waze אינה חופשית מפרסום, זמן לא רב אחרי השקת שירות הניווט החכם התאפשר לעסקים לשלם עבור הופעה על ובקרבת המסלולים שמציגה וויז למשתמשים באפליקציה. לאחרונה נודע שוויז מרחיבה עוד את פלטפורמת הפרסום עם מוצר חדש המכונה "Waze Local" ומיועד, כפי ששמו מרמז, לעסקים קטנים ובינוניים הרוצים להגיע ללקוחות בדרכים. אם גם אתם משתמשים בוויז וודאי תרצו לדעת כיצד ינסו מפרסמים ב-Waze local לגרום לכם להחליט לבקר בבית העסק . אם אתם בעלי בית עסק מקומי המבינים את הפוטנציאל הגלום בפרסום בפלטפורמת הניווט המובילה כדאי לכם להתרשם ממה שיש לשירות החדש להציע לכם. אספנו עבורכם מידע שיסייע לכם לעשות את שני הדברים הנ"ל גם יחד.

 

כך Waze Local תשמש אתכם
לאחרונה התבשרנו על השקת מוצר פרסום חדש  המכונה Waze local ומיועד לבתי עסק קטנים ובינוניים המעוניינים לפנות אל לקוחות פוטנציאליים באזור ולגרום להם לבקר בבית העסק

 

שנתיים של מחקר – ושירות מותאם בדיוק לעסקים מקומיים

בוויז מספרים ששירות Waze local  החדש הוא פרי פרויקט פיתוח בן כשנתיים במהלכו חקרו הצוותים את צרכיהם של עסקים קטנים ובינוניים במדינות ובשווקים שונים. מחקר השטח נועד לאפיין צרכיהם של עסקים כאלה ככל שהדבר נוגע להצגת מידע העשוי להניע לקוחות פוטנציאליים הנמצאים באזור להחליט לבקר בבית העסק, בין אם כבר בהזדמנות זו או בעתיד (כשיהיו שוב באזור). למעשה המוצר הפרסומי החדש מעניק לעסקים קטנים כלים שהיו בעבר נחלתם של עסקים גדולים בלבד, כך למשל סימון בולט החולש על אזור גיאוגרפי מסוים (בדומה לזה המושג תוך פרסום על מספר שלטי חוצות רחבי ידיים באותו אזור). עוד מאפשרת הפלטפורמה הצגת פרסומת בסגנון "פופ אפ" בעת שהרכב נמצא בעצירה מלאה באזור רלוונטי. כלי נוסף הוא הצגת קישור בתוצאות החיפוש באפליקציית וויז.

 

 

Waze Local – ניסוי ברשת חנויות תה בארה"ב

לאחרונה הסתיים ניסוי שארך כמה חודשים במהלכו הוענקו שירותי גרסת בטה של  Waze local בחינם לכמה עסקים בארה"ב. אחד מן העסקים שנבחרו לקחת חלק בניסוי היה רשת חנויות תה לה 160 סניפים ברחבי ארה"ב, רשת Kung Fu Tea. הרשת הפעילה מסעות פרסום באמצעות שירות הפרסום החדש עבור 16 מן החנויות שבבעלותה, התוצאות מדברות בעד עצמן – מעל ל-5,000 נהגים בחרו לעבור, לעצור וגם לבצע רכישה בחנויות שפרסמה הרשת באמצעות Waze Local. בוויז מספרים על תוצאות דומות בניסויים נוספים במגוון שווקים. חשוב להדגיש, השירות החדש בנוי להזרים תנועה פיזית של לקוחות אל החנות ולא ביקורים באתר האינטרנט שלה.

 

 

פרסום יעיל גם בתקציב של פחות מעשרה שקלים ביום 

התשלום עבור פרסום ב-Waze local יחושב על פי מודל של מחיר מסוים לכל 1000 הופעות (cost per 1000 impressions או CPM). מכיוון שהפלטפורמה מציגה מקסימום שלושה דגלונים על מסך המשתמש התעריף יקבע לפי "ביד". כלומר, מפרסמים יתחרו ביניהם על הצגת הלוגו שלהם על המפה לפי המחיר שהם מוכנים לשלם, ככל שהתחרות בענף המסוים גדולה יותר כך יגדל התשלום הנדרש כדי להופיע על המפה. בוויז אומרים שעסקים קטנים הפועלים בתחום המאופיין בתחרות סבירה יוכלו להשיג תוצאות המצדיקות את ההשקעה גם עבור תקציב נמוך למדי, לעיתים אפילו פחות מעשרה שקלים ליום. 

 

עסקים המעוניינים להציג מודעות באנר מעל תוצאות החיפוש באפליקציית וויז יוכלו לעשות זאת באמצעות Waze local אולם אז כבר יידרשו תקציבים גדולים יותר, שוב הכול בהתאם לתחרות המאפיינת את הפעילות בתחום הרלוונטי באזור הגיאוגרפי בו נמצא הלקוח הפוטנציאלי. כך גם בכל הקשור להצגת מודעות פופ אפ שיופיעו על מסך המשתמש כאשר הרכב נמצא בעצירה מוחלטת. עניין מהותי שבכוחו להשפיע רבות על יעילות הפרסום ב-Waze Local הוא היקף שיתוף המידע בין גוגל לוויז. בגוגל שומרים על עמימות ומוכנים רק לאשר שישנם תחומים בהם נעשה שימוש משותף במידע, כך למשל בכל הקשור לעומסי תנועה.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme