טכנולוגיית מציאות מדומה תאפשר לנו ליצור כפילים וירטואליים

מורן בלסר5 דקות קריאה
פיתוח מדליק של טכנולוגיית מציאות מדומה
שתף:

הכירו את סירן (Siren), אדם דיגיטלי. למעשה זוהי דמות אנימציה שהפרטים הקטנים בה תוכננו באופן מדויק להפליא ובאופן מציאותי במיוחד. העיניים, העור ואפילו השיער, הכל יוצר תחושה שמדובר במשחק וידאו עם תקציב מטורף או סרט תלת ממד שעולה על כל דמיון. מה שמדהים באמת בסירן, שנחשפה לעולם לראשונה בכנס מפתחי המשחקים שהתקיים בסן פרנסיסקו, הוא שהדמות שלה תופעלה באמצעות שחקנית. אמיתית. בזמן אמת. מי שאחראית להופעתה של סרין היא חברת Cubic Motion שהופכת את ההופעה האנושית למודל דיגיטלי. היא עושה את זה בעשר השנים האחרונות ועם טכנולוגיה מתקדמת של מציאות מדומה היא עומדת מאחורי כמה משחקים פופולריים מאוד.

 

מציאות מדומה של אנשים דיגיטליים
זוהי סירן, בת אנוש דיגיטלית שפותחה באמצעות טכנולוגיית מציאות מדומה מתוחכמת במיוחד (Cubic Motion / Businss Insider)

 

מציאות מדומה של דמויות דיגיטליות

מנכ"ל Cubic Motion, אנדי ווד, מתאר את האנשים האנושיים שהחברה מפתחת כמשהו שנראה ומתנהג כמו אדם אמיתי, ברמה שבה קשה לדעת אם מדובר באנימציה או בדבר האמיתי. על פי ההערכות, לכל אחד ואחת תהיה גישה לטכנולוגיית מציאות מדומה מהסוג הזה, וזה יקרה בתוך פחות משנתיים. עם הטכנולוגיה הזו נוכל ליצור דמויות ולתפעל אותם בלי לצאת מהבית.

 

 

איך זה עובד?

הטכנולוגיה באמצעותה נוצרים אותם "אנשים דיגיטליים" היא למעשה טכנולוגיה שממפה את מאפייני הפנים ואת התנועה של האדם עד לרמת הפרטים הקטנים ביותר. אם תשאלו את אנדי ווד אפשר להתחיל להשתמש בה כבר היום, אבל יצרני המכשור של מציאות מדומה עדיין לא שילבו את כל הרכיבים הדרושים בטכנולוגיה שלהם, רכיבים שעליהם נשען הפיתוח הזה. ביום שהפער הזה יצטמצם, האפשרויות יהיו כמעט בלתי מוגבלות.

 

הזדמנות נהדרת לתעשיית הבידור

אם אתם תוהים מי יכול להפיק מהטכנולוגיה הזו תועלת, תעשיית הבידור היא ללא ספק אחת המרוויחות המרכזיות כאן. באמצעות אנשים דיגיטליים אפשר לחסוך את הצורך בכפילים, ובפעם הבאה שיהיה צורך לבצע פעלול מיוחד ניתן יהיה לעשות את זה עם אדם דיגיטלי. גם בתחומים נוספים יש לטכנולוגיית מציאות מדומה יתרון משמעותי, בין אם מדובר בתחומים כמו חינוך, רפואה או מכירות. כשהיא תהפוך לחלק מהשגרה שלנו נוכל להשתמש באנשים הדיגיטליים כדי לתקשר עם אנשים אחרים בעולם הווירטואלי באופן יותר מציאותי ומשמעותי, והפגישות עם הבנקאי, עם הרופא או עם המורה יתבצעו מרחוק, באמצעות מציאות מדומה.

 

מקור: Business Insider

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme