אלכוהול במטוס? מסתבר שאפשר לעשות את זה באופן חוקי

עינת שמואלוביץ5 דקות קריאה
אפשר לשתות אלכוהול במטוס ולא להסתבך
שתף:

אלא אם אתם טסים במחלקה הראשונה, סביר להניח שאתם מסתפקים במשקאות קלים במהלך הטיסה שלכם. כוס מיץ תפוזים, מקסימום קפה, ואם אתם ממש רוצים לשתות קצת אלכוהול אתם נאלצים לקנות אותו. גם הבקבוקים הקטנים ביותר עולים די הרבה. עם זאת, מסתבר שיש גם כמה דרכים להביא ולשתות אלכוהול במטוס, למרות שבאופן עקרוני יש מגבלות שמונעות מכם לעשות את זה.

 

 

ניצול נכון של מגבלת ה-100 מ"ל

בקבוק שלם של ויסקי או יין לא יעבור את האבטחה בשדה התעופה, אבל זה לא אומר שאתם לא יכולים ליהנות מהמשקה האהוב עליכם בזמן שאתם צופים בסרטוני ההדרכה של המטוס. המגבלה היחידה שקיימת בכל הקשור להעלאת נוזלים לטיסה היא מגבלה של 100 מ"ל. הבשורה הטובה היא שגם בקבוקי האלכוהול הקטנים עונים על הדרישה הזו, ואתם בהחלט יכולים להביא בקבוקון מהסוג הזה, וליהנות משתיית אלכוהול במטוס. זה רק אומר שלא תוכלו לעלות אל הטיסה עם בושם או מים, אם זה משנה.

 

אלכוהול במטוס - בבקבוק קטן
אם יש לכם בקבוק קטן ואתם מוכנים לוותר על מים או בושם תוכלו לשתות אלכוהול במטוס

 

אלכוהול במטוס אחרי הדיוטי פרי

אחרי שעשיתם צ'ק אין ועברתם את הבידוק הביטחוני מגיע השלב שכולנו ממש אוהבים. הדיוטי פרי. אפשר בהחלט לקנות בקבוק יין בדיוטי פרי כדי שתוכלו לשתות אלכוהול במטוס. רק חשוב לזכור שהפתרון הזה מתאים למי שטס בטיסה ישירה בלבד. אם תצטרכו לבצע קונקשן, בנקודת המעבר תעבר בידוק ביטחוני נוסף. אם לא תסיימו את האלכוהול בזמן הטיסה הראשונה, תצטרכו לוותר על הבקבוק במעבר בין הטיסות.

 

 

הכינו את עצמכם לריקון הבקבוק

אתם אולי משתוקקים לכוס יין אחת בזמן הטיסה, אבל הסיכוי הסביר יותר הוא שתצטרכו לסיים אותו. מאחר ובמקרים רבים הצוות הוא זה שאמור להגיש לכם את האלכוהול (כן, למרות שהבאתם אותו איתכם), הוא גם אמור להשליך כל מה שנשאר על המטוס בסוף הטיסה, וזה כולל את שאריות האלכוהול שלכם.

 

צוות המטוס עדיין מקבל החלטות

חשוב מאוד לזכור שגם אם מדובר באלכוהול שלכם (וכאמור הצוות הוא זה שמגיש לכם אותו), עדיין יש לצוות חופש מוחלט לעצור אתכם אם אתם מגזימים. אין לכם סיבה להתווכח וגם אין ממש סיכוי שתנצחו. שתו במידה, תיהנו משתיית אלכוהול במטוס, אבל אל תיסחפו ואל תגיעו למצב שבו אתם שרים ורוקדים ברחבי המטוס, תוך שאתם מפריעים לנוסעים האחרים. הצוות ידאג לעצור אתכם כשתתקרבו אל הנקודה הזו.

 

מקור: Business Insider

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme