אתרי היכרויות ו-11 טעויות שכמעט כולם עושים בהם

מערכת5 דקות קריאה
אתרי היכרויות יש בשפע - וגם טעויות
שתף:

אפשר רק להניח שיש לכם כמה וכמה התאמות באחד מכלל אתרי היכרויות שבהם אתם חברים. סביר גם להניח שעם רוב הגברים והנשים הללו בכלל לא דיברתם, וכשיש לכם כל כך הרבה אפשרויות אתם טובעים במידע. אלא שזו לא הבעיה היחידה שלנו. למעשה, יש לא מעט טעויות שאנחנו עושים כשאנחנו נרשמים לאתרים או לאפליקציות במטרה לבנות זוגיות חדשה. אז בדרך לאחד או לאחת עוברים אולי באתרי היכרויות, אבל זה לא אומר שאתם לא צריכים להכיר את הטעויות הללו, ולנסות להימנע מהן.

 

אתרי היכרויות והתנהלות נכונה בהם
יש היום לא מעט אתרי היכרויות ובהם לא מעט בני ובנות זוג פוטנציאליים – איך תמצאו אותם בלי לטעות בדרך?

 

1 – אתם לא כותבים על עצמכם

כשאתם לא כותבים על עצמכם שום דבר אתם ממש לא מסתוריים, גם אם נדמה לכם שאתם מרתקים במיוחד. למעשה, מי שעובר על הפרופיל הריק שלכם עשוי לחשוב שאתם די משעממים. במקרה הטוב. גם אם התמונה שלכם יפה מאוד וגם אם אתם בטוחים שהדייט איתכם יהיה הרפתקה עוצרת נשימה, אם לא תגידו ולו מילה אחת על עצמכם אף אחד לא יעצור כדי לשאול שאלות. גם 20 מילים יספיקו, אבל תכתבו משהו. כל דבר.

 

 

2 – אתם מתמקדים ביתרון אחד

גברים רבים חושבים שנשים מעדיפות רק גברים גבוהים (או מגובה מסוים) ולכן הם כותבים רק פרט אחד על עצמם בפרופיל שלהם. אתרי היכרויות הם המקום שלכם לתאר את עצמכם, את מה שאתם מביאים לקשר הזוגי הפוטנציאלי ואת האישיות שלכם. הגובה הוא לא הדבר היחיד שיש לכם אבל כשאתם מתמקדים רק בו אתם גורמים לזה להיראות כאילו זה כל מה שמגדיר אתכם.

 

3 – אתם מעלים יותר מדי תמונות

אתרי היכרויות מאפשרים לנו להעלות תמונות, ובחלק מהאתרים תוכלו להעלות כמות לא קטנה בכלל. זה לא אומר שאתם צריכים לנצל את ההזדמנות ולהעלות אלבום תמונות שלם. עד ארבע או חמש תמונות זה בהחלט די והותר, וכדאי לזכור שגם עם שלוש תמונות יפהפיות ואחת קצת פחות טובה, האדם בצד השני עשוי להתמקד בזו שפחות מרשימה אותו. נסו להיות ממוקדים ולבחור את התמונות הטובות ביותר שלכם, והיו בררניים.

 

4 – תמונות פרופיל של אתרי היכרויות

התמונה הראשונה שאתם מעלים חייבת להיות תמונת פנים. אתם רוצים שאנשים יתחברו אליכם, ידעו מי אתם ויבינו עם מי הם מדברים? ותרו על תמונות שבהן אתם מצולמים מהצד או על תמונות באיכות שאיננה טובה מספיק.

 

אתרי היכרויות ותמונות פרופיל
כשאתם מתחזקים פרופיל באחד משלל אתרי היכרויות שקיימים – בחרו תמונה ברורה שלכם

 

5 – אין לכם תמונת גוף

הפנים חשובות מאוד, ואין כמו חיוך מרשים, אבל אנשים רוצים לראות אתכם במלוא הדרכם. יש נטייה לחשוב שמי שמעלה רק תמונות פנים מסתיר משהו, ואין סיבה שתפלו למלכודת הזו.

 

 

6 – אין לכם תמונות מעניינות

אתם לא צריכים ללמוד סקי או צלילה כדי שתהיה לכם תמונה מיוחדת יותר, אבל נסו לבחור בין התמונות הקיימות לפחות אחת שמציעה משהו קצת יותר מעניין. זה יעזור לתפוס קצת יותר תשומת לב, וגם יספק נושא טוב לשיחה. אם תעלו תמונה שבה אתם משחקים טניס, מטיילים ביעד מעניין או מחזיקים מיקרופון ביד, משפט הפתיחה של הצד השני יהיה הרבה יותר אישי ומסקרן.

 

7 – תמונות של אנשים אחרים

הימנעו מתמונות שבהן אתם לא לבד, ועל אחת כמה וכמה מתמונות שבהן אתם מצולמים עם אקס או אקסית (או עם אדם שעשוי להיתפס כאקס או אקסית). אל תדאגו, גם אם תעלו חמש תמונות שבהן אתם מופיעים לגמרי לבד, אף אחד לא יחשוב שאין לכם חברים בכלל. אתם לא צריכים להוכיח שום דבר, וגם אם יש לכם תמונה נפלאה שבה אתם מופיעים עם חבר טוב, למה לבלבל את האדם בצד השני או למשוך את תשומת הלב לאדם הלא נכון בתמונה?

 

אתרי היכרויות ותמונות קבוצתיות
כשאתם מצטרפים לשלל אתרי היכרויות לפחות הקפידו על תמונות שלכם לבד – בלי חברים או אקסים

 

8 – תמונות קבוצתיות בלבד

יש מי שלוקח את הסעיף הקודם צעד אחד קדימה, וכל התמונות שהוא מעלה לפרופיל שלו באתר ההיכרויות הן תמונות קבוצתיות. עכשיו האדם מהצד השני של המסך אמור לזהות אתכם ולדעת בדיוק עם מי הוא מדבר, אבל אתרי היכרויות שופעים בפרופילים של אנשים שטרחו לבדל את עצמם ולהעלות תמונות שלהם בלבד. סביר להניח שבן או בת הזוג הפוטנציאליים שלכם ימשיכו אל האנשים האלה ופשוט ידלגו עליכם.

 

9 – אתם מתחילים שיחה משעממת

מצאתם מישהו או מישהי שממש מצאו חן בעיניכם ואתם רוצים ליצור קשר? נהדר, אבל נסו להימנע מפתיח משעמם כמו "היי". אם האדם שמולכם השקיע וכתב על עצמו כמה מילים, אולי העלה תמונה מעניינת, יש לכם מספיק על מה לדבר. נסו להתייחס אל האדם עצמו, גרמו לו להרגיש שקראתם ושאתם פונים אליו ישירות. למשל, אם הוא משחק טניס אתם יכולים תמיד להזמין אותו למשחק, ואם אתם לא משחקים אפשר תמיד לנהל שיחה על השחקן או השחקנית שהוא אוהב. בקיצור, אם רק תעמיקו דקה או שתיים תגלו שיש המון נושאים שאפשר להתחיל מהם, ואין סיבה להסתפק ב"היי" משעמם.

 

10 – אתם מושכים את הזמן

אין שום סיבה לעכב את הדייט הראשון, וממש לא צריך לדחות את הרגע. מצאתם מישהו שמצא חן בעיניכם, דיברתם, ועכשיו קובעים פגישה. אז נכון שכולנו עסוקים, אנחנו עובדים ויש לנו תחביבים ועיסוקים, אבל נסו לפנות את הזמן לדייט. אתרי היכרויות נועדו לייצר את המפגשים האישיים ולא לנהל קשרים וירטואליים דרך ווטסאפ. חוץ מזה, אם השיחה הראשונה הייתה טובה, אל תאבדו את המומנטום. זה בדיוק הזמן לצאת מהמסך ולהיפגש פנים אל פנים.

 

11 – אתם מדברים המון בטלפון

יש הרבה אנשים שבוחרים לעבור מאתר ההיכרויות לטלפון, ושם הם נתקעים. הם שולחים הודעות טקסט, מנהלים שיחות נפש וכל זה קורה עוד לפני הדייט הראשון. אלא שיש משמעות אדירה לכימיה, וגם אם השיחה זורמת כשאתם מתכתבים לפני השינה, זה עדיין לא משתווה לפגישה בבית קפה או בבר. אתם צריכים לראות שפת גוף, לדבר ולהבין אם נעים לכם לשהות זה בקרבתה של זו.

 

מקור: Business Insider

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme