איך להצטלם נכון לתמונת פרופיל באתרי הכרויות?

אירנה נוזה5 דקות קריאה
מה היא תמונת הפרופיל האידאלית לאתר היכרויות?
שתף:

רוצים למצוא זוגיות בעזרת אפליקציות ואתרי הכרויות? בין אם אתם הולכים על 'טינדר', בוחרים ב-'אלפא' או מעדיפים את 'לאבלי', חשוב שתדעו: התמונה שתבחרו לפרופיל המשתמש שלכם משחקת כאן את התפקיד המכריע. במילים אחרות, ככל שתמונת הפרופיל שלכם תהיה מוצלחת ואטרקטיבית יותר, כך גובר הסיכוי לקבל פניות רבות יותר ממשתמשים אחרים, וכך עולה הסבירות לקבל מענה על הפניות שאתם שולחים לבני הזוג הפוטנציאליים. אז מה בעצם הופך תמונת פרופיל למוצלחת? באילו קריטריונים עליה לעמוד? להלן מספר טיפים שיעזרו לכם לבחור את התמונה שתעשה את העבודה הכי טוב שאפשר.

 

 

לא מזלזלים באיכות

כלל מנחה הבסיסי ביותר בבחירת תמונת פרופיל לאתר הכרויות – הקפדה על האיכות. מה זה אומר? לפני הכול, צילום תמונה ברזולוציה גבוהה. למרות שהמצלמות ברוב הסמארטפונים המודרניים הן די איכותיות, כדאי להשקיע בצילום תמונת הפרופיל אפילו קצת יותר: כל מצלמה רגילה תעמוד במשימה זו הרבה יותר טוב. אלו שירצו להפיק תמונה ברמה גבוהה אף יותר יוכלו לפנות לצלם מקצועי שיעשה צילומי סטודיו או צילומים בכל מקום אחר שתעדיפו. כדאי גם לדעת ששירותי צילום מקצועי לרוב כוללים שירות עריכה לתמונות הנבחרות: כך תוכלו לשדרג ולהביא את התמונה המועדפת עליכם לרמת איכות אף גבוהה יותר.

 

בנוסף, כאשר אתם בוחרים תמונת פרופיל, כדאי שתתנו העדפה לתמונות שצולמו מזווית שמחמיאה לכם: ישנם אנשים שנראים טוב יותר מהצד, אחרים נראים מעולה כשהצילום מתבצע מזווית מעט נמוכה או גבוהה. הרעיון הוא לנסות להצטלם ממספר זוויות צילום כדי לבחור את הזווית האופטימלית עבורכם. פרט לכך, רצוי לתת העדפה לתמונות בגוונים בהירים, זאת מאחר ומשתמשים בעלי תמונות פרופיל כהות זוכים לשיעור פניות נמוך יותר.

 

תמונת הפרופיל צריכה להחמיא לכם
תנו העדפה לתמונות שצולמו מזווית שמחמיאה לכם

 

להדגיש את היתרונות מבלי לאבד מהאותנטיות

תמונת הפרופיל שתעלו לאתר הכרויות היא זו שתשפיע על הרושם הראשוני והחזק ביותר שהצד השני מקבל כשהוא נתקל באופן רנדומלי בחשבון המשתמש שלכם. לפיכך, כדי שתמונת הפרופיל תהיה באמת מוצלחת ותעודד את הצד השני להיות איתכם באינטרקציה, היא צריכה להדגיש את היתרונות שלכם ולהציג אתכם באור החיובי ביותר כשאתם במיטבכם. כלומר, חשוב להיראות בתמונה מסודרים ומטופחים (למשל, תספורת מסודרת, פנים מגולחות, איפור, בגדים מחמיאים וכו').

 

נטלי וסשה הכירו לפני מספר שנים באלפא – אתר הכרויות לאקדמאים. היום השניים שוכרים יחד דירה ברמת גן, נהנים מזוגיות מוצלחת ונמצאים כעת בשיא ההכנות לקראת החתונה. סשה מספר שתמונת הפרופיל של נטלי מיד משכה את תשומת ליבו. הייתה זו תמונה איכותית ומוצלחת שהדגישה היטב את יתרונותיה של בת זוגתו לעתיד: הפנים היפות והמטופחות, וגופה המרשים. לדבריו: "הרגשתי שאני חייב להכיר את האישה הזאת". אז להיראות טוב בתמונה זה חשוב, אך שימו לב! כדאי שתשאלו את עצמכם את השאלה: 'האם אני נראה בתמונה כמו בחיי האמיתיים?'. הכוונה היא שהתמונה, אמנם, צריכה להציג אתכם באור החיובי ביותר תוך הדגשת יתרונותיכם, אך יחד עם זאת, עדיין חייבת להישאר אותנטית: סביר להניח שלא תרצו שלא יזהו אתכם שכשתגיעו לדייט.

 

 

שומרים על קשר עין ולא שוכחים לחייך

שני דברים נוספים שמומלץ במיוחד להקפיד עליהם כשאתם מצטלמים לתמונת פרופיל עבור חשבון המשתמש באתר הכרויות הם חיוך וקשר עין. נטלי מספרת שכאשר קיבלה את ההודעה הראשונה מארוסה, הדבר הראשון שמשך את תשומת ליבה ועודד אותה להגיב הייתה ההבעה או, ליתר דיוק, המבט של סשה: 'מבט של ילד טוב' – כמו שהיא מגדירה אותו. ללא ספק, מבט ישיר לתוך המצלמה מגביר את סיכויי ההצלחה שלכם במציאת זוגיות באתרי הכרויות: הרי לא במקרה אומרים ש'העיניים הן המראה האחורית של הנפש'. בנוסף, כפי שגם הזכרנו, לחיוך יש משמעות גדולה: לא מעט מחקרים הוכיחו בעבר בצורה די חד משמעית – אנשים שמחייכים נחשבים ליפים יותר בעייני הסובבים. לכן, אם תחייכו בתמונת הפרופיל, הסיכוי שלכם לקבל פניות רבות יותר מבני המין השני גדל באורח ניכר.

 

תמונת הפרופיל עם החיוך
אולי כדאי לבחור את תמונת הפרופיל שבהם אתם מחייכים קצת

 

בחירת תמונה עם סיפור

כאמור, תמונת פרופיל באתר הכרויות זו ההזדמנות הראשונה והחשובה ביותר שלכם למשוך תשומת לב ולהרשים את בני המין השני. נצלו הזדמנות זו על מנת לספר סיפור או, במילים אחרות, לחשוף צד מסקרן כלשהו של האישיות שלכם. יש לכם תחביב? צלמו את עצמכם עוסקים בפעילות האהובה והעלו אותה כתמונת פרופיל לחשבון המשתמש שלכם. אתם מגלים עניין בתחום כלשהו? השתמשו בתמונה רלוונטית שתרמז על זיקתכם לנושא. תמונת פרופיל ש-'מספרת סיפור' מגבירה את הסיכוי להיות באינטרקציה עם אנשים בעלי עניין בתחומים זהים או חופפים. כך תוכלו להיחשף באתר ההכרויות לא רק לבני זוג פוטנציאליים שהמראה החיצוני שלכם מצא חן בעייניהם, אלא אף למצוא נפש תאומה – אדם בעל תחומי עניין זהים לשלכם: מרכיב חשוב ביותר כמעט בכל זוגיות.

 

בהצלחה!

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme