DoNotPay – האתר שמבטיח לעזור לנו לקבל החזרים כספיים

עומר גלעדי5 דקות קריאה
אתר DoNotPay - איך הוא יעזור לכם?
שתף:

ככל שמתפתחים תחומי הרובוטיקה והבינה המלאכותית גוברות התהיות הנוגעות להשפעה הצפויה שלהם על חיינו.  בין היתר נשמעות נבואות אודות עיסוקים שייתכן ויעברו מידיהם של בני אדם לטיפול מכונות חכמות ומחשבים שיוכלו לבצע באופן עצמאי שלל פעולות עבורנו דרך רשת האינטרנט. אכן, ייתכן מאוד שבעתיד הלא רחוק יהפכו לנחלת העבר מקצועות שונים, ביניהם כאלה הנחשבים כיום למבוקשים. DoNotPay הוא אתר חלוצי הנוחל הצלחה רבה בחו"ל תוך שהוא מוכיח יכולות מרשימות בביטול דו"חות חנייה וקבלת החזרים במקרים של ביטול כרטיסי טיסה או הזמנות חדרי מלון, אפילו במקרים בהם הביטולים בוצעו פשוט על רקע מציאת דיל משתלם יותר. יש הרואים באתר DoNotPay את "עורך הדין הרובוטי הראשון".

אם גם אתם סקרנים לדעת עוד על הדרכים בהם ניתן להיעזר בשירותים החינמיים של אתר DoNotPay, ואחרים כמותו, תמצאו בפסקאות הבאות פירוט שבכוחו לסייע לכם להבין במה דברים אמורים.

 

Donotpay ודוחות חניה
אתר DoNotPay מוכיח שבינה מלאכותית יכולה לסייע לנו לטפל ביעילות בעניינים שבעבר נחשבו סבוכים, ביניהם סוגיות משפטיות. כבר היום ניתן להיעזר בשירות החינמי שמספק האתר כדי לערער על דו"חות חנייה ולקבל החזרים במקרים של ביטול כרטיסי טיסה והזמנות חדרי מלון

 

טיפול אוטומטי חכם בהליך שבלוני לביטול דו"חות חנייה

הכול החל בשנת 2015 כשסטודנט בריטי-אמריקני צעיר בשם ג'ושוע ברואדר הבין שהוא יכול לפתח "Chatbot" (רובוט ללא גוף עימו מתקשרים דרך המחשב) שיוכל לטפל עבורו בערעורים על דו"חות חנייה רבים שקיבל. ג'ושוע זיהה שהליך הגשת הערער על דו"חות חנייה הוא שבלוני למדי ושאין סיבה שרובוט חכם לא יוכל ללמוד את נסיבותיו של מקרה ספציפי ולטפל בביטול הדו"ח דרך רשת האינטרנט מול רשויות האכיפה והגביה. למעשה, לקח לג'ושוע (אז סטודנט באוניברסיטת סטנפורד) רק שלוש שעות לכתוב את הקוד הדרוש. הרובוט החכם סיפק את הסחורה וג'ושוע הקים את אתר DoNotPay במטרה להנגיש את שירותיו לרבים, ללא תשלום. נכון לתחילת שנת 2018 האתר חסך לנהגים בריטיים ואמריקנים כ-5 מליון דולרים בזכות ביטול של כמעט 400,000 דו"חות חנייה.

 

 

DoNotPay – ביטול ללא תשלום של הזמנת כרטיסי טיסה או חדרי מלון

לאחר ההצלחה הסוחפת בתחום ביטול דו"חות חנייה ממשיך אתר DoNotPay ומטפס בסולם מרוכבות השירותים המשפטיים שהוא יודע לספק. כיום ניתן להיעזר באתר כדי להתמודד עם מצב של ביטול כרטיס טיסה שנרכש או חדר מלון שהוזמן. לעיתים, מסיבות שונות, אנו מעוניינים, או נאלצים, לבטל כרטיס טיסה שהזמנו, לשנות מועדי חופשה ולבטל חדרי מלון שתאמנו לנו וכד'. מי שכבר התמודד עם מצבים שכאלה בוודאי מכיר אתגרים שונים הכרוכים בהם כגון דרישות לתשלום דמי ביטול, קושי בקבלת החזר כספי מלא ועוד. אתר DoNotPay מאפשר להזין אליו את הנתונים הנוגעים להזמנה אותה ביצענו, הרובוטים החכמים של האתר יצאו לחפש עבורנו פרצות משפטיות שניצולן יאפשר לנו לקבל החזר מלא. הרובוטים לא רק יזהו את הדרך לפתרון מוצלח אלא גם יטפלו בעניין כולו באופן מקוון עד שהכסף יופיע אצלנו בחשבון.

 

DoNotPay מגדיל לעשות ומציע לנו להזין את פרטי העסקה שעשינו כך שהאתר יוכל להתריע בפנינו על אפשרות לבטלה ללא עלות ולרכוש במקומה אחרת, טובה כמוה אך זולה יותר. חשוב לדעת שאתר DoNotPay, במצבו כיום, מתאים לשרת בעיקר קהל אמריקני ובריטי.

 

DoNotPay גם על דילים
אם הזמנתם חופשה אבל מצאתם אותה לאחר מכן במחיר טוב יותר יכול מאוד להיות שהרובוטים של DoNotPay יעזרו לכם

 

עלות שירותים משפטיים תפחת בעשרות אחוזים

אתר DoNotPay, ואחרים כמותו מתחום הליגל-טק (Legaltech או טכנולוגיה משפטית), מבשרים על שינוי מרחיק לכת שוודאי יפקוד את תחום המשפט ועריכת הדין. מכיוון שבנושאים רבים ניתן לטפל באופן מקוון (למלא ולהגיש טפסים, לשלם אגרות, להגיש מסמכים וכד') ומכיוון שרובוט בעל בינה מלאכותית יכול לאסוף חומר רלוונטי מן הרשת, לעבד אותו ולהסיק ממנו מסקנות, אין סיבה שרובוטים כאלה לא יבצעו מלאכה שכיום נופלת לידיהם של עורכי דין בשר ודם. ככל שעורכי דין ממוחשבים יוכלו לספק שירותים מורכבים יותר באיכות גבוהה כך יפחת הביקוש לשירותים משפטיים מעורכי דין אנושיים. המחיר אותו נידרש לשלם עבור שירותים שיבצעו הרובוטים בעלי הבינה המלאכותית יהיו זעומים ביחס לאלה שעורכי דין גובים עבורם כיום.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme