Earpods כנראה עדיפות על Airpods – גם אם הן זולות יותר

מערכת5 דקות קריאה
האם Earpods עדיפות על Airpods?
שתף:

האוזניות האלחוטיות של אפל, Airpods, נחשבות לאוזניות איכותיות מאוד, והן גם פופולריות למדי. אלא שזה ממש לא מבטיח שהן מתאימות לכולם. הנה 5 סיבות שבגללן יש סיכוי טוב שתעדיפו דווקא אוזניות Earpods שיעלו לכם 30 דולר, ולא את ה-Airpods שעולות הרבה יותר.

 

 

1 – המחיר של Earpods פשוט אטרקטיבי יותר

הסיבה האידאלית להעדיף אותן על פני החלופה היקרה יותר היא שהחלופה באמת יקרה יותר. למה לשלם 160 דולר על אוזניות Airpods כשיש לכם תחליף שיעלה כשליש מחיר?

 

Earpods בהשוואה ל-Airpods
Airpods עולות יותר אבל זה לא אומר שהן יותר טובות מאוזניות Earpods

 

2 – השליטה במוזיקה טובה יותר

אוזניות Earpods מאפשרות שליטה טובה יותר במוזיקה. עם הבקר החוטי אפשר להשמיע מוזיקה או לעצור אותה, לשלוט בעוצמה, להריץ קדימה, להעביר אחורה, לדלג על שירים או לחזור לשיר הקודם. מנגד, אוזניות Airpods האלחוטיות מציעות הרבה פחות פונקציות. אי אפשר לרוץ קדימה או אחורה בתוך השיר, ואפשר להשתמש רק בשתי פונקציות בכל פעם.

 

 

3 – העיצוב של Earpods מרשים יותר מ-Airpods

נכון, Airpods הן אוזניות חדישות ומתקדמות, אבל לכל הדעות דווקא הדגם הפשוט יותר הוא גם המרשים ביותר. אז האוזניות האלחוטיות של אפל מספקות לא מעט יתרונות אבל האמת היא שהן הרבה פחות מלהיבות למראה כשהן תלויות על האוזניים בלי חוטים.

 

4 – אין צורך להטעין אוזניות עם חוט

אוזניות Earpods לא זקוקות להטענה, והן יעבדו היטב בלעדיה. אתם רק צריכים לחבר אותן לאייפון שלכם ואתם מוכנים לצאת לג'וגינג. מן הצד השני, Airpods יחזיקו מעמד רק חמש שעות לכל היותר, פרק זמן לא רע אם התכנון שלכם הוא לערוך אימון קצר, אבל לאורך זמן הפתרון הזה קצת פחות יעיל. אם אתם יוצאים לנסיעה ארוכה כדאי לקחת בחשבון שאתם עשויים להישאר עם אוזניות שלא יאפשרו לכם להאזין למוזיקה כאוות נפשכם.

 

טעינת Airpods לעומת Earpods
Earpods לא דורשות טעינה, בהשוואה לאוזניות Airpods

 

5 – נזקים יעלו לכם יותר ב-Airpods

האוזניות האלחוטיות שעלו לכם יותר כשקניתם אותן, יעלו עוד יותר כשייגרם להן נזק או אם הן ייעלמו. כשאתם מאבדים Earpods עלות ההחלפה – ניחשתם נכון – 30 דולר בלבד. כשאתם מאבדים Airpods אתם נאלצים לרכוש זוג חדש ב-160 דולר נוספים. דרך אגב, גם אם תאבדו אוזניה אלחוטית אחת מתוך השתיים תצטרכו לשלם מחיר מלא.

 

מקור: Business Insider

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme