האוזניות החדשות של סמסונג נותנות ל-AirPods פייט והן אפילו זולות יותר

מערכת1 דקות קריאה
האם Galaxy Buds מנצחות את AirPods
שתף:

חברת סמסונג חשפה כמה וכמה מוצרים חדשים לאחרונה, הבולט שבהם הוא כמובן הסמארטפון המתקפל. אלא שיש עוד מוצר אחד מסקרן במיוחד: האוזניות האלחוטיות שלה, אלה שאמורות להתחרות ב-AirPods של אפל. המחיר של Galaxy Buds נמוך יותר.

 

אוזניות אלחוטיות Galaxy Buds
אוזניות אלחוטיות Galaxy Buds – בחנויות מחודש מרץ

 

אוזניות Galaxy Buds מגיעות לחנויות במרץ

האוזניות האלחוטיות של גלקסי צפויות להגיע לחנויות ב-8 במרץ, כלומר בעוד פחות משבועיים. מחירן מתחיל ב-130 דולר, בעוד אוזניות AirPods של אפל (שיצאו לראשונה ב-2016) יעלו לא פחות מ-150 דולר. דרך טובה לחסוך את 130 הדולר הללו היא להזמין מראש מכשיר גלקסי S10, בהנחה שיש לכם 4,000 או 5,000 שקלים פנויים.

 

כשמשווים בין AirPods ל-Galaxy Buds מגלים שלגרסה של גלקסי יש מיקרופון נוסף, היא מחזיקה מעמד כשעה יותר מהמתחרה, היא גם נטענת באופן אלחוטי ויש לכם מבחר צבעים קצת יותר עשיר. מעבר לזה, רוב המאפיינים המרכזיים די דומים: מיקרופון מובנה, חיבור אלחוטי ושליטה באמצעות הסייעת הקולית במכשיר הטלפון. הנה בכל זאת ההבדלים המרכזיים בין המתחרות:

 

 

בבחירה בין AirPods ל-Galaxy Pods: הסייעת הקולית חשובה

כאמור, הסייעת הקולית קריטית משום שדרכה תשלטו באוזניות, כך שיש השפעה לסוג המכשיר שלכם. באופן כללי, אוזניות AirPods תוכננו כדי להתאים לסייעת הקולית של מערכת ה-iOS של אפל (סירי), זו שזמינה לבעלי אייפון, אייפד ומקבוק. מנגד, האוזניות של סמסונג מתאימות לביקסי, הסייעת הקולית שפועלת במכשירי החברה.

 

אם יש לכם צורך בפקודות קוליות, האוזניות יעבדו טוב יותר כשהן מחוברות לסייעת הקולית הרלוונטית. אפשר להשתמש באוזניות של אפל עם הסייעת הקולית של סמסונג, למשל, אבל תצטרכו אפליקציה נוספת שתעזור להן לתקשר.

 

אוזניות AirPods
אוזניות AirPods מתקשרות כמובן עם סירי – הסייעת הקולית של אפל

 

האוזניות של סמסונג זמינות ב-3 צבעים

בעוד אוזניות AirPods זמינות בלבן בלבד, Galaxy Buds זמינות בלבן, בשחור או בצהוב. הן גם קצת יותר קטנות, למרות שהאוזניות של אפל קלות יותר – הן שוקלת 4 גרם, לעומת 5.6 גרם במקרה של סמסונג.

 

 

שליטה מהירה יותר באוזניות של אפל

המקשים של AirPods משמשים בדרך כלל להפעלת סירי, אבל אפשר להגדיר אותם כדי לשלוט במוזיקה (מקשי "התחל/עצור" או "העבר שיר"). אין מקשים מהסוג הזה באוזניות של סמסונג, אבל אפשר לבצע פעולות דומות באמצעות הסייעת הקולית.

 

טעינה אלחוטיות לאוזניות Galaxy Buds

התיק הייעודי של Galaxy Buds מאפשר טעינה אלחוטית. גורמים מתוך אפל הדליפו ידיעות לפיהן גם בחברה מתכננים מהלך דומה, אבל כרגע אין מידע קונקרטי או מועד הפצה. חוץ מזה, האוזניות של סמסונג, בהנחה שהן טעונות במלואן, יחזיקו מעמד עד 6 שעות. האוזניות של אפל ישרדו 5 שעות.

 

טעינה אלחוטית
בינתיים טעינה אלחוטית מתאפשרת באוזניות של סמסונג – אבל לא באוזניות של אפל

 

איכות טובה יותר גם בזמן שיחות טלפון

לטענת סמסונג, האוזניות החדשות יאפשרו מעבר בין המיקרופון הפנימי לחיצוני, במטרה לאפשר איכות שמע טובה יותר גם בתנאים מאתגרים יותר. אוזניות AirPods אמורות לפעול באופן דומה, מה שאומר שגם בתנאים שבהם רעש מפריע, איכות השמע לא תיפגע.

 

האוזניות של סמסונג יותר זולות – ויותר מתקדמות

משתנה חשוב נוסף הוא כמובן המחיר, וכאן יש יתרון מסוים ל-Galaxy Buds. עם זאת, הטכנולוגיה של האוזניות האלחוטיות של סמסונג מציעה עוד כמה יתרונות, לרבות טעינה אלחוטית.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme