המוצרים שחברת אפל מתכננת להוציא לשוק בחודשים הקרובים

רונן פדרבאום5 דקות קריאה
מוצרים שחברת אפל צפויה להשיק
שתף:

המחצית הראשונה של 2018 כבר מאחורינו וחברת אפל לא מיהרה להשיק מוצרים חדשים, לפחות לא מוצרים מהפכניים במיוחד. אלא שעל פי ההערכות – התמונה הזו עומדת להשתנות ממש בקרוב. אם המומחים צודקים הרי שדווקא בשלבים המאוחרים השל השנה צפויים לצאת כמה מוצרים חדשים ומלהיבים, ואפשר להניח שהמוצרים האלה יגיעו לחנויות של אפל עוד לפני תקופת החגים.

 

 

שלושה מכשירי אייפון חדשים

החדשות המעניינות מכיוון אפל קשורות דווקא למכשיר האייפון, ולא מדובר כאן במכשיר חדש שישנה את כללי המשחק לחלוטין ויגרום לאייפון X להיראות כמו גרוטאה. על פי ההערכות צפויים לצאת לשוק שלושה מכשירים חדשים, אחד מהם יוצע במחיר נגיש יותר, ומדובר בחידוש מרענן מבחינת החברה. אם אתם תוהים מתי זה אמור לקרות, ההערכות הן שזה יקרה כבר בספטמבר אבל בהחלט ייתכן שהם יגיעו אל החנויות קרוב יותר לחגים. בנוסף לשלושת הטלפונים החכמים החברה מתכננת גם אייפד חדש עם Face ID ועם מסך בגודל 11 אינץ', וככל הנראה יושק גם אייפד נוסף עם מסך בגודל 12.9 אינץ'.

 

האייפונים של אפל
בין היתר צפויה אפל להשיק 3 מכשירי אייפון, אחד מהם במחיר נגיש יותר

 

המעבדים המשודרגים של מאק

בשורה נוספת מבית אפל קשורה למעבדים, כאשר מחשבי מק מיני, מקבוק פרו ומקבוקים יהנו ממעבדים משודרגים וחזקים יותר. זה ישפיע גם על העיצוב אבל בעיקר על המהירות. בנוסף צפויה השקתו של מחשב נייד חדש במחיר נגיש. נכון למועד זה עדיין לא ידועים הפרטים הטכניים אבל השמועות בנושא הזה קיימות תקופה ארוכה וכן קיימת הערכה שמקבוק אייר יעבור גם הוא שדרוג.

 

 

שעוני אפל בעיצוב חדש

שעוני אפל יצאו לראשונה ב-2014 ומאז העיצוב שלהם נשאר זהה למדי. 4 שנים אחרי ואנחנו עומדים לראות עיצוב חדש וייחודי. בתור התחלה מתוכנן מסך קצת יותר גדול, וזה בהחלט שדרוג משמעותי. חוץ מזה, אם יש לכם אוזניות AirPods ואתם מתכננים להתחדש (או לקנות אותן לראשונה) תשמחו לדעת שהגרסה המעודכנת אמורה להיות חסינה בפני מים ולהפחית באופן דרמטי את רעשי הרקע.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme