Wow Air מציגה: מחלקת עסקים במחיר אטרקטיבי

מערכת5 דקות קריאה
מטוסי Wow Air יכללו גם מחלקת עסקים
שתף:

מאז 2011 חברת Wow Air הצליחה לצבור לעצמה קהל יעד נאמן למדי. עם מטוס בצבע פוקסיה זוהר ומחירים נמוכים במיוחד (55 דולר לקו אירופה-ארה"ב), זה כנראה לא באמת מפתיע. גם כרטיסי טיסה אחרים לא יעלו לכם הרבה יותר, ולמעשה חלק ניכר מהמחירים שמוצעים על ידי החברה נעים על הטווח שבין 69 ל-99 דולר. ההצעה החדשה של החברה עומדת לעלות קצת יותר, אבל מדובר בשדרוג של ממש: מחלקת עסקים במחירים שממש לא מזכירים מחירים של מחלקת עסקים.

 

חברת wow air מתחדשת
חברת Wow Air פועלת 7 שנים בתחום הטיסות הזולות – ובקרוב היא משתדרגת

 

חוויית טיסה משודרגת במחיר נוח

במהלך אפריל 2018 הכריזה הנהלת Wow Air על המהלך הצפוי, ולטענת המנכ"ל זוהי הזדמנות לייצר שינוי נוסף: "בשנים האחרונות מושבי התיירים הפכו לנגישים יותר ויותר, ואנחנו מאמינים שהיה לנו תפקיד בשינוי הזה. עם זאת, מחירי המחלקת העסקים והמחלקה הראשונה עלו." זו בדיוק הסיבה לכך שהחברה נכנסת לשוק חדש ומציעה לנוסעים להגיע לחופשה שלהם עם חוויה משודרגת, בלי לשלם את המחירים הגבוהים שמקובלים בחברות התעופה האחרות. ההפרש הצפוי בין מחירי Wow Air למחירי המתחרות? חמישים אחוז. שמעתם נכון.

 

 

Wow Air וטיסות הפרימיום שלה

מחלקת העסקים החדשה צפויה להיקרא Wow Premium והיא תכלול מושבים גדולים, אפשרות להעלאת שתי מזוודות וכבודת יד אחת, בנוסף להגנה מפני ביטולים, בידוק בטחוני מהיר יותר, מתן עדיפות בעלייה למטוס, ארוחה במהלך הטיסה ופטור מעמלות על שינוי פרטי הטיסה. המהלך הזה מעיד על שינוי של ממש בתחום, והוא פונה לבעלי העסקים הקטנים והיזמים שעושים עסקים בחו"ל ורוצים ליהנות מהנוחות בדרך ליעד, אבל לא נהנים מתקציב נסיעות ענק.

 

Wow Air עם מושבים רחבים
מחלקת העסקים החדשה של Wow Air תציע לכם גם מושבים גדולים יותר וארוחה במהלך הטיסה

 

מחלקת העסקים החדשה של Wow Air צפויה במטוסים A320, A321 ו-A330, ועל פי הערכות החברה השינוי ייכנס לכלל המטוסים עד סוף 2018. במטוסים קטנים יותר יוקצו ארבעה מושבים למחלקת העסקים, ובמטוסים גדולים יותר מדובר על שמונה מושבים מהסוג הזה. ב-A330, המטוס הגדול של החברה המשמש לטיסות ארוכות יותר, יוקצו לא פחות מ-42 מושבים לטובת מחלקת העסקים.

 

מקור: Business Insider

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme