Google Duo – אפליקציית הווידאו המתחרה בשירות FaceTime

מערכת5 דקות קריאה
שתף:

אחד הפיתוחים המשמעותיים של חברת אפל, יצרנית מכשירי האייפון כמובן, הוא שירות FaceTime. השירות הזה הצליח להפוך למושג בסיסי למדי עבור בעלי המכשירים של אפל, והם מנהלים שיחות וידאו כבר כמה שנים טובות. אלא שיש לשירות הזה גם חיסרון אחד משמעותי: הוא מיועד לאנשי אייפון בלבד. אם יש לכם מכשיר אנדרואיד ואתם ממש רוצים לנהל שיחת וידאו עם הדודה מאמריקה עם או החבר שנמצא בחופשה בתאילנד, תצטרכו למצוא פתרון יצירתי אחר. עכשיו הפתרון הזה קיים, והוא נקרא Google Duo. השם שלו אולי מרמז על המטרה המרכזית שלו: שיחות וידאו גם באמצעות מכשירי אנדרואיד, וגם אם אחד המכשירים המעורבים בשיחה הזו הוא בכלל מכשיר של החברה המתחרה. איך זה עובד? טוב ששאלתם.

 

המראה של Google Duo שונה

כשתפעילו את Google Duo בפעם הראשונה, האפליקציה תצליח להפתיע אתכם כשתראו את עצמכם בלייב, ומתחת יופיעו השיחות האחרונות שלכם, והאנשים שאתם מכירים אשר משתמשים באפליקציה. כשתגללו קצת יותר למטה תראו את אנשי הקשר שלהם אין את האפליקציה, כדי שתוכלו להזמין אותם להצטרף. כדי לבצע שיחה פשוט לחצו על התמונה של איש הקשר הרלוונטי, ואם תרצו שהצד השני יראו אתכם בווידאו עוד לפני שיענה, אתם בהחלט יכולים לעשות את זה, וזה עוד שדרוג מדליק שאין למתחרה.

 

google duo נראה שונה
אפליקציית Google Duo נראית די שונה, ובעיקר היא מאפשרת להשאיר הודעות וידאו – חידוש מרענן

השיחה עצמה נראית אותו הדבר

באופן כללי, כשאתם מנהלים שיחת וידאו באמצעות Google Duo, אין הבדל גדול בין מראה האפליקציה לבין האופן שבו מאורגנות שיחות וידאו אחרות. האדם שאיתו אתם משוחחים ישתלט על רוב המסך ואתם תופיעו במסך קטן יותר בפינה. ההבדל היחיד כאן הוא המסגרת שלכם (כאן היא עגולה וב-FaceTime היא מרובעת). והנה עוד יתרון שיש לאפליקציה הזו על פני המתחרה שלה: אם האדם בצד השני לא עונה, אתם יכולים להשאיר לו הודעה בווידאו, ולא להסתפק רק בהודעה קולית או בטקסט. כשאתם מקבלים הודעת וידאו מאדם אחר תוכלו גם לשמור אותה באלבום הסרטונים שלכם על גבי הטלפון, וכן תוכלו לחזור אל האדם השני בלחיצת כפתור.

 

הורדת האפליקציה לאנדרואיד | הורדת האפליקציה לאייפון

 

מקור וצילום מסך: Business Insider

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme