אתר iagree מציג – השכרת דירה בדרך פשוטה יותר

עומר גלעדי5 דקות קריאה
שכירות בקלות? הפתרון של iagree
שתף:

לפי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה כ-25% מכלל משקי הבית בישראל שוכרים את דירת המגורים. בנוסף, רווקים ורווקות רבים גרים בשכירות, כך למשל סטודנטים או צעירים שעזבו את בית ההורים הגרים עם שותפים או שוכרים בגפם. הדירה המושכרת יכולה להיות יחידת דיור, בית צמוד קרקע או דירה בבית משותף. שוק השכירות מאופיין בצמיחה של כ-2.5% בשנה. למרות שמדובר בשוק פעיל, רבגוני ורחב היקף לעיתים נדמה שבכל מה שקשור לדרך ההיקשרות בין משכירים לשוכרים אין חדש תחת השמש והדברים מתנהלים באופן מסורבל, איטי ומיושן. הפלטפורמה המקוונת iagree מביאה עימה רוח רעננה ומציעה דרך חכמה ונוחה להסדיר היקשרות בין שוכרים ומשכירים. iagree היא פרי יוזמת שלושה צעירים ישראלים שמאסו באופן בו מתנהל שוק השכירות.

 

מה מציע אתר iagree?
iagree  היא פלטפורמה מקוונת שפיתחו שלושה צעירים ישראלים במטרה לשנות את כללי המשחק. הפלטפורמה מספקת פתרונות מודרניים למגוון סוגיות הקשורות להשכרת דירה וביניהן הבטחת תשלום דמי שכירות במועד, ביטול הצורך בהעמדת עירבון או החתמת ערבים ועוד (צילום מסך)

 

דאגות אופייניות לשוכרים ולמשכירים

לא משנה באיזה נכס מקרקעין מדובר, זהות השוכרים או המשכירים, להיקשרות בחוזה שכירות מאפיינים מוכרים. בין היתר קיים חשש של משכירים מפני שוכרים שלא ישלמו במועד או יחדלו לשלם כליל תוך שאינם מפנים את הנכס. משכירים חוששים גם מפני שוכרים שיגרמו נזק לדירה. לשוכרים מצידם חשוב למצוא דירה מתאימה במחיר הוגן ובעל בית שיעמוד בהתחייבויותיו, יטפל ללא דיחוי בתקלות שבתחום אחריותו, שהרי אף אחד לא רוצה להישאר ימים ארוכים בלי מים חמים בחורף בגלל דוד שהתקלקל בדירה שכורה עם בעל בית שכל העניין לא מטריד אותו. הדרך המקובלת לתשלום שכר דירה היא בצ'קים, עובדה זו די בה בכדי להעיד על הצורך בפתרונות מתקדמים בשוק השכרת הדירות.

 

המשכיר מקבל דו"ח רקע על השוכר ותשלום מובטח של שכר הדירה

עבור משכירים פלטפורמת iagree מציעה שני יתרונות מרכזיים. היתרון הראשון הוא האפשרות לקבל דו"ח רקע אודות המשכיר עימו הם שוקלים להיקשר. בכוחו של דו"ח כזה להניח את דעתם ולאפשר למשכירים לברר ולדעת יותר על השוכרים, דבר שבעבר קשה היה לעשות. היתרון השני עבור המשכירים הוא שדמי השכירות מופקדים ישירות לחשבון הבנק, ההפקדה מבוצעת על ידי לאומי קארד ולכן אין חשש שהשוכר לא ישלם בזמן.

 

אתר iagree גם לשוכרים
אתר iagree מספק פתרן גם לשוכרים שרוצים לשמור על הזכויות שלהם ולא להיתקע בחורף בלי חימום או עם דוד מקולקל

 

שיתוף פעולה עם לאומי קארד, אגודת הסטודנטים ומשרד עורכי דין מוביל

מקימי iagree הצליחו לגייס למיזם את תמיכתם של לאומי קארד, אגודת הסטודנטים ומשרד עורכי דין מוביל בתחום המקרקעין. לאומי קארד מאפשרים את ההסדרה הדיגיטלית של התשלום החודשי של דמי השכירות. למעשה, השוכר משלם ללאומי קארד והמשכיר מקבל את התשלום מלאומי קארד. דמי השכירות יורדים אוטומטית מחשבון הבנק של השוכר ומופקדים מדי חודש אוטומטית לחשבון הבנק של המשכיר. שיתוף הפעולה עם אגודת הסטודנטים מאפשר לסטודנטים ליהנות ממלאי דירות להשכרה ומהליך פשוט לבחירה, חתימה על חוזה, קבלת המפתח והתנהלות מול המשכיר במהלך כל תקופת השימוש בדירה המושכרת. המשכירים נהנים מקהל שוכרים איכותי. משרד עורכי הדין פישר בחן חן וול אוריון ושות' (FBC & co) מספק את השירות המשפטי, כולל חוזי שכירות איכותיים שמבטיחים היקשרות נקייה ממחלוקת מיותרת על רקע אי בהירויות.

 

אתר iagree – הליך מהיר ופשוט

יתרון חשוב של iagree, ממנו נהנים משכירים ושוכרים כאחד, הוא האפשרות לנהל את הליך ההיקשרות ביניהם כולו באופן מקוון, במהירות וביעילות. בזכות הדו"ח של iagree המשכיר יכול להתרשם מן השוכר אפילו בלי להיפגש עימו. אין צורך לערוך חוזה ולחתום עליו, מערכת iagree מספקת הסכם שכירות עדכני עליו ניתן לחתום דיגיטלית. התשלומים מבוצעים בעזרת לאומי קארד ולכן לא צריך לרשום צ'קים. מכיוון שהמשכיר יודע שהוא מוסר את הנכס לשוכר אחראי אין צורך במיני ערבויות.

 

פלטפורמת iagree  הוקמה לאחר זיהוי צורך אמיתי של שוכרים ומשכירים. המערכת באה להציע דרך חדשה לנהל את ההיקשרות בין שני הצדדים לחוזה השכירות. עלות השירות אינה גבוהה והמשכיר הוא הנושא בה. כדי להיעזר בשירותי הפלטפורמה משכיר צריך להקים פרופיל לפיו מסופק דו"ח אודותיו למשכירים.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme