משרד ופנטהאוז בשווי 21 מיליון דולר – החזון של מיליארדר הביטקוין

רונן פדרבאום5 דקות קריאה
אלה הם הנכסים של מיליארדר בזכות הביטקוין
שתף:

אנתוני די-לוריו צבר הון מכובד בגיל צעיר למדי, והוא יכול להודות על כך למטבעות הקריפטוגרפיים. היום הוא כבר נהנה ממעמד של מיליארדר בזכות הביטקוין והוא מבזבז חלק לא מבוטל מהכסף (הרב) על שני פרויקטים של נדל"ן בטורונטו. שני הנכסים שרכש ממש לאחרונה כוללים שטח משרדים שמתפרש על פני כ-1,400 מ"ר לטובת חברת הבלוקצ'יין שלו, Decenrtral, וגם פנטהאוז בן שלוש קומות. לדירת הפאר הזו יש שני שימושים עיקריים – מצד אחד היא אמורה לשמש עבורו בית כמובן, ומצד שני זהו שטח הניסויים הפרטים שלו, והוא עלה לו כ-21 מיליון דולר.

 

 

כך נראים הנכסים החדשים של די-לוריו

על פי התכנית שלו, שני הנכסים החדשים של די-לוריו יהיה הכל חוץ מאשר שגרתיים והוא מתכוון לשמור על עיצוב ברוח המדע הבדיוני, בדיוק כמו שהוא אוהב. המשמעות היא שצפויים כאן "קירות זזים" ומנהרות סודיות, למשל. גם המיקום אטרקטיבי מאוד, והמשרד החדש יוקם למעשה בלב מרכז הסחר והעסקים של טורונטו. הוא עדיין לא מוכן לחלוטין אבל אפשר כבר לראות את ניצני התוצאה הסופית ואיך המשרד אמור להיראות כשהכל ייגמר. למשל, בכניסה למשרד ימתינו דמויות הולוגרמיות שיקבלו את פני האורחים, משהו שאתם כנראה לא רגילים לראות כשאתם מגיעים בבוקר לעבודה.

 

בזכות הביטקוין תחכה כאן פקידת קבלה מיוחדת
פקידת הקבלה במשרד כנראה לא זקוקה לימי מחלה – ההולוגרמה הידידותית (Decentral)

 

חדר הישיבות המרכזי של מיליארדר הביטקוין

מהלובי שבו ממתינה פקידת הקבלה ההולוגרמית תוכלו להגיע לחלקים השונים במשרד, ובין היתר יש כאן גישה אל חדר הישיבות ובו מסך טלוויזיה קעור שמציג תמונות פנורמיות תלת-ממדיות. מעבר לחדר הישיבות נמצא גם המשרד המרכזי שלכל אורכו צפויות להיתלות טלוויזיות ענקיות. לטענת די-לוריו הוא מתכנן להתמקד בעיצוב לבן ונקי מאוד, והמטרה היא ליצור תחושה לפיה הקירות זזים. מכאן תצא גם מנהרה סודית שתוביל למשרדו האישי של די-לוריו, והוא מתכנן גם חדר ישיבות נוסף עם רצפת זכוכית. ככה זה כשיש לך כמה מיליארדים בחשבון הבנק בזכות הביטקוין.

 

 

הפנטהאוז החדש של די-לוריו

כאמור, חלל המשרדים הוא רק נכס אחד מתוך השניים, ובהחלט כדאי להתמקד גם במה שצפוי לקרות בפנטהאוז היוקרתי (והיקר) של המיליארדר. הדירה הזו קצת יותר גדולה משטח המשרדים שלו והיא מתפרשת על פני כמעט 1,500 מ"ר. כאן הוא מתכנן לקיים אירועים פרטיים וכדי לעשות את זה כמו שצריך הוא משקיע לא מעט זמן ומשאבים. החלק האהוב עליו בדירה הוא התקרה המפוארת עם העיצוב הדרמטי, זה שמזכיר את העיצוב המקובל בקתדרלות המפוארות ביותר. אז נכון, הוא משקיע לא מעט בעיקר משום שהוא יכול, אבל הוא גם ממש מקווה שהמהלך הזה יעורר פרויקטים נוספים של בלוקצ'יין בקנדה, ואולי בעקבותיו תהפוך טורונטו למרכז טכנולוגי משמעותי.

 

הדירה של מיליארדר הביטקוין
התקרה המפוארת בפנטהאוז המפואר של די-לוריו (Decentral)

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme