בקרוב אצלכם? מסתבר שיש אפליקציות ליצירת דייטים מזויפים

מורן בלסר5 דקות קריאה
להגיע להורים בראש שקט - עם דייטים מזויפים
שתף:

רווקי ורווקות ישראל מכירים את הבעיה הזו היטב. הם מגיעים לאירועים משפחתיים לבדם רק כדי לשמוע את הברכה הנדושה מכולן: "בקרוב אצלך". גם החגים לא נעשים פשוטים הרבה יותר, כשמתחילות השאלות בנוגע לעתיד ולמערכות היחסים, בוודאי כשהן עדיין לא ממש קיימות. אז מסתבר שהחוויה הזו מוכרת היטב לא רק לנו הישראלים אלא גם לסינים, אבל הם גם מצאו פתרון מפתיע: אפליקציות שמאפשרות להם לתאם דייטים מזויפים וכך למצוא בת זוג זמנית בלבד. כלומר, רק לארוחת החג או לחתונה של בן הדוד. במדינה שבה קיימת מדיניות של ילד אחד בלבד זה לא באמת אמור להפתיע. המדיניות הזו יצרה מצב שבו יש כ-30 מיליון גברים יותר מאשר נשים בטווח הגילאים 24-40.

 

 

הפתרון: חברה לערב אחד

אז הרעיון המרכזי מאחורי אפליקציות ההיכרות הסיניות, אלו שמאפשרות לגברים למצוא חברה רק לערב אחד, הוא לאתר אישה שתגלם את התפקיד הנחשק – תמורת תשלום כמובן. אם אתם מתחילים לחשוש שמא מדובר בפעילות לא מאוד חוקית אפשר בהחלט להירגע, הכללים כאן מאוד ברורים. החברה החדשה והזמנית מקבלת תגמול על המשחק שלה (במקרים רבים הוא עשוי להיות ראוי לאוסקר כנראה) אבל העסקה הזו לא כוללת שום דבר מעבר לארוחת ערב משפחתית. גם אם יש צורך לבלות לילה ביחד אצל ההורים הזוג הדמיוני יפריד כוחות מאחורי הדלת הסגורה, וכל אחד יישן במיטה משלו.

 

דייטים מזויפים דורשים תיאום מוחלט בין הצדדים
דייטים מזויפים יהיו מוצלחים יותר אם שני הצדדים ידעו לספר סיפור רקע זהה

 

דייטים מזויפים מתחילים בתיאום גרסאות

בלוגרית בת 24 מבייג'ינג סיפרה לא מזמן על החוויה שלה כחברה מזויפת. היא התלוותה לגבר שנסע להוריו לכבוד השנה הסינית החדשה וקיבלה שכר של 1,450 דולר ליום – למשך שבוע שלם. באופן טבעי גם הוצאות הנסיעה שלה שולמו במלואם, ולמרות שקיבלה מאות הצעות בחרה בגבר בן 30 שהמשפחה שלו "לוחצת עליו להתחתן והצורך שלו בחברה הוא צורך אמיתי," לטענתה. אז ההחלטה התקבלה והבלוגרית יצאה לדרך. היא פגשה את בן הזוג הזמני שלה כמה שעות לפני המפגש עם המשפחה כדי לתאם גרסאות ולהמציא סיפור רקע שמתאר איך נפגשו ואיך נראית מערכת היחסים שלהם.

 

 

הסכם ברור מראש

במהלך השהות המשותפת ולפני הנסיעה אל המשפחה, הזוג המפוברק הקפיד לנסח הסכם כתוב ומוגדר היטב. הם הסכימו לצאת למסע משותף שיימשך שלושה ימים ובמהלך הזמן הזה לא יתקיים ביניהם כל מגע פיזי: הם לא יתנשקו, לא יחלקו מיטה ואפילו לא יצרכו אלכוהול. מצד שני החברה החדשה הסכימה לסייע להוריו של בן זוגה בכל הקשור למטלות הבית. עם הסכם חתום וסיפור רקע מוגדר הם יצאו לדרך, וכשהגיעו אל בית המשפחה היא קיבלה מ"חמותה" מתנה קטנה, פשוט משום שהאם התרגשה להכיר את חברתו של בנה. יש לציין שהאם לא ממש ידעה על המזימה הקטנה הזו וכשהבינה לבסוף שבנה עדיין רווק תהתה למה הרגיש את הצורך לזייף מערכת יחסים. מצד שני, הוא טוען שהיא עדיין לוחצת עליו להתחתן, כך שנראה שהייתה לו סיבה טובה לעשות את זה.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme