זוהי המיליארדרית הצעירה שעומדת לעקוף את מארק צוקרברג

מורן בלסר5 דקות קריאה
המיליארדרית הצעירה שתעקוף את צוקרברג
שתף:

מארק צוקרברג היה סטודנט צעיר כשהקים את פייסבוק, הרשת החברתית שהפכה אותו לאחד האנשים העשירים בעולם. הוא צבר את ההון שלו לבד, בלי ירושה גדולה מסבתא או מתנה נדיבה מההורים, והוא גם זכה למעמד של כבוד בזכות ההישג הזה. אלא שעכשיו יש לו מתחרה, והיא עומדת לעקוף אותו. אתם כנראה מכירים אותה ואת המשפחה שלה לא רע. קוראים לה קיילי ג'נר, והיא לא רק כוכבת ריאליטי, אימא טרייה ודמות פופולרית מאוד ברשתות החברתיות – אלא גם אשת עסקים ממולחת. בקרוב היא צפויה לזכות באופן רשמי בתואר המיליארדרית הצעירה ביותר שצברה את ההון שלה בכוחות עצמה.

 

 

מקור ההון של קיילי ג'נר

אם אתם מכירים את השושלת של משפחת ג'נר-קרדשיאן אתם כנראה מבינים שהמשפחה שלה הייתה מוכרת עוד כשהייתה ילדה צעירה למדי, כשהאב לבית קרדשיאן – רוברט – היה חברו הקרוב של או.ג'יי סימפסון וחלק מצוות ההגנה שלו במשפט הרצח המפורסם. אלא שזה לא באמת מה שמסביר את ההון שלה, שמוערך כמעט במיליארד דולר. רק לצורך השוואה, אחותה המפורסמת לא פחות (ואולי אפילו יותר) קים קרדשיאן מחזיקה היום בהון שמגיע בקושי למחצית הסכום (350 מיליון דולר ליתר דיוק).

 

מוצרי הקוסמטיקה והרשתות החברתיות

ההון העצום של ג'נר הגיע במידה רבה בזכות קו מוצרי הקוסמטיקה שלה, Kylie Cosmetics. המוצרים נמכרים אונליין והיא בהחלט יודעת לנצל את כוחה של המדיה החברתית בעידן הדיגיטלי. את המותג שלה מנהלת אימה, קריס, ואמצעי השיווק המרכזיים הם אינטסגרם, סנפצ'ט וטוויטר. אלא שעם למעלה מ-110 מיליון עוקבים היא נחשבת לגורם בעל השפעה אדירה במדיה החברתית, ועם הכוח הגיע גם הכסף: ב-2017 היא דורגה במקום ה-59 ברשימת המפורסמים עם השכר הגבוה ביותר, והיא הייתה הצעירה ביותר ברשימה. בקצב שבו היא צוברת את ההון שלה היא בהחלט עשויה לעקוף את צוקרברג. הוא היה בן 23 כשהפך למיליארדר. קיילי בת 21 כך שהיא בהחלט בדרך להיות המיליארדרית הצעירה ביותר שצברה את ההון שלה בעצמה.

 

ההתנסויות העסקיות של המיליארדרית הצעירה

כאמור, מקור ההכנסה המרכזי של קיילי ג'נר והגורם המשמעותי ביצירת ההון שלה הוא מותג מוצרי הקוסמטיקה שלה. לפי פורבס מדובר במותג ששווה 800 מיליון דולר, וכדאי לזכור שמדובר בחברה צעירה – בת שנתיים בסך הכל. החברה הזו מוכרת היום מוצרי איפור כמו צלליות, אייליינרים ושפתונים, וקיילי גם אחראית לתחום השיווק. אלא שלא מדובר בעסק הראשון של ג'נר, וכבר בגיל 20 שיתפה פעולה עם אחותה קנדל על פיתוח קולקציית בגדים ב-2015. הן מכרו את הקולקציה שלהן ברשתות גדולות כמו נורדסטרום וסאקס השדרה החמישית, וייצרו גם נעליים ואקססוריז.

 

קידום מוצרים באמצעות אינסטגרם

זה לא סוד שידוענים ואנשים בעלי השפעה מקבלים תגמול נאה תמורת קידום מוצרים באינסטגרם, וגם קיילי ג'נר למדה שזו דרך מצוינת להרוויח יפה מאוד. ביקור קצר בחשבון הפרטי שלה יגלה שהיא לא מקדמת רק את המוצרים שלה אלא גם משקפי שמש של Quay ובגדים של מותגים כמו Fashion Nova. זו אולי לא הפרסומת הכי סמויה בעולם אבל היא בהחלט משתלמת. מאחר והפופולריות שלה רק ממשיכה לגדול והעוקבים ממשיכים להגיע, גם הסכומים שהיא מקבלת גדלים בהתאם. למעשה, על פי ההערכות של פורבס כ-20 אחוזים מכלל ההכנסות שלה מגיעים מחסויות ומקידומים ברשתות החברתיות.

 

מה היא עושה עם הכסף?

כמי שעומדת לשנות סטטוס ולזכות לכינוי המיליארדרית הצעירה, גם קיילי ג'נר – כמו מפורסמים עשירים אחרים – מאוד אוהבת מכוניות יוקרתיות. היא מחזיקה בבעלותה לא פחות מעשרה כלי רכב, רובם חונים באחוזה שלה בקליפורניה, זו ששווה 12 מיליון דולר. הפרארי שלה, לדוגמה, שווה היום מיליון וחצי דולר וזו למעשה מתנה יקרה במיוחד שקיבלה מבן זוגה טרוויס סקוט לכבוד לידת בתם המשותפת. היא גם אוהבת מאוד כלבים וזה בטח לא יפתיע אתכם לגלות שהכלב הראשון שלה ושל אחותה קנדל, אותו קיבלו ב-2011, ענה רק לשם דולצ'ה. מאז הצטרפו עוד שמונה חיות שונות, כולל ארנב ותרנגולת, ואת הבולדוג שלה היא רכשה ב-2015 בסכום משוער של כ-50 אלף דולר.

 

דרך אגב, גם לכלבים יש חשבונות אינסטגרם משלהם. יש להם גם חצי מיליון עוקבים, אם אתם ממש סקרנים לדעת.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme