במקום לעשות swipe – היכרויות מחוץ למסך

עינת שמואלוביץ5 דקות קריאה
החלופות לאתרי ההיכרויות המוכרים
שתף:

כדי לצאת לדייט אנחנו לא צריכים לעבוד קשה במיוחד, בטח כשאנחנו מוקפים באתרי היכרויות ואפליקציות כמו טינדר, אלפה ואחרות. אלא שיש גם מי שמתגעגע לימים שבהם סיפור האהבה לא התחיל עם הזזת המסך ימינה או שמאלה – אלא עם משפט פתיחה משעשע, חיוך מעבר לחדר או מפגש אקראי בחדר כושר. אם נדמה לכם שהדרך היחידה להכיר היום בן או בת זוג היא רק דרך המסך, יש לנו כמה רעיונות שיפתיעו אתכם ויאפשרו לכם לצאת מהבית ולהכיר בדרך קצת שונה, בלי כרטיס ביקור ושאלות בנאליות על עצמכם.

 

 

טיולים ואגדות

אם אתם אוהבים לצאת לשטח, להתהלך בשבילי ישראל או לסייר בערים העתיקות, קבוצת "טיולים ואגדות" משלבת בין התחביב הזה – לבין היכרויות. הבשורה הטובה היא שאתם ממש לא חייבים להיות מיטיבי לכת. לצד מסלולי הליכה מפרכים יש גם סיורי טעימות בשוק הכרמל, סיורי גרפיטי בנווה צדק וטיולים ביפו או בעכו, למשל, וגם טיולים בארמניה, בשוויץ או בלונדון. כדי לאפשר לכם להכיר אנשים בקבוצת הגיל שלכם קיימת גם הפרדה בין קבוצת הצעירים, המיועדת לגילאי 20 עד 38, לקבוצות מבוגרות יותר.

 

הסיכוי שלכם לחזור עם דייט: אולי זה לא יקרה בטיול הראשון וגם לא בשני, אבל גם אם תחזרו הביתה בלי להחליף מספרי טלפון לכל הפחות תנצלו את הזמן שלכם לטיול מהנה. באותה הזדמנות גם תייצרו לעצמכם כמה קשרים חדשים, והרחבת המעגלים גם היא חלק בלתי נפרד מעולם הדייטים, לא?

 

כמה זה יעלה לכם: המחירים תלויים במסלול עצמו. סיורים עירוניים יעלו 100-150 שקלים, מסלולים מורכבים יותר יעלו 150-200 שקלים.

 

אתר האינטרנט | קבוצת הפייסבוק

 

קבוצות טיולים לפנויים פנויות
גם אם תחזרו הביתה בלי דייט או מספר טלפון – לפחות יצאתם לטיול ונהניתם מהיום שלכם

 

עופרים

קבוצת עופרים מציעה גם היא טיולים ייעודיים לפנויים ולפנויות. גם כאן תמצאו שפע של מסלולים בישראל ובחו"ל, ודרגות קושי משתנות. מצד אחד טיול חמסה בירושלים שכולל סיור במוזיאון ובין בתים מכושפים בירושלים, ומצד שני מסלול מאתגר יותר בבניאס. המגבלה העיקרית של הקבוצה הזו היא טווח הגילאים הרחב מאוד שלה. יש טיולים שבהם לא קיימת כל הגבלת גיל, ויש קבוצות שבהן הטווח רחב למדי (למשל טיולים לגילאי 25 עד 44).

 

הסיכוי שלכם לחזור עם דייט: קיים בהחלט, ויש לקבוצה סיפורי הצלחה. מה שבטוח הוא שגם כאן אתם לכל הפחות עומדים ליהנות מטיול מהנה, וגם אם תשנו הלילה באלכסון כנראה תשנו היטב אחרי יום גדוש חוויות.

 

כמה זה יעלה לכם: תלוי בטיול, כמובן. טיולים בארץ יעלו 100-150 שקלים בדרך כלל, טיולים בחו"ל יקרים יותר באופן טבעי – טיול לברלין ופולין יעלה כ-800 דולר, טיול לרומא בראש השנה יעלה כ-600 אירו ואם תטוסו לאיטליה בסוכות תיפרדו מ-1,000 דולר.

 

אתר האינטרנט | קבוצת הפייסבוק

 

ספיד דייט
במקום לבזבז שעה וחצי על דייט גרוע – למה שלא תכירו 10 אנשים ואפילו יותר בזמן הזה?

 

ספיד דייט

אם הבעיות שלנו היום הן שפע בלתי נגמר וחוסר זמן, ספיד דייט פותר את שתיהן. בערב אחד תפגשו יותר מ-10 בני ובנות זוגות פוטנציאליים בפאב או בבית קפה. כל שיחה תימשך שבע דקות במהלכן הנשים נשארות לשבת והגברים עוברים בין השולחנות בהתאם להנחיות. בסוף כל שיחה כזו מציינים הגברים והנשים על פתק "כן" או "לא" ורק אם שני הצדדים ציינו "כן" – הם יקבלו הודעה על התאמה ביניהם.

 

הסיכוי שלכם לחזור עם דייט: לא רע, אבל תלוי בעיקר בכם. נכון שאתם עומדים לפגוש כמה בני ובנות זוג פוטנציאליים, אבל המפגשים הקצרים לא מתאימים בהכרח לכולם. מצד שני, זו דרך נהדרת לחסוך את הזמן על דייטים ארוכים שאתם משתוקקים לסיים – כשכל שיחה נמשכת שבע דקות בדיוק, אין סיכוי שתבזבזו את הערב על דייט שמיציתם עוד לפני שהגיע הקפה.

 

כמה זה יעלה לכם: 200 עד 600 שקלים לערב.

 

אתר האינטרנט של "ספיד דייט" | אתר האינטרנט של The Speed Dating

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme