יוקר הדיור – 15 בתים בעולם עם תג מחיר מופרך במיוחד

רונן פדרבאום5 דקות קריאה
בתים במחירים בלתי נתפסים
שתף:

כולנו מחפשים פינה נעימה שנוכל לקרוא לה "בית", לרוב אנחנו מסתפקים בשניים או שלושה חדרם, אולי במרפסת שמש קטנה וגישה לפארק שעשועים או לכל הפחות לתחבורה הציבורית. אלא שיש גם אנשים שעבורם ההגדרה של בית שונה לחלוטין. הם מתחזקים בתים עצומים בגודלם ובהתאם גם ערך הנכס בלתי נתפס. אז אם חשבתם שקשה לקנות דירה בישראל – הנה כמה בתים שעליהם אפשר רק לחלום, כי הם בטח לא בתקציב.

 

הבית על ראש הגבעה – הונג קונג

הנכס הראשון ברשימה שלנו נמצא בהונג קונג והוא נמכר תמורת 446 מיליון דולר. הוא נבנה ב-1991 ויש בו ארבעה חדרי שינה וגם ארבעה חדרי רחצה מלאים ומאובזרים להפליא. בחצר האחורית יש גם בריכת שחייה שמשקיפה על הפארק היפהפה.

 

הבית המפואר בהונג קונג
Christie's International Real Estate

 

ארמון הבועה – צרפת

"ארמון" היא המילה הנכונה לתיאור הנכס המפואר שיעלכם לכם 418 מיליון דולר, ו"בועה" בהחלט מתארת את המבנה הלא-שגרתי שלו. מעצב הונגרי חתום על התכנון האדריכלי הייחודי, על הצבעים, על המערות העתיקות ועל הבריכות המפנקות שמשקיפות לעבר הים. בתוך הבית יחכו לכם 10 חדרי שינה ו-7 חדרי רצחצה.

 

ארמון הבועה בצרפת
Robb Report

 

הבית בבוורלי הילס – ארה"ב

בדרך בל-אייר 924 נמצא נכס שעלותו מוערכת ב-188 מיליון דולר. מבט חטוף בתמונה מגלה לנו עד כמה הבית הזה באמת מפואר ומפנק: הוא מורכב מארבע קומות, 12 חדרי שינה, 21 חדרי רחצה, שלושה מטבחים מאובזרים, שני יקבים, שלושה חדרי אוכל, בר, חדר משחקים, אולם קולנוע, מתחם באולינג, בריכה ופינת ממתקים. גם בבריכה החיצונית ניצב מסך ענק כדי שתוכלו לצפות במונדיאל הבא בסטייל, ועוד לא אמרנו מילה על החניון הפרטי עם שלל המכוניות המפוארות.

 

האחוזה בבל-אייר

 

הבית השכן בבוורלי הילס

אם לא הספקתם לרכוש את הנכס בבל-אייר אתם יכולים להיות רגועים, יש עוד כמה בתים מפוארים במיוחד בשכונה. הבית שלפניכם הוא דוגמה טובה והוא נמצא ממש לא רחוק מהבית הקודם. המחיר שלו קצת יותר נמוך – 180 מיליון דולר "בלבד". יש בו גם "רק" 9 חדרי שינה עם תקרות זכוכית, יקב עם 2,000 בקבוקי יין, ספא, חדר כושר, מטבח מאובזר עם כל השדרוגים ואפילו מגרש טניס פרטי.

 

האחוזה השנייה בבל-אייר
Hilton & Hyland

 

אחוזת Lonsdaleite – שוויץ

אילו הייתה ניתנת לכם האפשרות להתעורר מדי בוקר ולהביט החוצה אל האלפים השוויצרים, סביר להניח שהייתם מקבלים אותה בשמחה. מצד שני, אם הייתם יודעים שזה יעלה לכם 185 מיליון דולר הייתם מהססים. מצד שלישי, יש כאן מבנה עם שבע קומות, עיצוב מפואר, אח (כדי להתחמם בלילות הקפואים), תקרות זכוכית, נברשות של סוורובסקי, יקב, ספא, אולם קולנוע פרטי וסאונה.

 

בית מפואר בשוויץ
Yves Garneau

 

האחוזה – קליפורניה, ארה"ב

תמורת 175 מיליון דולר תוכלו לקנות את האחוזה שנבנתה על ידי ארון ספלינג, מי שהכניס לחיינו את "בוורלי הילס" ו"מכושפות". בשטח העצום הזה נמצא בית מפואר עם חניון פרטי שמיועד ל-100 רכבים, תקרות גבוהות ונברשות יוקרתיות. יש כאן גם שבעה חדרי שינה, שבעה חדרים נוספים לאנשי הצוות, ספרייה יפהפייה ופינות מנוחה ולמידה. ברחבי האחוזה נמצאים גם חדר ביליארד, מתחם משחקים, יקב וחדר טעימות, וגם מסלולי באולינג. אי אפשר לשכוח גם את הבריכה ואת מתחם הטיפולים הפרטי, זה שכולל סלון יופי, חדרי שיזוף וטיפולים הוליסטיים.

 

האחוזה של ארון ספלינג
Bespoke Real Estate

 

חוות West Creek – ארה"ב

הנכס הזה הוצע למכירה בסוף השנה שעברה תמורת 149 מיליון דולר והוא נמצא בסמוך לגבול בין המדינות קולורדו ויוטה. כשהוא מתפרש על פני כ-2,000 מ"ר הנכס הזה כולל 8 חדרי שינה עם חדרי רחצה צמודים, ובין ארבעת הקומות תמצאו גם מטבח גורמה, חדר משחקים, סטודיו לאמנות, חדר כושר, פינות לימודים, בריכה פרטית ועמדת תצפית שתאפשר לכם להשקיף על כל היופי מסביב.

 

עוד בית מפואר
Everett Fenton Gidley

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme