בזמן שאתם בחרתם פילטר קיילי ג'נר הרוויחה מיליון דולר לפוסט באינסטגרם

מערכת5 דקות קריאה
איך מרוויחים מאינסטגרם? תשאלו את קיילי ג'נר
שתף:

הפופולריות של אינסטגרם לא מוטלת בספק, ורובנו כבר יודעים איזה פילטר מחמיא לנו קצת יותר ואחרי איזה מפורסמים אנחנו באמת רוצים לעקוב. אלא שיש אנשים שעבורם האינסטגרם הוא הרבה יותר מאשר כלי לעיצוב תמונות או לקידום העסק הקטן. הם מרוויחים מיליונים בזכות הפופולריות האדירה שלהם, ואם יש מישהי שיכולה ללמוד גם את הסלבס שלנו דבר או שניים זו קיילי ג'נר. היא אולי הצעירה במשפחת ג'נר אבל היא הראשונה שעומדת לשנות סטטוס ממש בקרוב ולהפוך למיליארדרית הצעירה ביותר שצברה את ההון שלה בעצמה. חלק מההכנסות שלה מגיעות, כמובן, מאינסטגרם.

 

 

הילדה המועדפת על אימא

קלואי קרדשיאן סיפרה לא מזמן שזוהי האחת הקטנה, קיילי ג'נר, שהפכה לבת המועדפת על אימא. זה לא מאוד מפתיע לאור ההישג המרשים של קיילי. עם חברת מוצרי קוסמטיקה מצליחה קל מאוד להתחבב על האנשים סביבך, ועכשיו יש לה עוד אבן דרך מרשימה להתגאות בה: כל פוסט שהיא מעלה באינסטגרם מכניס לחשבון הבנק שלה מיליון דולר נוספים. מבחינת התגמולים שמקבלים הכוכבים הגדולים על פוסטים ברשתות החברתיות – ובפרט באינסטגרם – קיילי ג'נר נחשבת לאחת הדמויות המשפיעות ביותר בעולם, וככזו היא מושכת את תשומת הלב של מותגים וחברות גדולות. רק לצורך השוואה, אחותה למחצה קים קרדשיאן מקבלת כ-720,000 דולר על פוסט.

 

 

האם קיילי ג'נר באמת צברה את ההון לבד?

השילוב בין המותג האישי המצליח לבין הפוסטים היקרים שלה ברשתות החברתיות הוא שמעניק לקיילי את התואר הנחשק: המיליארדרית הצעירה ביותר שצברה את ההון שלה בעצמה. אלא שיש גם מי שטוען שזה לא לגמרי נכון לומר שמדובר בהון עצמי שצברה בעשר אצבעותיה. הסיבה לביקורת פשוטה – קיילי ג'נר היא נצר למשפחה מפורסמת למדי. מצד שני, קשה להכחיש את ההצלחה שלה. מותג הקוסמטיקה הושק לפני כשנתיים ומכר מוצרים בסך כ-630 מיליון דולר, כ-330 מתוכם ב-2017.

 

 

חברת הקוסמטיקה שווה כ-800 מיליון דולר

לפי פורבס חברת הקוסמטיקה של קיילי ג'נר שווה היום כ-800 מיליון דולר, ולמיליארדרית העתידית יש שליטה מלאה בחברה. היא מרוויחה כמה מיליונים נוספים מהופעותיה בטלוויזיה ומחסויות מצד חברות כמו פומה. כל אלה מסבירים מדוע ההון שלה מוערך ב-900 מיליון דולר ולמה היא נחשבת למועמדת הבטוחה להשגת התואר הנחשק כל כך, זה שהיא עומדת לגזול מאחד בשם מארק צוקרברג, שהפך למיליארדר בגיל 23.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme