שמלת כלה במיליון דולר: השמלות היקרות של המפורסמות

מורן בלסר5 דקות קריאה
שתף:

כמעט כל אישה חולמת על יום החתונה שלה, והחלומות מתחילים הרבה לפני שהחתן מגיע. אנחנו מתכננות את הטבעת, את שיר החופה ואפילו את ירח הדבש, אבל יותר מכל – אנחנו מתכננות שמלת כלה מושלמת. היום, כשהחתונות יקרות יותר מאי פעם, גם שמלת הכלה הופכת לאחד המרכיבים היקרים במשוואה. ובכל זאת יש כמה נשים שהמחיר כנראה מפריע להן הרבה פחות, ואתם כמובן מכירים אותן היטב. הנה כמה מהנשים שהשקיעו הון תועפות על השמלה שלהן – מחיר שאנחנו נשקיע כנראה באירוע כולו.

 

 

שמלת הכלה של קייטי הולמס – 50,000 דולר

היום קייטי הולמס וטום קרוז כבר גרושים ותיקים אבל ב-2006 הם היו זוג טרי ונרגש. הכלה הצעירה השקיעה לא מעט בשמלת הכלה שלה, קצת יותר מ-150,000 שקלים, כמעט כמו חתונה (צנועה) בישראל. השמלה היוקרתית עוצבה על ידי ארמני, ועליה שולבו גם אבני קריסטל יקרות של סוורובסקי שכמה עובדים חרוצים שקדו על שיבוצן במשך 350 שעות.

 

שמלת כלה של קייטי הולמס

 

שמלת הכלה של ג'ניפר אניסטון – 50,000 דולר

גם ג'ניפר אניסטון ובראד פיט כבר מזמן לא ביחד, ומאז שהם נפרדו שניהם הספיקו להתחתן ולהתגרש שוב. אלא שהחתונה שלהם הייתה אירוע בהחלט מרגש. בשנת 2000, כשהיא הייתה עדיין רייצ'ל גרין והוא היה כוכב לוהט בהוליווד, הם נישאו בחתונה קטנה עם שמלה יקרה. זו הייתה שמלה מפוארת ומרשימה מאוד של לורנס סטיל, כזו שזוכה למחמאות עד היום.

 

השמלה של פיפה מידלטון – 52,000 דולר

אתם יכולים להיות בטוחים שהדוכסית קייט מידלטון עוד תופיע ברשימה הזו, אבל אחותה היפהפייה פיפה גם היא זוכה כאן למקום של כבוד עם שמלה צנועה (יחסית לאחותה). עם שמלה נסיכותית של ז'יל דיקון היא נישאה לג'יימס מתיוס, באירוע שאליו הגיעו כמה כוכבים גדולים וכמובן – משפחת המלוכה.

 

 

 

השמלה של קתרין זיטה ג'ונס – 140,000 דולר

זו לא באמת הפתעה גדולה למצוא כאן כמה וכמה זוגות הוליוודיים נוצצים, אבל הזוג הזה הוא גם אחד היציבים שבהם. הם התחתנו בשנת 2000 למרות הגבות שהורמו בגלל פער הגילים, ולכבוד האירוע הגדול עוצבה עבור הכלה היפהפייה שמלה של כריסטיאן לקרואה ב-140,000 דולר. בוודאי תסכימו שגם עם שמלה קצת פחות יקרה היא הייתה נראית כמו נסיכה אמיתית.

 

שמלת הכלה של מריה קארי – 250,000 דולר

היא אחת הזמרות המוכרות והמצליחות ביותר, והיא גם ידועה בזכות אורח החיים הראוותני שלה. אורח החיים הזה בא לידי ביטוי גם בחתונה שלה עם ג'יימס פאקר. החתונה עצמה דווקא בוטלה אבל שמלת כלה של ולנטינו כבר הוזמנה, ועלתה לה רבע מיליון דולר, סכום צנוע, לא?

 

 

שמלת הכלה של אמאל קלוני – 380,000 דולר

ג'ורג' קלוני היה רווק מבוקש במשך שנים, אז אולי זו לא הפתעה שהאישה שהצליחה "ליישב" אותו נהנתה מכל רגע באירוע הזה, וגם משלמת כלה יקרה להפליא. 380,000 דולר, זה הסכום הבלתי נתפס שעלתה השמלה הלבנה של אמאל. אלכסנדר מקווין עיצב אותה ואפשר להסכים שכמה שהיא יקרה, כך היא גם יפהפייה.

 

 

 

קייט מידלטון עם שמלת כלה נסיכותית – 400,000 דולר

רעייתו של הנסיך הארי מוכרת היטב בכל העולם, ולקראת יום החתונה הגדול – לפני שבע שנים ושלושה ילדים – היא ידעה שאין לה ברירה, אלא להשקיע בשמלה יקרה במיוחד. עם רייטינג של מאות מיליוני צופים זו החלטה מתבקשת, ועל המשימה הופקד אלכסנדר מקווין. אתם יכולים להיות בטוחים שכל מעצב בעל שם רצה שקייט תבחר דווקא בו, אבל הבחירה שהתקבלה הייתה מושלמת, וגם גיסתה החדשה, מייגן מארקל, ממש לא הצליחה להתחרות בה.

 

השמלה של קים קרדשיאן – חצי מיליון דולר

אם יש משפחה אחת שחיה כנראה קצת יותר טוב ממשפחת המלוכה, זוהי משפחת קרדשיאן. בשבט הזה קים היא כנראה הדמות הנוצצת והמסקרנת ביותר, וגם ביום החתונה שלה היא הייתה זוהרת מתמיד – ויקרה מתמיד. חצי מיליון דולר, זה הסכום שממנו נפרדה לטובת שמלת כלה של ג'יבנשי, וגם נעלי העקב היו יקרות, כמובן: 40,000 דולר.

 

שמלת הכלה של סווברובסקי – מיליון דולר

אם אתם תוהים מה הקשר המשפחתי אתם לא טועים – ויקטוריה סוורובסקי היא נצר למשפחה שעומדת מאחורי היהלומים והזוהר. אתם גם בטח לא מופתעים לגלות שהיא בחרה שמלת כלה שעלתה לא פחות ממיליון דולר. על השמלה נשזרו 500,000 אבני חן של סוורובסקי (כמובן), ואפשר להודות שהיא נראתה פשוט נפלא.

 

Swarovski heiress VICTORIA SWAROVSKI’s wedding in Italy last June broke the internet and named as the most expensive celebrity wedding dresses of all time …The full bias couture wedding gown is made of full delicate French lace with 6-meter long detachable train with pearls, pailette and 500,000 Swarovski crystals all over the gown…Victoria’s wedding was the biggest highlight of Michael Cinco brand in 2017… @sayed5inco @victoriaswarovski @alexandraswarovski @swarovski @salon_korona_ @reemdresses @nada_zamzam8 @maitha_almatroshi @asiancouturefederation @couturissimo @emilyhwangofficial @frankcintamani @wedluxe @weddedwonderland @lovinghautecouture @couturenotebook @thecatwalkitalia @nickverreos ##couture #SwaroskiCrystals #wedding #VictoriaSwarovski #Italy #Dubai #MyDubai #MadeinDubai #MichaelCinco

A post shared by MICHAEL CINCO Dubai (@michael5inco) on

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme