10 הסיבות שבגללן לא מכבדים אותך מספיק במשרד

עינת שמואלוביץ5 דקות קריאה
רוצים לראות איך מכבדים אתכם קצת יותר?
שתף:

אתם ממש משתדלים, יש לכם כוונות טובות ונדמה לכם שאתם עושים הכל נכון. בפועל, החבר'ה במשרד עדיין לא ממש מכבדים אתכם, לפחות לא כמו שמגיע לכם. אם זה המצב הרשו לנו לעודד אתכם: יש סיבות ברורות למה זה קורה, ואם תבינו אותן תדעו איך לשנות את המצב.

 

1 – אתם קוטעים אנשים בזמן שהם מדברים

הדרך הבטוחה לגרום לאנשים להפגין כלפיכם חוסר כבוד היא לחתוך אותם כשהם מדברים, בעיקר משום שגם אתם מפגינים חוסר כבוד כשאתם עושים את זה. בקיצור, הגיע הזמן להפסיק להפריע לאחרים, ועכשיו. הקשיבו לאחרים, תבינו אותם, ורק אז אמרו את מה שדחוף לכם לומר.

 

 

2 – אתם מאחרים לפגישות

איך הייתם מרגישים אם מישהו היה מאחר לפגישה איתכם? לוח הזמנים של אחרים חשוב לא פחות משלכם, וכשאתם מאחרים באופן כרוני אתם יכולים לתאר לעצמכם מה חושבים עליכם.

 

אנשים מכבדים את מי שמגיע בזמן
אם אתם כל הזמן מאחרים – אתם לא מכבדים אחרים וגם הם יתקשו לכבד אתכם

 

3 – אתם מתחילים פגישות מאוחר

אם אתם מאחרים גם לפגישות שאתם עצמכם קבעתם ומתייחסים לזה כאל איחור אופנתי (או "עיכוב"), אל תצפו שיכבדו אתכם. חדר ישיבות מלא לא צריך לחכות לכם. בדקו את היומן והגיעו לפגישות בזמן, בוודאי כשהן מרובות משתתפים.

 

4 – אתם מקיימים פגישות ללא מטרה

אם המטרה שלכם היא לשגע את העובדים ואת חברי הצוות, אתם בהחלט יכולים להמשיך לקבוע פגישות בלי אג'נדה ברורה או יעדים מוגדרים. אם המטרה שלכם היא לגרום לאחרים להתייחס אליכם בכבוד, כדאי שתהיו מוכנים ותאפשרו גם להם להתכונן לפגישות. חוץ מזה, אם אתם לא חייבים לקיים פגישה, אולי עדיף שתוותרו עליה. כולם ינצלו את הזמן שלהם טוב יותר – כולל אתכם.

 

5 – אתם מדברים יותר מדי במהלך הפגישה

יש לכם מה לומר, אתם שולטים בחומר ואין ספק שהדעה שלכם חשובה. אלא שזה ממש לא אומר שאתם צריכים לדבר בלי סוף, ואף אחד לא ירצה להקשיב לאדם שלא יודע לעצור. גם כאן מומלץ לעצור מדי פעם, לתת לאחרים להשמיע את קולם ואף לעודד שיח ודיון בין המשתתפים.

 

6 – אתם עושים דברים אחרים בזמן הפגישה

גם אם אתם מצליחים לחלק את הקשב בין הפגישה שלפניכם לבין המיילים, הטלפון והניירת שעל השולחן, עדיף שתימנעו מזה. ככל שאתם מעסיקים את עצמכם במשימות אחרות ולא באדם שניצב לפניכם כרגע, אתם מפגינים חוסר כבוד. אתם יכולים לנחש מה תקבלו בתמורה.

 

אנשים מכבדים את מי שמעניק להם תשומת לב
אם אתם עסוקים בטלפון או במחשב בזמן פגישה אל תתפלאו שלא מכבדים אתכם

 

7 – אתם משאירים את הכלים המלוכלכים

יכול להיות שאתם רגילים לחיות בבית עם מנקה פרטי שאוסף אחריכם ספלי קפה וצלחות מלוכלכות, אבל במשרד זה לא קורה. כל אחד אחראי לכלים שלו, ולכל הפחות אתם יכולים לפנות אותם בסוף הפגישה. לא יקרה כלום גם אם תשטפו את הספל שלכם מפעם לפעם.

 

8 – אתם צועקים על הקולגות שלכם

סביר להניף שאף בוס לא יקבל את הגרסה הצעקנית שלכם, וגם אתם לא באמת רוצים לשמוע את הבוס שלכם צועק עליכם. בהתאם, הימנעו מצעקות ובוודאי שאל תהפכו דיון ענייני לוויכוח קולני.

 

9 – אתם מנהלים ישיבות קולניות באופן ספייס

צר לנו שאין לכם משרד משלכם עם ארבע קירות, דלת ועציץ נחמד, אבל זה לא אומר שהשכנים שלכם לחלל הפתוח צריכים להתמודד עם הרעש. ישיבות מנהלים בחדר הישיבות בלבד.

 

 

10 – אתם מפספסים את הדדליין

יש לכם משימות עם יעדים מוגדרים, וסביר להניח שמשימות רבות אחרות תלויות בעמידה שלכם בלוחות זמנים. כשאתם מושכים את הזמן או מפספסים את מועד היעד, אתם מעכבים את הקולגות שלכם, ואת החברה בכלל. הגיע הזמן להתחיל להיצמד ללוחות הזמנים יותר. תופתעו לגלות עד כמה יעריכו אתכם הרבה יותר.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme