7 קבוצות אוכל בפייסבוק שכדאי להכיר

אירנה נוזה5 דקות קריאה
קבוצות אוכל בפייסבוק שרצוי לבקר בהן
שתף:

רעבים? מתחשק לכם להכין משהו טעים? למרבה המזל, בימנו כבר לא צריך להתקשר לאימא, לדודה או לחברה טובה כדי שתיתן רעיונות למאכלים מיוחדים שאפשר להכין. לא צריך גם לחרוש את ספר המתכונים לאורכו ולרוחבו בניסיון נואש להפתיע את בני המשפחה עם מתכון יוצא דופן. בקיצור, אם אתם מחפשים מתכון מעניין שתוכלו ליישם בקלות, רשתות חברתיות, או אם להיות מדוייקים, פייסבוק – הכתובת האולטימטיבית למגוון אינסופי כמעט של מתכונים מיוחדים מכל הסוגים, לכל מטרה, וכמובן, לכל טעם. באמת, אין על הקבוצות של פייסבוק בקטע הזה: כל כך הרבה קבוצות של מתכונים ואוכל, האפשרות לשתף את התכנים ולדון בתהליך ההכנה ובתוצר הסופי בלייב, לקבל טיפים מעניינים ורעיונות להתייעלות במטבח ועוד. לנוחיותכם בוצעה סקירת קבוצות אוכל בפייסבוק שכדאי להכיר. אז קדימה, שיהיה לכולנו בתיאבון!

 

הפופלארי בפייסבוק: אימהות מבשלות ביחד

אם אתם מחפשים קבוצת מתכונים בפייסבוק להצטרף אליה, ללא ספק, אימהות מבשלות ביחד זוהי קבוצה מספר אחת בקטגוריה הזאת. קהילת האימהות המבשלות החלה את דרכה לפני 4 שנים – בשנת 2014 כקבוצה של נשים אחדות ששיתפו את המתכונים שלהן בפייסבוק. עם זאת, הקבוצה צמחה במהירות והיום מונה קרוב ל-500 אלף משתתפים! התכנים שמועלים לקבוצה מגוונים ביותר ונוגעים למתכוני בישול ואפייה על סוגיהם הרבים. מה שבטוח – כאן תוכלו למצוא את המתכונים שעונים על הצורך שלכם, לקבל טיפים מועילים וגם לשתף את המתכונים שלכם.

מספר חברים: 465,049

 

 

לאנשים שאין להם זמן: מתכונים ב-10 דקות

אם גם אתם באופן מתמיד נמצאים בלחץ של זמן, אם יש לכם לו"ז צפוף ואתם לא מצליחים להקצות להכנת אוכל את הזמן שהייתם רוצים להקדיש לכך, קבוצת הפייסבוק מתכונים ב-10 דקות יכולה לפתור לכם את הבעיה. מדובר בקבוצת פייסבוק הפועלת במקביל לאתר 'מתכונים ב-10 דקות'. מנהלת הקבוצה – אפרת סיאצ'י מעלה בהתמדה לקבוצה מתכונים מהירים ופשוטים להכנה שכל אחד (גם מי שאין לו רקע וניסיון בתחום הבישול) יוכל להסתדר עם ההכנה. גם כאן מדובר במגוון סוגי מתכונים שמתאימים לכל סוגי ארוחות, אירועים ומצבי רוח.

מספר חברים: 112,210

 

 

לשומרי כשרות: אימהות מבשלות כשר

אם אתם שומרי כשרות וחשוב לכם להקפיד על תפריט כשר תוכלו למצוא מענה לכך בקבוצת פייסבוק אימהות מבשלות כשר. הקבוצה אמנם איננה פופולארית כמו 'אימהות מבשלות ביחד', אך כבר מונה מספר משתתפים מכובד של יותר מ-100 אלף חברים. מה שבטוח, כאן לא תפגשו מתכונים למאכלי ים למיניהם – הקבוצה שומרת על שיח כשר ומציעה מגוון מתכונים כשרים וטעימים.

מספר חברים: 103,667

 

לאימהות לקטנטנים: המתכוניה – הבית לתזונת תינוקות

סוגיית התזונה – אחד הנושאים המרכזיים שנמצאים על סדר יומם של הורים לתינוקות ופעוטות. קבוצת פייסבוק המתכוניה – הבית לתזונת תינוקות זה בדיוק המקום בו תוכלו לקבל מידע על הנושא. הקבוצה מנוהלת על ידי אשת מקצוע – תזונאית תינוקות עדי אפרתי המעשירה את הקבוצה בתוכן מקצועי. לצד זאת, גם ההורים מוזמנים לשתף את המתכונים שלהם בקבוצה, לפתח שיח בנושאי ילדים ותזונה  או סתם להתייעץ בכל נושא הנוגע לתחום.

מספר חברים: 77,576

 

לטבעונים שבינינו: מתכונים טבעוניים

אין זה סוד שהטבעונות הופכת ליותר ויותר פופולארית בישראל. הקבוצה מתכונים טבעוניים מציעה לכל מי שבקטע מבחר מתכונים שאינם כוללים רכיבים מן החי. חשוב לציין, כי הקבוצה אינה נועדה לדון בנושאים אידיאולוגיים הנוגעים לתחום הטבעונות. לכן, אם חיפשתם רעיונות איך לגוון את התפריט הטבעוני שלכם מבלי להיכנס לדיונים של 'מה נכון ולא נכון', זה בדיוק המקום.

מספר חברים: 44,261

 

 

למי שאוכל בריא: תיאבון בריא – מתכונים שעושים טוב

כיף להיות בריא… אך כדי להיות בריא כדאי מאוד להקפיד על תזונה בריאה ומאוזנת. יימצאו אולי כאלו שיטענו שאוכל בריא בדרך כלל אינו טעים כל כך, אך קבוצת הפייסבוק תיאבון בריא – מתכונים שעושים טוב מוכיחה אחרת. בקבוצה זו, הפועלת במקביל לאתר 'תיאבון בריא' אפשר למצוא אינספור מתכונים בריאים, ביניהם המון קינוחים שעושים תיאבון רק מלהסתכל עליהם. בקיצור, מומלץ!

מספר חברים: 22,524

 

למי שנמנע מגלוטן: טבעונים ללא גלוטן

אם אתם נמנעים מצריכת מוצרים המכילים גלוטן (בעקבות צליאק או במסגרת דיאטה נטולת גלוטן), בקבוצה טבעונים ללא גלוטן תוכלו למצוא מידע ומתכונים רבים שעונים על הגדרת 'טבעוני ולא מכיל גלוטן'.

מספר חברים: 6,344

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme