את מי הייתם מפנקים בחופשה כזו? 10 הסוויטות היקרות ביותר בעולם

מורן בלסר5 דקות קריאה
אלו הסוויטות היקרות שישדרגו לכם את החופשה
שתף:

סוויטות נשיאותיות יש בשפע, בכל פינה בעולם. גם וילות מפוארות ודירות פנטהאוז להשכרה תוכלו למצוא די בקלות. הן יבטיחו לכם נופש מופלא, הוד והדר, ויכול להיות שתצליחו למצוא גם דיל משתלם פה ושם. אלא שיש מקומות מפוארים במיוחד, עם תג מחיר גבוה במיוחד. הנה 10 הסוויטות היקרות והיפות ביותר – והן יעלו לכם הרבה. מאוד.

 

1 – סוויטת רויאל, מלון הנשיא ווילסון – ז'נבה

חדר המלון היקר ביותר בעולם נמצא בשוויץ, ויש מי שיטען שהמחיר בהחלט מוצדק. אפשר להתווכח על זה, כמובן, אבל מה שבטוח הוא שאם תרצו להגיע למלון היפהפה הזה תצטרכו לשלם סכום בלתי נתפס: 108,722 דולר ללילה. בתמורה תקבלו סוויטה שכוללת 12 חדרי שינה עם כל הפינוקים, נוף מטריף לאגם וגם פסנתר גדול, אם אתם ממש אוהבים לנגן ולא יכולים לוותר על התחביב הזה גם בחופשה.

 

2 – הסוויטה המפוארת של מלון The Mark – ניו יורק

בפעם הבאה שתגיעו לניו יורק תוכלו לשדרג את החוויה ולהגיע למלון שנמצא באפר איסט סייד. זה אמנם יעלה לכם קצת יותר מ-100,000 דולר ללילה, אבל המוצר עצמו בהחלט שווה: 5 חדרי שינה, תצפית על כל העיר וגם גג מפנק שמשקיף אל סנטרל פארק.

 

Sit back and relax under an original Karl Lagerfeld for The Mark.

A post shared by The Mark Hotel (@themarkhotelny) on

 

3 – סוויטת הפנטהאוז – גרנד היאט, צרפת

בקומה השביעית של מלון גרנד היאט במרטינז נמצאת סוויטה שמחירה 72,310 דולר ללילה. זה בהחלט סכום לא צנוע במיוחד אבל ארבעה חדרי שינה, חדר אוכל, מטבח מאובזר, מרפסת פרטית וגם משרת צמוד, כל אלה הופכים את ההוצאה למשתלמת יותר.

 

4 – הפנטהאוז במלון Faena – מיאמי

אין צורך להציג את מיאמי, המקום שאליו אתם מגיעים בעיקר כדי לתפוס צבע ולנוח. אם אתם כבר יוצאים לחופשה במקום היפהפה הזה אתם יכולים לשדרג את החוויה עם דירת הפנטהאוז באחד המלונות היפים בעיר. זה יעלה לכם כמעט 68,000 דולר ללילה אבל המחיר הזה כולל חמישה חדרי שינה עם מרפסות פרטיות ונקודת תצפית משגעת לחובבי השקיעות.

 

 

5 – ווילה באי לאוקלה – פיג'י

זה אחד מאתרי הנופש היפים והיוקרתיים בעולם, ונמצאת כאן גם אחת הסוויטות היקרות ביותר: עלות הביקור כאן היא 61,140 דולר ללילה. מצד שני, אין מחיר גבוה מדי כשמדובר על מקום מפנק כל כך, עם בריכה פרטית, חדרים מרווחים, טבח פרטי, משרת ואפילו אומנת כדי שתוכלו להשאיר את הילדים בידיים טובות כשאתם מבלים בשניים. הכל כשאתם מוקפים בחופים מטריפים, כמובן.

 

6 – מלון Mansour – מרקש

מרוקו היא מדינה שמציעה לנו לא מעט אטרקציות ומקומות נהדרים לטייל בהם, אבל אם אתם רוצים נופש אמיתי אתם בטח רוצים להשקיע גם בסוויטה מפנקת במיוחד. בדיוק בשבילכם תוכננה הסוויטה המשגעת הזו באחד המלונות היקרים והמרכזיים במרקש. תמורת 59,000 דולר ללילה תקבלו חדר עם קירות מזהב, ריצוף שיש וריהוט יוקרתי להפליא.

 

7 – סוויטת הפנטאהוז במלון Cala Di Volpe – סרדיניה

עוד מדינה שמציעה חופשה חלומית היא איטליה, והנה השדרוג האולטימטיבי: סוויטה במלון שכל העשירים והמפורסמים מכירים ואוהבים. המחירים מתחילים מ-56,000 דולר ללילה אבל החוויה, הנופים, מתחם הכושר והבריחה הפרטית, כל אלה יחד שווים כל סנט.

 

8 – הסוויטה המלכותית בפלאזה – ניו יורק

כולם מכירים את מלון הפלאזה המפואר על יד סנטרל פארק, ובאופן טבעי המחירים בו גבוהים מאוד. מחיר גבוה במיוחד תשלמו על הסוויטה המלכותית, 54,300 דולר ליתר דיוק, אבל ההשקעה הזו משתלמת כשמבינים מה נכנס לתוך החבילה הזו: חדר אוכל פרטי, ספרייה, מתחם הלבשה ענק וכמובן – מיקום מרכזי.

 

9 – סוויטת הנסיכה גרייס, מלון De Paris – מונאקו

שמה של הסוויטה בהחלט לא מקרי: בבית המלון המרהיב הזה התקיימה חתונתם של הנסיך רנייה והנסיכה גרייס ממונאקו. הסוויטה על שם הנסיכה תעלה לכם קצת יותר מ-50,000 דולר ללילה, אבל כיאה לסוויטה נסיכותית תמצאו כאן עיצוב מפואר, שני חדרי שינה, משרד פרטי, חדרי אירוח, ג'קוזי, סאונה ובריכה.

 

 

10 – הסוויטה במלון מנדרין – ניו יורק

בקומה ה-50 של מלון מנדרין אוריינטל היוקרתי בניו יורק נמצאת הסוויטה האקסקלוסיבית שעולה קצת פחות מ-49,000 דולר ללילה. הנוף למנהטן בלתי רגיל, ספריית הסרטים עצומה ושלושת חדרי השינה ענקיים. עם כל הטוב הזה לא בטוח שתרצו לצאת מהחדר.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme