בגיל 60: מדונה מתקרבת להון של 600 מיליון דולר

עינת שמואלוביץ5 דקות קריאה
בגיל 60 ההון של מדונה בלתי נתפס
שתף:

אם יש זמרת אחת שממש אין צורך להציג, זו כנראה מדונה. גם בגיל 60 היא עדיין נחשבת למלכת הפופ הבלתי מעורערת, וגם אחרי ארבעה עשורים היא עדיין זוכה למקום של כבוד בעולם המוזיקה. חגיגות יום ההולדת ה-60 שלה היו עוד הזדמנות להיזכר בשירים הקלאסיים, בלהיטים הגדולים וגם בסרטים שבהם שיחקה. אלא שזו גם הזדמנות לגלות כמה כסף הכניסו האלבומים, ההופעות, התפקידים בקולנוע וגם המוצרים שהשיקה לאורך השנים.

 

 

מקור ההצלחה: המוזיקה

כאמור, הסיפור כולו התחיל מהמוזיקה, ואת הכסף שלה היא בוודאי לא צברה בימיה מאחורי הדלפק בדאנקן דונאטס במנהטן. ההצלחה הגדולה הגיעה עם להיטים כמו Holiday ו- Material Girl, והאלבום Like A Virgin הפך אותה לזמרת הראשונה שמכרה אלבום בארה"ב ביותר מחמישה מיליון עותקים. זו הייתה רק ההתחלה, כמובן, שכן האלבומים הבאים מכרו הרבה יותר מזה. המוצלח ביניהם הוא Live To Tell, שכולל להיטי ענק כמו Papa Don’t Preach או La Isla Bonita, והוא מכר עד היום למעלה מ-25 מיליון עותקים בכל העולם.

 

מכירות האלבומים שלה הפכו את מדונה לזמרת המצליחה ביותר בהיסטוריה, ולמעלה מ-300 מיליון תקליטים נמכרו לאורך השנים. באופן טבעי היא גם כיכבה בכל המצעדים החשובים בעולם ואת הלהיטים הגדולים שלה היא ממשיכה לשיר גם היום בהופעות. וכן, היא עדיין מופיעה. ההצלחה הזו היא רק חלק מההסבר לשווי המוערך של מדונה: 590 מיליון דולר, לפי מגזין פורבס. אתם יכולים להיות בטוחים שידה של המלכה עוד נטויה.

 

ההון של מדונה – לא רק ממוזיקה

אז נכון, הקריירה של מלכת הפופ מרשימה ביותר ובמשך כ-36 שנים היא ממשיכה ליהנות ממעמד שלא רבות זכו לו. אלא שאת ההון שלה היא צברה גם מחוץ לאולפני ההקלטות ומחוץ לבמה. ב-1985 היא החליטה לנסות את מזלה בקולנוע, מה שהוביל לכמה תפקידים מרכזיים בסרטים כמו "סוזן סוזן", "ליגה משלהן" וכמובן "אוויטה". בשנים האחרונות היא גם נכנסה לעולם העסקים, וגם שם היא עושה חיל.

 

 

המספרים של מדונה

בגיל 60, עם הון של 590 מיליון דולר, מדונה מדורגת במקום ה-36 ברשימת הנשים העשירות בארה"ב (שצברו את ההון שלהן בעצמן). לפי ההערכות היא הרוויחה מכל סיבוב הופעות קצת יותר מ-3 מיליון דולר מאז תחילת הקריירה. לאור הנתונים האלה אפשר להבין איך יכלה להרשות לעצמה את הבית המפואר בניו יורק, זה שמתפרש על פני שלוש קומות ועלה לא פחות מ-40 מיליון דולר. עם זאת, היא גם יודעת לנצל את הכוח שלה כדי לעשות כמה דברים טובים: רק לפני שנתיים קיימה אירוע צדקה במיאמי במהלכו גויסו כ-7.5 מיליון דולר אשר הועברו לצרכים רפואיים במלאווי.

 

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme