הסרט החדש של קווין ספייסי הכניס ביום הראשון 126 דולר – רק 6 אנשים צפו בו

מערכת5 דקות קריאה
הסרט החדש של קווין ספייסי
שתף:

גם אם אתם באמצע מרתון "בית הקלפים" אתם בטח יודעים שהקריירה של קווין ספייסי כבר לא נראית אותו הדבר בשנה האחרונה. אחרי שהתפוצצה פרשת הארווי ויינשטיין וגל של תלונות שטף את הוליווד, גם קווין ספייסי ספג אש, ולא מעט ממנה. התפקיד שלו ב"בית הקלפים" הסתיים מידית, סרט שבו אמור היה להשתתף צולם מחדש, ובכל זאת יש סרט חדש בכיכובו והוא עלה לאקרנים בארה"ב בשבוע שעבר. הסרט לא קיבל יחסי ציבור משמעותיים במיוחד וגם הקהל ממש לא מתכנן לראות אותו, לפחות לפי הנתונים.

 

 

הפתיחה הגרועה ביותר של קווין ספייסי

זה יהיה ניסוח די עדין, אבל נתוני הפתיחה של Billionaire Boy’s Club נוראיים. ביום הראשון של הסרט על המסכים הוא הכניס 126 דולר, סכום שככל הנראה כיסה בקושי את הכיבוד שהוגש על הסט. בסוף השבוע הסרט הכניס בסך הכל 618 דולר, ויש לציין שהוא הוקרן ב-11 אולמות קולנוע בארה"ב. המשמעות היא שרק 6 אנשים צפו בסרט ביום הראשון ופחות מ-70 בני אדם טרחו להגיע לקולנוע לאורך כל סוף השבוע כדי לצפות בזוכה האוסקר לשעבר.

 

 

Unlike last year’s All the Money in the World, the crew behind Billionaire Boys Club – shot back in 2016 – chose not to replace supporting actor Kevin Spacey, hoping that his presence would not ruin things for the rest of the cast and crew, which includes Spacey’s Baby Driver co-star Ansel Elgort, as well as Emma Roberts. The film was released over the weekend, and made only $126 on Friday (yes $126), only being released in 10 theaters across the US, none of which were in major cities like NY or LA. This was the first film released with Spacey in it since he was accused of sexual misconduct last year. Having been dropped by both Netflix, as well as his publicist and talent agency, Spacey currently has no further projects lined up. And from the looks of it, to no one’s surprise, it looks like he won’t have any for the foreseeable future. #kevinspacey #billionaireboysclub #film #movies

A post shared by Nick’s Film Corner (@ng91films) on

מכה גדולה לסרט עם פוטנציאל

על פניו, הסרט Billionaire Boy’s Club הוא סרט שיש לו פוטנציאל להפוך להצלחה. דרמת פשע עם כוכב גדול כמו קווין ספייסי, ועם אנסל אלגורט – מי שכיכב בסרט אחר של ספייסי, "בייבי דרייבר". כנראה שהבעיות היו ידועות היטב כבר לפני כמה חודשים, שכן הסרט יצא ישירות לשירותי ה-VOD כבר בחודש שעבר, שבועות לפני הבכורה הקולנועית שלו. יחסי ציבור לא היו כאן, ואף אחד מהשחקנים לא נלהב לדבר על הסרט. גם המבקרים לא ממש מפרגנים, והדירוג של הסרט ב-Rotten Tomatoes עומד של 10% בלבד.

 

 

למה זה קורה?

אם הקשבתם לחדשות מהוליווד בשנה האחרונה הבשורה הזו ממש לא מפתיעה. ההאשמות נגד ספייסי הובילו את כל הגורמים הבכירים בהוליווד לפעול באופן זהה. הם פשוט התנתקו ממנו. עם גברים שהתלוננו על פגיעה מינית, לרבות מקרים שבהם מעורבים קטינים, השחקן הורחק מידי מכל הפרויקטים שבהם היה מעורב. כך אתם צפויים לראות בקרוב את העונה החדשה של "בית הקלפים" בלי הנשיא והדמות המרכזית, פרנק אנדרווד. רובין רייט תישאר בבית הלבן, אבל היא תישאר שם לבד.

 

בינתיים, בחברת ההפצה של הסרט החדש מבקשים מהציבור לתת לו הזדמנות: "אנחנו מקווים שהטענות המטרידות המתייחסות להתנהגותו של אדם אחד, התנהגויות שלא היו ידועות בעת צילומי הסרט לפני כשנתיים וחצי, ומצד דמות קטנה ומשנית בסרט, לא יפגעו בסרט עצמו," אמרו בחברה. הם גם הוסיפו כי בסרט מעורבים שחקנים מוכשרים אחרים, בתפקידים משמעותיים יותר. הקהל, מצידו, כבר בחר.

 

עקבו אחרינו גם באינסטגרם

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme