המסעדה הישראלית שכבשה את רשימת המסעדות הטובות בלונדון

מורן בלסר5 דקות קריאה
המסעדה הישראלית המנצחת: המסעדה הטובה בלונדון
שתף:

מגזין טיים אאוט הבריטי פרסם השבוע את רשימת 100 המסעדות הטובות בלונדון. המסעדות הללו נבחרו בקפידה בגלל התפריט היצירתי שלהן, המנות הבלתי נשכחות שהן מציעות והגישה הרעננה שלהן. במגזין גם מיהרו להבהיר שהם ממש לא מחפשים רק אוכל טוב, אלא חוויה מצוינת. מוזיקת רקע מתאימה, אווירה נעימה ושירות ברמה גבוהה הם עוד כמה משתנים שמשפיעים על הדירוג הזה. האוכל צריך להיות לא רק מצוין אלא גם "כזה שגורם לך לחייך" או לכל הפחות להתלהב. עכשיו, כשהרשימה פורסמה, אנחנו יכולים באמת לחייך בגאווה. הסיבה? במקום הראשון נמצאת המסעדה הישראלית המדוברת בעיר, של השף שאתם מכירים היטב, בין אם משום שזכיתם לטעום מהמנות המשובחות שלו בארץ ובין אם משום שראיתם אותו על המסך בפריים טיים של ערוץ 2. זהו אסף גרניט, שהביא ללונדון את מסעדת Barbary וניצח 99 מסעדות אחרות שנכנסו לדירוג.

 

Arrayes 👌🏽 perfect for while you wait 😋

A post shared by The Barbary (@barbarylondon) on

 

המסעדה הישראלית עם התמנון החרוך הטוב ביותר בעיר

המגזין הגדיר את המסעדה של אסף גרניט במקום אידאלי לארוחת ערב, והמליץ לקוראים להגיע מוקדם יחסית – פשוט משום שבערב המסעדה מלאה עד אפס מקום. על הדרך קיבלנו גם כמה המלצות קונקרטיות יותר. למשל, לפי טיים אאוט הבריטי מנת התמנון החרוך היא המנה הטובה ביותר בלונדון.

 

גם החוויה הכללית במקום מצוינת, וזו עוד מחמאה שמקבלת המסעדה הישראלית מהמגזין. "נכון, תצטרכו לעמוד בתור אבל זה גם נסבל". הסיבה לכך היא שהמנות פשוט מצוינת ויש גם מנות מפנקות שלא נמצאות בתפריט ושוות טעימה. "האוכל מוגדר כישראלי מודרני, למרות שבפועל זה הכל חוץ מאשר [ישראלי מודרני]," מוסיפה הביקורת הטובה להגיע: "הם לקחו מתכונים עתיקים מצפון אפריקה ומהמזרח התיכון, שמשפיעים על המטבח הישראלי העכשווי, ושילבו ביניהם." גם המוזיקה נפלאה, צחוק האנשים כיפי והאווירה מצוינת. בקיצור, במגזין מסכמים חוויה טובה מאוד – גם ברמת האוכל וגם ברמת השירות.

 

אם אתם בלונדון, אגב, בואו לפרגן וגלו את המסעדה הישראלית הנפלאה הזו שנמצאת בקובנט גרדן.

 

 

במקום השני: Smoking Goat Shoreditch

שם המסעדה שהגיעה אל המקום השני מרמז גם על המיקום שלה – שורדיץ'. המסעדה התאילנדית הזו הגיעה למקום השני בדירוג המגזין, למרות המוזיקה הרועשת. אם אתם נמצאים דווקא בסוהו כדאי שתכירו את Social Eating House, שהגיעה אל המקום השלישי עם מנות מתוחכמות במסעדה מעוצבת ומרשימה למדי. מסעדות נוספות בין עשר הגדולות (על פי סדר הדירוג) – Barrafina (קובנט גרדן), Temper (סוהו), Bao (סוהו), Counter Culture (קלפהאם), Hoppers (סוהו), Ceviche Soho (סוהו) ו- Tandoor Chop House(קובנט גרדן).

 

המסקנה המתבקשת היא שאם אתם רוצים לאכול ממש טוב כדאי לכם להתמקד בשני אזורים מרכזיים – סוהו וקובנט גרדן, ואם אתם רוצים לטעום את המנות המשובחות של המטבח הישראלי בלונדון, אתם כבר יודעים לאן אתם צריכים להגיע.

 

 

עקבו אחרינו גם באינסטגרם

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme