הדרך להצלחה גרסת קיילי ג'נר – מה אפשר ללמוד מהמיליארדרית הצעירה?

מערכת5 דקות קריאה
ההצלחה של קיילי ג'נר צריכה ללמד אתכם כמה דברים
שתף:

בגיל 21 קיילי ג'נר מתקרבת בקצב מטורף לעבר שיא מכובד ששייך, לפחות בינתיים, למארק צוקרברג. ג'נר צפויה להפוך בקרוב למיליארדרית באופן רשמי, וכך היא תיעשה המיליארדרית הצעירה ביותר שצברה את ההון שלה בעצמה. זה הישג מכובד שכבר דיברנו עליו בעבר, אבל מה שחשוב באמת הוא לבחון את ההצלחה הגדולה שלה – ולהפיק כמה לקחים חשובים. אז מה אפשר ללמוד ממנה? מסתבר שלא מעט.

 

 

שיעור ראשון: זריזות היא ערך עליון

אנחנו לא צריכים לספר לכם באיזה קצב העולם סביבנו זז. זה רק הופך את האתגר שלנו, כבעלי עסקים קטנים וגדולים, למשמעותי יותר. כדי לעמוד בקצב המהיר אנחנו צריכים להיות זריזים. אנחנו לא יכולים להישען על המותג החזק בלבד, וגם לא על הצלחות קודמות בכל הקשור לניבוי מגמות. כדי להצליח אנחנו צריכים לנצל את ההעדפות המשתנות של הלקוחות, את השינויים הטכנולוגיים ואת כל האמצעים העדכניים ביותר שמאפשרים גישה ללקוחות הקיימים והפוטנציאליים.

 

אפשר ללמוד לא מעט מהאופן שבו קיילי ג'נר עושה בדיוק את זה. החברה של ג'נר היא דוגמה טובה לאופן שבו זריזות אפשרית גם כשמדובר בעסק חדש או בחברה קטנה. למרות שחברת הקוסמטיקה מייצרת מאות מיליוני דולר מדי שנה היא עדיין חברה קטנה יחסית, עם צוות עובדים קטן. למרות זאת היא מצליחה לעמוד בקצב, להשיק מוצרים חדשים בלי סוף ולהתאים כמעט תמיד לטעם ולהעדפות של הלקוחות. היום יש בחברה למעלה מ-290 מוצרים, ואתם יכולים להיות בטוחים שהמספר הזה ימשיך לגדול. אז אתם לא חייבים לייצר עוד ועוד מוצרים, אבל אם תישארו תמיד עם היד על הדופק, תסתגלו מהר יותר לשוק ולהעדפות הלקוחות שלכם, תייצרו הצלחות גדולות יותר. איך עושים את זה? הנה שני טיפים:

 

flavors 👅 kyliecosmetics.com

A post shared by Kylie (@kyliejenner) on


1 – קבלני משנה מקצועיים

מאחר והצוות של קיילי קוסמטיקס הוא קטן למדי, פיתוח וייצור הן שתי פונקציות שמתבצעות מחוץ לכותלי החברה. למעשה, רוב הפונקציות המשמעותיות מועברות לקבלני משנה בתחומי המומחיות הרלוונטיות, וכך החברה מאפשרת לכל גורם מקצועי לעשות בדיוק את מה שהוא אמור לעשות, בין אם מדובר במחקר, בפיתוח, בייצור ואפילו בשיווק. כשכל אחד עושה את מה שהוא יודע לעשות הכי טוב, הקצב מהיר הרבה יותר. אז היום, כשאתם יכולים להגיע לכל חברה בעולם, לכל שירות ולכל מוצר או פונקציה, אין כמעט היגיון בגיוס כוח אדם ייעודי לפונקציות הללו.

 

2 – אוטונומיה ופורמט רזה

אחד החסמים המרכזיים שפוגעים בזריזות התגובה שלכם הוא ריבוי אנשי צוות. כשיותר אנשים מעורבים בקבלת ההחלטות הכל נעשה איטי הרבה יותר. אם חמישה אנשים צריכים לחתום על מסמך כדי שמשהו יקרה, אתם כנראה לא תעמדו בקצב. חברת קיילי קוסמטיקס מאפשרת לכל גורם לקבל החלטות בתחום שלו, ומכאן שמבנה רזה יותר עוזר לעסק להתקדם בקצב טוב יותר. גם אם העסק כבר גדל ואין לכם ברירה אלא לגייס עוד עובדים, נסו להקל ולאפשר לתהליכים להתקדם בלי סחבת ובירוקרטיה. האוטונומיה הזו תעזור לכולם להגיב מהר ונכון יותר.

 

 

שיעור שני: הישארו על הקרקע ותקשרו עם הלקוחות

קשר רציף עם הלקוחות שלכם, בין אם הם לקוחות קיימים ובין אם עדיין לא ביצעו ולו הזמנה אחת, הוא מהלך חיוני. קיילי ג'נר עושה את זה די בקלות בזכות הרשתות החברתיות, וחוץ מזה היא גם מופיעה מפעם לפעם בקניונים ברחבי ארה"ב כדי להיות קרובה יותר ללקוחות הפוטנציאליים שלה. כמובן שאם הלקוחות שלכם לא נמצאים בסנפצ'ט או באינסטגרם תצטרכו למצוא דרך אחרת להגיע אליהם, אבל אם תעשו את זה תגלו שזה לא יקר אבל זה בהחלט מאוד תורם לפעילות העסקית.

 

מעל לכל, העסק שלכם תלוי בלקוחות וגם הפיתוח נשען על התקשורת הזו. קיילי ג'נר לא חולמת על מוצרים או מקווה לטוב. היא מדברת עם הלקוחות, מקשיבה להם ומאפשרת להם להשפיע על המוצרים השונים בחברה. אז גם אם הלקוחות שלכם הם תאגידי ענק אתם יכולים למצוא דרך לתקשר איתם וליצור עבורם מוצרים שבאמת מתאימים להם ולצרכים שלהם.

 

 

💛☀️

A post shared by Kylie (@kyliejenner) on

 

נצלו את הכלים של קיילי ג'נר

על פניו נדמה שההצלחה של קיילי ג'נר קשורה במידה רבה לפרסום ולמעמדה כסלבריטי מן המניין. אתם כנראה לא נהנים מסטטוס זהה עם אינטסגרם שמונה מיליוני עוקבים, אבל זה לא אומר שאין לכם את היכולת להשתמש בכלים שלה ולהשיג תוצאות מצוינות. הטקטיקות בהן היא משתמש מתאימים לכולם, אתם רק צריכים ללטש ולהפוך אותם לכלים פרקטיים שמיועדים גם לעסק שלכם. אם תגיבו מהר ותשמרו על צוות שמגיב מהר ושומר על קשר עם הלקוחות, תתקדמו טוב יותר לעבר המטרה.

 

עקבו אחרינו גם באינסטגרם

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme