17 מכוניות חשמליות שנראה על הכביש עד 2025

רונן פדרבאום5 דקות קריאה
מכוניות חשמליות חדשות בדרך
שתף:

היום מכוניות חשמליות מהוות אחוז קטן מאוד מסך מכירות הרכב בעולם, אבל ההשקעה בהן אדירה. ממשלות מתחילות לעודד אנרגיה ירוקה וגם יצרניות מסורתיות מתחילות להיכנס לשוק. המשמעות היא שבתוך כמה שנים אנחנו צפויים לראות עוד ועוד רכבים חשמליים, כולל דגמים של החברות הגדולות ביותר. הנה כמה דוגמאות למכוניות שנראה עד 2025.

 

 

1 – Porsche Taycan

חברת פורשה עדיין בשלבי התכנון של הרכב החשמלי שלה, אבל הייצור צפוי להתחיל כבר ב-2019. לפי התכניות הוא יעלה כ-75,000 דולר והוא צפוי לנסוע ללא הפרעה כ-480 קילומטרים עם 600 כ"ס וזמן האצה של פחות מ-3 שניות וחצי.

 

צילום: Porsche

 

2 – Volkswagen I.D. Buzz

גם חברת פולקסווגן מתחילה לייצר מכונית חשמלית, אבל במקרה הזה מדובר למעשה על מיניבוס במראה מיוחד במינו. לא תראו אותו על הכביש עד 2022 אבל כשהוא יגיע הוא יספק כמה אטרקציות בלתי רגילות, כמו מושבים שניתן לנתק מהרצפה ולסובב, מה שיאפשר לכם לשלוט טוב יותר בחלקו הפנימי של הרכב.

 

צילום: Volkswagen

 

3 – Volkswagen I.D. Crozz

עוד רכב של פולקסווגן נמצא היום בפיתוח. על פי התחזיות הוא יחזיק עד 480 קילומטרים.

 

צילום: Volkswagen

 

4 – Volkswagen I.D

עובדי פולקסווגן עובדים קשה מאוד בתחום של מכוניות חשמליות, והנה עוד דגם שיגיע אלינו – כנראה בשנת 2020. הדגם הזה ייסע רחוק יותר בטעינה אחת, עד 600 קילומטרים.

 

צילום: Volkswagen

 

5 – Jaguar I-Pace

חברת יגואר מתכוונת לשווק את המכונית החשמלית שלה עוד במהלך 2018, והיא משקיעה לא רק בתכנון המפרט ובנסיעה של כ-380 קילומטרים לכל טעינה, אלא גם בעיצוב יוקרתי. זה נראה לא רע, יש להודות.

 

צילום: Jaguar

 

6 – 2018 Nissan Leaf

טווח הנסיעה של המכונית החשמלית פחות מרשים מהמכוניות האחרות שראינו כאן, והוא עומד על פחות מ-250 קילומטרים לטעינה. מה שכן, גם אם אין לכם הרבה זמן לטעון אותו אלא רק חצי שעה, תוכלו להגיע איתו עד למרחק של כ-140 קילומטרים.

 

צילום: Nissan

 

7 – Aston Martin RapidE

בין שלל מכוניות חשמליות נמצאת גם המכונית של אסטון מרטין, וגם כאן הטווח קצר: כ-250 קילומטרים בלבד. היא תצא למכירה כבר ב-2019 והמחיר שלה מעיד על היוקרה: 255,000 דולר.

 

צילום: Aston Martin

 

8 – Tesla Model Y

טסלה עדיין לא הכריזה על מועד רשמי להפצת המכונית היוקרתית שלה אבל לפי אילון מאסק היא צפויה להיכנס לייצור ב-2020. הוא גם מבטיח מהפכה של ממש, דרך אגב.

 

תמונה: Tesla

 

9 – Audi e-tron

ב-2019 יחל השיווק של מכונית האאודי החשמלי ואין ספק שמדובר בעיצוב לא מאוד שגרתי. היא גם תגיע עד למרחק של 400 קילומטרים בטעינה אחת מלאה, וזה לא רע בכלל.

 

צילום: Audi

 

10 – Mercedes-Benz EQA

עוד חברה שהתחום של מכוניות חשמליות מושך אותה לאחרונה היא מרצדס, שהשקיעה כ-11 מיליארד דולר בפיתוח המכונית הזו וגם בכמה דגמים נוספים שצפויים לצאת למכירה ב-2022.

 

צילום: Mercedes-Benz

 

11 – Tesla Roadster

המכונית החשמלית הזו נחשפה כבר ב-2017 והמכירה תחל ב-2020. שימו לב למרחק שהיא צפויה לעשות בטעינה מלאה אחת: 1,000 קילומטרים. מרשים.

 

צילום: Tesla

 

12 – 2018 Chevy Bolt

ג'נרל מוטורס הכריזה כבר ב-2015, ובאופן די מפתיע, שהיא מתחילה לייצר מכוניות חשמליות ושהיא מתכננת להקדים כמה דגמים מתקדמים של טסלה. הדגם הזה הוא הוכחה לכך שעמדה ביעד, והוא לא הראשון, ב-2017 שווק הדגם הקודם, כך שמדובר כאן במכונית קצת יותר מתקדמת עם כמה רכיבים חדשים שאמורים לשדרג את חוויית הנהיגה.

 

צילום: General Motors

 

13 – BMW Mini E

לפי התכניות של BMW צפויות לצאת לשוק לא פחות מ-12 מכוניות חשמליות בתוך 7 שנים, כלומר עד 2025. בין השאר היא מתכננת להשיק את המכונית היפהפייה הזו, אם כי כרגע אנחנו רק יודעים היא צפויה להיראות. המפרט הטכני שלה לא פורסם.

 

צילום: BMW

 

14 – Volvo XC40

המפרט הטכני של המכונית החשמלית הזו עדיין לא ידוע, אבל באפריל האחרון הכריזה החברה על המטרה שלה, לפיה מכוניות חשמליות יהוו כ-50 אחוז מכלל המכירות של החברה עד 2025.

 

צילום: Volvo

 

15 – Byton M-Byte

מספיק מבט חטוף על המכונית החשמלית הזו כדי להבין שמדובר ברכב יוקרתי מאוד, כזה שמצויד גם במסכי מגע, כולל מסך להגה ועל גב המושבים, שבעצמם ניתנים להתאמה אישית. חוץ מזה יהיה לכם גם אינטרנט אלחוטי ברכב, וזה שדרוג משמעותי.

 

צילום: Byton

 

16 – Hyundai Kona Electric

יונדאי צפויה להתחיל במכירת הרכב המשפחתי החשמלי עוד לפני סוף 2018, והוא יגיע עד למרחק של כ-410 קילומטרים בטעינה אחת. הוא אמור לכלול גם כמה תוספים מעניינים, לרבות תוסף בטיחות שיסייע במניעת תאונות וישמור עליכם במסלול.

 

צילום: Hyundai

 

17 – Rimac C_Two

הייצור של C_Two יחל ב-2020 וממה שאנחנו יודעים מדובר ברכב עם 1,914 כ"ס וטווח נסיעה של עד כ-640 קילומטרים.

 

צילום: Rimac

 

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme