מתכננים חופשה אחרי החגים? 6 יעדים שווים במיוחד

עינת שמואלוביץ5 דקות קריאה
זה הזמן להזמין חופשה אחרי החגים
שתף:

בין תפוח בדבש לארוחה מפסקת וקישוט הסוכה רובנו מפנטזים על חופשה קצרה, כזו שתאפשר לנו להתאושש מכל הארוחות המשפחתיות והעומסים בכבישים. מצד שני, המחירים בזמן החגים גבוהים, חופשה הופכה למשימה יקרה למדי וגם התנועה בנתב"ג ידועה היטב בזמן הזה של השנה. אלא שהחגים מתקרבים גם הם לסיומם, וכשספטמבר יסתיים גם הסתיו כבר יגיע, וזה זמן נהדר לתכנן חופשה אחרי החגים, גם אם היא קצרה למדי, עם או בלי הילדים. השאלה היא לאן כדאי לכם לטוס כשהטמפרטורות מתחילות לרדת, ויש לנו כמה רעיונות לא רעים בכלל. הם מתאימים גם למי שרוצה לספוג קצת היסטוריה או תרבות, לנפוש או ליהנות מבירה צוננת במסיבה לוהטת.

 

 

1 – ליסבון, פורטוגל

ליסבון היא יעד שהישראלים מכירים טוב יותר בשנים האחרונות, וכשהקיץ מתחיל להתרחק העיר היפהפייה הזו נעשית אטרקטיבית אפילו יותר. עם אטרקציות נהדרות, טירות וארמונות, וגם עם רחובות שכיף לשוטט בהם ונופים משגעים – זו אחת הערים היפות באירופה. גם המסעדות כאן לא רעות בכלל, דרך אגב.

 

2 – מינכן, גרמניה

הזכרנו את הבירה הצוננת ואין ספק שהמקום המושלם למצוא אותה הוא במקום הזה ממש, בעיר הגרמנית. אם אתם מגיעים אליה באוקטובר אתם עומדים ליהנות מחגיגת בירות בלתי רגילה במסגרת אירועי אוקטוברפסט, ובמהלך 16 ימים יגיעו לעולם מיליוני תיירים שירוקנו למעלה מ-7 מיליון ליטרים של בירה קרה. בין לבין תוכלו ליהנות מהפארקים, האתרים התיירותיים והנופים הייחודיים.

 

 

3 – אנטליה, טורקיה

יש לנו אמנם יחסי אהבה-שנאה עם טורקיה, לפחות בתחום התיירות (בתחומים אחרים התמונה ברורה יותר) אבל אין ספק שזהו יעד נהדר למי שרוצה לתכנן חופשה אחרי החגים ולחסוך גם בעלויות. כאן אתם יכולים ליהנות מהמלונות המפנקים ביותר, לצאת לקניות בשווקים או לנוח על החוף עם קוקטייל.

 

 

4 – אלבקרקי, ניו מקסיקו

אוקטובר הוא זמן טוב לטוס לניו מקסיקו ולהגיע לפסטיבל צבעוני שנמשך תשעה ימים. המסורת העתיקה הזו, שנמשכת למעלה מארבעה עשורים, נחשבת לאחת המסורות היפות והמיוחדות שיש, והיא רק תירוץ לצאת לחופשה מהנה ביעד שיספק לכם עוד כמה וכמה אטרקציות.

 

 

5 – טרינידד וטובגו

אם בא לכם על חופשה אקזוטית יותר, כזו שתזכיר לכם את מזג האוויר הישראלי הקיצי במקום את החורף האירופאי, הנה היעד בשבילכם. אוקטובר הוא זמן טוב להגיע לאיים היפהפיים האלה, להשתזף וליהנות מחופשה אמיתית. אנחנו לא מבטיחים לכם חופשה יבשה מאוד, שכן בכל זאת יש סיכוי לגשמים בעונה הזו, אבל באופן כללי זהו יעד חמים ונעים.

 

 

6 – חופשה אחרי החגים במונטווידאו, אורוגוואי

זה הזמן שבו השמש זורחת והרחובות מתמלאים בתיירים, וכמה כיף שאצלנו זה בדיוק הזמן לתכנן חופשה אחרי החגים והמחירים קצת יותר נסבלים. אם תגיעו לאורוגוואי תמצאו שווקים נהדרים, עיר עתיקה ויפה, מסעדות מצוינות לחובבי הבשר והזדמנות לצאת למסע אופניים לאורך השדרה המרכזית בעיר. חוץ מזה, כאן גם תחסכו כסף – המלונות זולים יחסית, וזה תירוץ טוב להרחיק עד ליעד המופלא הזה.

 

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme