התחרות מגיעה לשיא: סלולר בשקל אחד בלבד לחודש

עומר גלעדי5 דקות קריאה
מסתבר שיש דבר כזה: סלולר בשקל אחד בלבד
שתף:

הנה מבצע שתרצו לשמוע עליו: רמי לוי מציע למועדון הלקוחות אשר מחזיקים בכרטיס האשראי מבית החברה חבילת סלולר בשקל אחד לחודש, למשך שנה שלמה. לא מדובר בבדיחה רעה על חשבון שאר חברות התקשורת בארץ (אם כי יש מי שחושבים שהמהלך ציני ופוגע בשוק) – ואולי זו אפילו הזדמנות לחסוך כמה מאות (או אף אלפי) שקלים השנה, ולאתר ספק תקשורת חדש בשוק, שלא פוחד "להוריד את הכפפות" – לטובת הלקוחות. איזו חבילת סלולר מציעים בחברת רמי לוי בשקל אחד לחודש, ומי צפוי להפסיד מהמהלך?

 

סלולר בשקל אצל רמי לוי
רמי לוי כבר מציע חבילת תקשורת מלאה ועשירה, בתשלום שנשמע כאילו לקוח מבדיחה. שקל אחד בודד בחודש – ובתמורה תקבלו חבילת שיחות ללא הגבלה, למשך שנה

 

רמי לוי שובר את השוק

מחירים חסרי תקדים ברשת המרכולים מבית רמי לוי – והפעם, אנחנו לא מדברים על מבצעים במחלקת העופות או הגבינות. חבילות הסלולר החדשות מבית "רמי לוי תקשורת", הפועלות מעל רשת התקשורת מבית "פלאפון", מוצעות למועדון הלקוחות בעלי כרטיס האשראי של ענק הקמעונאות בישראל – תמורת שקל אחד בלבד לחודש. מדובר בחבילות תקשורת מפנקות, הכוללות שיחות ללא הגבלה וגלישה בנפח של עד שמונה ג'יגה בייט בכל חודש. המחיר הנמוך יהיה תקף לשנה אחת – ולאחר מכן ישלמו לקוחות החברה שנהנו מן המחיר הנמוך למשך 12 חודשים, מחיר קבוע של 24.90 ₪ לחודש – מחיר מובטח למשך כל החיים. המבצע מפורסם באזור מועדון הלקוחות של החברה בלבד, וניתן להדפיס קופון למימושו באחד מסניפי החנויות של "רמי לוי". המבצע צפוי להימשך עד ה – 16 לאוקטובר. תשלומים נוספים שחלים על העסקה – 49 ₪ חד פעמי עבור דמי חיבור; ועוד 49 ₪ חד פעמי עבור דמי מעבר מתכנית אחרת.

 

המהלך של רמי לוי הוא מהלך שלא נשמע כמותו בישראל. אמנם, בתחילת דרכה של חברת התקשורת הצעירה בישראל "גולן טלקום", גם היא "שברה את השוק" עם מחירים שהותירו אותנו אז פעורי פה – אולם חשוב לזכור, לאן הובילו מחירים אלה את גולן טלקום, ואפילו אז – לא היה מדובר במחירים נמוכים כל כך, בוודאי לא בסכומים שמתקרבים להטבת סלולר בשקל.

 

 

משרד התקשורת – מדובר בפגיעה חמורה בתחרות

במשרד התקשורת מכנים את מחירי החבילות החדשות של רמי לוי "קניבליזם", ומספרים כי המהלך עלול לגרום לצניחת מחירים שחברות תקשורת אחרות פשוט לא יוכלו לעמוד בהם. הועלו שלוש טענות נוספות נגד המבצע: האחת – היא אפליה לטובת לקוחות המועדון של החברה, עם הימנעות גורפת מאזכור המבצע באתר האינטרנט של רמי לוי; נקודה נוספת היא עניין "סבסוד צולב" עם ניצול מעמד החברה כאחת מהמובילות בשוק הישראלי בתחום המזון והמשקאות – לטובת קביעת רף מחירים שאינו תחרותי בשוק התקשורת. השלישית והאחרונה – החשש מפני עדכון המחירים בתוך שנה לרמת המחירים הסבירה בשוק, תוך העלאת מחירי החבילות שניתנו במבצע בשיעורים חסרי תקדים עבור הלקוחות. לא ברור בשלב זה אם משרד התקשורת מתכוון לבלום את גל ההנחות על חבילות הסלולר או לאסור על חברת "רמי לוי" להמשיך ולהציע חבילות סלולר במחיר זה.

 

סלולר בשקל - איפה מסתתר המבצע?
חבילת סלולר בשקל לא מופיעה באתר החברה

 

סלקום ופרטנר מגיבות בירידת ערך

תקופת החגים היא ללא ספק הזמן היעיל ביותר להכריז על מבצע כמו סלולר בשקל, בוודאי עבור לקוחות רשת המזון מבית רמי לוי. אלפי קונים צפויים להיחשף אל המבצע ולהתנסות בחבילת התקשורת החדשה – כל אחד מבין המנויים החדשים של רמי לוי, צפוי לנטוש את חברת הסלולר המספקת עבורו את המנוי הנוכחי. כבר ביום פרסום ההודעה בעניין חבילות התקשורת המוזלות מבית רמי לוי, צנחו מניות פרטנר וסלקום בשיעורים של 2%-3%.

 

 

סלולר בשקל – כדאי או לא כדאי?

אם אתם שוקלים לנסות את חבילת הגלישה מבית רמי לוי – חשוב שתדעו כי החבילה, המוצעת בשקל אחד, זמינה רק לחברי מועדון הלקוחות של רמי לוי, ורק בתשלום דרך כרטיס האשראי של החברה – כלומר, אלו שני דברים שתצטרכו לוודא שיש ברשותכם, טרם תדפיסו את הקופון ותדלגו אל סניף "רמי לוי" הקרוב לביתכם, לרכוש את חבילת הסלולר החדשה שלכם. עם תקנות הניוד הסלולארי המטילות את מירב האחריות לטיפול במעבר בין חברה לחברה על חברות הסלולר – אנחנו לא רואים סיבה להימנע מהחיסכון המרשים (של אלפי שקלים בשנה אצל חלק מהמשתמשים) בחבילה עשירה מבית פלאפון, המוצעת רק למשך כחודשיים נוספים. לאחר תום שנת ההנחה – תוכלו לבחור להישאר תחת שירותיו של אותו הספק, אחרי הכל – גם תשלום של 24.90 ₪ לחודש, אינו תשלום גבוה ביחס למחירי השוק כיום.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme