6 קבוצת הפייסבוק שעוזרות לכם למצוא עבודה גם כשאתרי החיפוש נכשלים

אירנה נוזה5 דקות קריאה
כך תוכלו למצוא עבודה בפייסבוק
שתף:

איכשהו באופן טבעי הפך הזמן של אחרי החגים לתקופה אולטימטיבית של חיפוש עבודה. החופש הגדול מאחורינו, העברנו בחיק המשפחה את תקופת החגים, בילינו וחזרנו מרוצים מהחופשה בחו"ל – עכשיו הראש נקי ואפשר לפצוח בחיפוש אחר משרת החלומות שלנו. איך עושים זאת? בדרך כלל, הרשמה לכמה אתרי חיפוש עבודה ושליחת קורות חיים למשרות מתאימות מהווה את ברירת המחדל מבחינת רבים, אחרים פונים לסיוען של חברות כוח אדם והשמה… עם זאת, לצד שיטות מקובלות לחיפוש עבודה קיימת אלטרנטיבה שמשום מה פעמים רבות נוטים לשכוח ממנה. כמובן, הכוונה לחיפוש עבודה ברשתות חברתיות, או ליתר דיוק בפייסבוק.

 

למעשה, אם תעשו חיפוש זריז בפייסבוק תמצאו עשרות קבוצות דרושים והצעות עבודה, אותן ניתן לסווג על פי אזור ועיר, סוגי משרות ומאפיינים נוספים. חלקן פחות פופולאריות ומונות מאות חברים, אחרות יכולות להתפאר בקהילה של עשרות אלפי משתתפים. הבחירה לאילו מהן להצטרף היא שלכם. אם כי חשוב שתדעו: הפופולאריות של הקבוצה אינה בהכרח מגבירה את סיכויי ההצלחה שלכם במציאת העבודה. למעשה, חשוב יותר לבחור בקבוצה שעונה לדרישותיכם מבחינת יתר מאפייניה. לנוחיותכם בחרנו 6 קבוצות פייסבוק מומלצות לאיתור עבודה כשקו המנחה לסיווגן היה אוכלוסיית היעד אליה הן מכוונות. אם אתם משתייכים לאחת מאכלוסיות היעד שברשימה, כדאי שתצטרפו ותנסו את מזלכם – ומי יודע, אולי איפה שאתרי חיפוש העבודה נכשלו, דווקא קבוצת הפייסבוק תצליח?

 

 

לשלב תואר עם עבודה: קבוצת דרושים סטודנטים ומשוחררים – הצעות עבודה

ללמוד ולעבוד – המון סטודנטים מצליחים לעמוד באתגר הלא פשוט. עם זאת, לא תמיד קל לאתר משרה שתתאים למערכת שעות הלימודים בתואר. בקבוצת 'דרושים סטודנטים ומשוחררים – הצעות עבודה' יכולים הסטודנטים להיחשף למבחר הצעות עבודה רחב ומגוון. כעת, כששנת הלימודים באוניברסיטאות ומכללות עומדת בפתחה זה יכול להיות הזמן האידיאלי לאיתור המשרה המתאימה לשילוב עם שגרת הלימודים התובענית שלכם בסמסטר הקרוב.

 

מספר חברים: 18,164

 

רוצים למצוא עבודה גם בלימודים?
פייסבוק יעזור לכם למצוא עבודה גם בזמן הלימודים או אחרי השחרור מהצבא

 

גם ילדים יכולים לעבוד – משרות לילדים ובני נוער: קבוצת עבודה לנוער עד גיל 18!

אפשר למצוא לא מעט ילדים ובני נוער שרוצים לעבוד: חלק בשביל להרוויח דמי כיס, אחרים כדי לחסוך לטובת רכישה של דבר מה נחשק אך לא זול, אחרים כדי לעזור להוריהם לכלכל את המשפחה. עם זאת, מעסיקים רבים מעדיפים שלא להעסיק ילדים ובני נוער: 'אנחנו מעסיקים רק בני 18 פלוס', 'העבודה היא בשעות הבוקר – איך תשלב את זה עם הלימודים בבית הספר?' – התשובות שמרבים לשמוע אלו שמנסים למצוא עבודה ולשלב את המשרה עם הלימודים. קבוצת פייסבוק 'עבודה לנוער עד גיל 18!' יכולה לעזור לכל מי שמתקשה למצוא עבודה בגלל שטרם מלאו לו 18 שנים: משרות שמתאימות לתלמידי תיכון, משרות בהיקף שעות מצומצם וחשוב מכל, בהתאמה לגילכם הצעיר.

 

מספר חברים: 14,972

 

למצוא עבודה בתעשיית ההייטק: קבוצת הצעות עבודה – הייטק'

לעבוד בהייטק – יעד נכסף מבחינת רבים. ללא ספק, תחום ההייטק נהנה ממוניטין של יוקרה ומשרות בתחום נהנות מביקוש רב. אם גם פניכם מועדות לשם, קבוצת 'הצעות עבודה – הייטק' יכולה לשמש כנישה נוספת לחיפוש עבודה במקצועות ההייטק השונים.

 

מספר חברים: 9,861

 

אשת קריירה – משלבים אימהות ועבודה: קבוצת עבודה לאימהות | משרות אם | משרות לאימהות | נשים עובדות

לא קל להיות אימא. עוד יותר קשה להצליח לשלב בין העבודה לבין רשימת המשימות האינסופיות שכל אימא לילדים מתמודדת איתן ביומיום. רוב האימהות שמחפשות עבודה יעידו כי שעות עבודה לא גמישות וחוסר התאמה ללו"ז התובעני שלהן בבית, מהוות את הגורם המגביל בחיפוש המשרה המתאימה. קבוצת הפייסבוק 'עבודה לאימהות | משרות אם | משרות לאימהות | נשים עובדות' מרכזת את העבודות שמתאימות מבחינה זו לנשים שרוצות לעבוד, אך חייבות לשלב את הקריירה עם אימהות. מדובר בקבוצה סגורה שהוקמה בשנת 2014 במטרה לשמש כלוח פרסום של משרות שמתאימות לאימהות בהיקף השעות והמתאפיינות בלו"ז גמיש.

 

מספר חברים: 8,804

 

גם אימא יכולה למצוא עבודה
גם אימהות יכולות למצוא עבודה שמתאימה להן

 

להמשיך לעבוד אחרי גיל 50 וגם בפנסיה: קבוצת דרושים בני 50+ הצעות עבודה

רבים בקרב האוכלוסיה המבוגרת יספרו כי למרות רצונם להישאר במעגל העבודה, הם מתקשים למצוא משרה מתאימה. אכן, נראה שלא מעט מעסיקים נמנעים מהעסקת עובדים מבוגרים, וחבל, שהרי מדובר בכוח עבודה איכותי, מנוסה ובעל נכונות ומוטיבציה לנתינה והתמדה. אם אתם מרגישים שקשה לכם למצוא עבודה בשל גילכם המבוגר, אם אתם בני 50 פלוס או שכבר יצאתם לגמלאות, בקבוצה 'דרושים בני 50+ הצעות עבודה' תוכלו למצוא מגוון משרות מתאימות.

 

מספר חברים: 802

 

 

קבוצת עבודה נגישה – האתר המוביל למשרות לאנשים עם מוגבלות

לעבוד על אף המוגבלות הפיזית, לבנות קיירה ולתרום לקהילה, להשתלב בשוק העבודה – קבוצת הפייסבוק 'עבודה נגישה – האתר המוביל למשרות לאנשים עם מוגבלות' פועלת למען קידום השתלבותם של אנשים בעלי מוגבלות בשוק העבודה.  למעשה, מדובר בקבוצת פייסבוק המהווה זרוע נוסף המופעל על ידי המטה לשילוב אנשי עם מוגבלות הפועל מטעם משרד העבודה והרווחה. הקבוצה הוקמה לפני כשנתיים ומרכזת מגוון מודעות דרושים שיכולים להתאים לבעלי מוגבלויות שונות.

 

מספר חברים: 109

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme