כך צובר עומר אדם את ההון המטורף שלו – וכך הוא מוציא את הכסף שלו

יובל פוגל5 דקות קריאה
איך עומר אדם צובר את ההון שלו?
שתף:

חלפו כתשע שנים מאז הגיח הכוכב הגדול ביותר שנולד אי פעם בתכנית זמר טלוויזיונית בישראל – עומר אדם. הזמר, שהודח מהתכנית "כוכב נולד" עקב הטיית גילו כלפי מעלה בטופס הרישום, הפך עם השנים ל"מכונת מזומנים" ענקית. כיום, הביטוי Sold Out הוא שמו השני של עומר אדם, ועם כמות מעריצים ועוקבים מטורפת ברשתות החברתיות – כיסו עוד נטוי. בכתבה זו נציג בפניכם את הגורמים לתופעה ואת תוצאותיה הכלכליות.

 

 

View this post on Instagram

 

מודיעין הייתם 🔥 תודה רבה לכולם 🙏🏻 צילום: שרון רביבו

A post shared by Omer Adam (@omeradam10) on

 

הסוד של עומר אדם: מורשת של משמעת בכירה מטעם צה"ל

רבים בתעשיית המוזיקה טוענים כי סוד ההצלחה של עומר אדם הוא התנהלות נכונה ומשמעת גבוהה. אין זה מפתיע, הרי אחרי הכל, עומר הוא נצר למשפחת אדם המיתולוגית, בעלת העבר הצבאי מעורר הכבוד: אביו, רס"ן יניב אדם, היה סגן מפקד יחידת שלדג וסמג"ד גדוד הצנחנים 202 (גדוד "צפע"). סביו של עומר הם אל"מ שמואל אדם (שכיהן כמפקד מג"ב איו"ש), והאלוף יקותיאל אדם (ממתכנני "מבצע יונתן", אשר נפל במהלך מלחמת לבנון הראשונה).

 

גם לאודי, דודו של עומר, עבר צבאי מכובד מאוד: הוא היה אלוף פיקוד צפון בעת מלחמת לבנון השנייה, וכיום משמש כמנכ"ל משרד הביטחון. כנצר למשפחה זו, אין זה מפתיע שעומר מקפיד לכל אורך הדרך על משמעת והתנהגות מדויקים: הוא אינו נוטה להתרברב, והוא מקפיד על שמירת תדמית נקייה. לדוגמא, לפני מספר שנים שודרה בטלוויזיה תכנית אודות תופעת עומר אדם, במסגרתה אמר לו סבו: "מספיק שרק תצא מבית מלון עם מגבת בתיק – 'יאכלו' אותך בתקשורת, וזה יצור לך נזק תדמיתי גדול". זאת ועוד, בצעירותו אפילו הצמיד לו אביו "שומרי ראש" למטרת פיקוח על התנהגותו במועדוני הריקודים. אין ספק, כי החינוך והמשמעת הצבאיים הבאים מבית, מובילים את עומר אדם לקריירה פופולריות והתנהגות ללא רבב.

 

 

על השינוי בחוקי המשחק של תעשיית המוזיקה עקב התפתחות הטכנולוגיה

אלו מאיתנו אשר גדלו בשנות התשעים, וכמובן אלו המשתייכים לדורות קודמים להם, לבטח זוכרים כי עד להופעת רשת האינטרנט – עקב היותם אפיק הכנסה עיקרי עבור אמנים ולהקות – רוב הכסף הושקע בהפקה ובשיווק של אלבומים. בימים אלו, של פריחת המדיה החברתית, אפיק ההכנסות העיקרי של המוזיקאים הוא ההופעה החיה, ובאופן טבעי מופנים אליו מרכז כובד השיווק והפרסום. כיוון שכך הם פני הדברים, אין זה מפתיע כי אמנים שהופיעו עד כה בבמות "בינוניות", עוברים להופיע בקיסריה וממלאים את ההיכל לאחר מסעות פרסום. באמצעות שיווק ממוקד מטרה בפלטפורמות השונות של המדיה החברתית, ניתן לייצר פרסום יעיל וליצור מיתוג וחשיפה. עומר אדם, בחור צעיר המבין את רחשי ליבם של בני הנוער, מנצל את פלטפורמות ויתרונות המדיה החברתית, והופך לכוח שאין שני לו בעולם ההופעות החיות מקרב המוזיקאים הישראלים.

 

 

View this post on Instagram

 

👘

A post shared by Omer Adam (@omeradam10) on

 

בעוד זמרים חולמים למלא את קיסריה, יכול עומר אדם לעשות זאת ב-6 דקות בלבד!

עד שהגיחה אל העולם תופעת עומר אדם, היינו שומעים על המון זמרים אשר חלומם הוא למלא את היכל ההופעות של קיסריה, המונה כ-3,000 מקומות ישיבה. המציאות מראה, כי עומר אדם ממש לא נמצא בליגה הזו: זוכרים את ההופעה שלו באצטדיון סמי עופר בחיפה? אז דעו כי לקראת אותה הופעה, מכר עומר אדם כ-30 אלף כרטיסים, וזאת תוך שעה אחת בלבד! לצורך ההמחשה, כמויות כאלו של קהל היו שמורות עד אז רק לאמנים מחו"ל, או לצמד ההופעות האחרונות של להקת "כוורת" בפארק הירקון (אשר מנו מעל ל-50 אלף איש בכל אחת מן ההופעות).

 

 

מה מצב כיסו של מכונת המזומנים העונה לשם עומר אדם?

להתחיל למנות את הכנסותיו של עומר אדם וגובהן זהו עולם ומלואו, ואין אנו מתיימרים לעשות זאת, אך נציג בפניכם מספר נתונים כספיים ודוגמאות מהשטח. בחודש אפריל האחרון למשל, עלה הקמפיין "בוקר טוב" בכיכובם של עומר אדם וגידי גוב. על פי ההערכות, קיבל עומר אדם על השתתפותו בקמפיין זה סכום של כ-850 אלף שקלים. ביום העצמאות האחרון לעומת זאת, קיבל עומר אדם כ-200 אלף שקלים עבור הופעה של כ-45 דקות, ובסך הכל הוא הופיע באותו ערב חמש פעמים והכניס מיליון שקלים למכונת המזומנים שלו.

 

זאת ועוד, עבור הופעה של כ-45 דקות באירוע, גובה עומר אדם סכום של כ-70 אלף שקלים, וזה עוד כאין וכאפס ביחס לנתון הבא: בימים האחרונים נחשף נתון לפיו קיבל עומר אדם סכום אסטרונומי של כ-300 אלף שקלים עבור ביצוע שיר אחד במסגרת האח הגדול! לפי נתונים של מגזין הפורבס, היקף ההכנסות של עומר אדם היה כ-10.9 מיליון שקלים כבר בשנת 2011. כמו כן, נכון לסוף שנת 2017, יש לעומר אדם יותר מ-400 מיליון צפיות ביוטיוב. במילים אחרות, מדובר בזמר הנמצא בצמיחה מתמדת, ויהיה מאוד מעניין לעקוב ולראות לאילו מימדים עוד עשויה מכונת המזומנים המטורפת הזו להגיע.

 

 

View this post on Instagram

 

נא להתנהג בהתאם 😉

A post shared by Omer Adam (@omeradam10) on

 

על מה מוציא עומר אדם את הכסף שלו?

קצת קשה לענות על שאלה זו, הרי עומר אדם הוא בסך הכל בחור צנוע וענו שגדל לתוך עולם של משמעת עצמית והתנהגות קפדניים במיוחד. כיוון שכך הם פני הדברים, עומר אינו נוטה לבלוט תקשורתית בחייו האישיים. יחד עם זאת, בתחילת שנת 2016 הפסיד עומר סכומי כסף נכבדים בקזינו באמסטרדם. לפי הנתונים שהבאנו לפניכם בכתבה זו, אין ספק כי הוא יכול להרשות זאת לעצמו, וכל עוד הוא עושה זאת באופן חוקי ומרוויח כספו ביושר – זוהי זכותו המלאה. לנו נותר רק לאחל לעומר המשך הצלחה, ושימשיך לנצל את קולו, כשרונו, מוסר העבודה והפופולריות שלו – למען שימוש במוזיקה ככלי אוניברסלי לקירוב לבבות.

 

עקבו אחרינו גם באינסטגרם

 

תמונה ראשית: מתוך עמוד האינסטגרם של עומר אדם

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme