12 יעדי קרוז מרהיבים שכדאי להגיע אליהם

סיון קידר5 דקות קריאה
יעדי קרוז נהדרים גם אם אתם לא חובבי ים גדולים
שתף:

טיול מחוף לחוף קוסם לכם? שיט רומנטי או הרפתקני מפתה אתכם לצאת מיד לחופשה הבאה? זו הכתבה עבורכם. קיבצנו את 12 מסעות השייט המרהיבים ביותר עם מגוון אטרקציות חלומיות לחוויה בלתי נשכחת.

 

 

חופים לבנים בוהקים

שיוט ברחבי אלסקה ייקח אתכם אל נופי הרים, הנושקים לחופים חוליים מולבנים עוצרי נשימה. קווי שיוט פופולריים רבים, כמו "רויאל קריביאן" ו"קרנבל" מציעים סיורים במדינה הצפונית ביותר. עבור חובבי הטבע, המחפשים לראות נופים מרהיבים מקרוב מומלץ לקחת מסלול שיט סביב חובק אלסקה, שיישא אתכם סביב המדינה הארקטית. פרט להרים המדהימים, אם יתמזל מזלכם, תזכו לראות לווייתנים, כלבי ים ופינגווינים.

 

יעדי קרוז - גם באלסקה
הנופים המשגעים של אלסקה

 

היסטוריה לאורך הנהר הארוך בעולם

שיט לאורך נהר הנילוס יישא אתכם במסלול מפנק לצפות בנפלאות העולם העתיק. לצד מבנים עתיקים תחוו את קסם המדבר והיבשת הפראית אפריקה. "Retreats" ו- "Memphis" הן שתי חברות, המציעות מגוון הפלגות לאורכו של הנילוס, ולוקחות אתכם לצפות ביופייה הטבעי של מצרים, ומשלבת עגינות קצרות וארוחות איכותיות.

 

יעדי קרוז - לאורך הנילוס
שיט לאורך הנילוס

 

תרבות ואמנות על האגם

על גבי נתיבי המים של רוסיה תוכלו לספוג את תרבותה העשירה. "שיט ויקינגים" ו"דיסני קרוז ליין" נכללות בין חברות הנסיעות, שעוצרות ברוסיה, ומביאות את הנופשים אל נהר הוולגה הרוסי ואגמי הנוף האחרים שלו. אם אתם מחפשים שילוב של תרבות ואמנות בשיט, ושמחים לבקר במוזיאון בין אתר אחד לאחר, הפלגה מסוג זה היא דרך נהדרת לשלב חוויות תרבות, כמו ביקור במופע בלט, מוזיאון ההרמיטז' או סנט פטרסבורג.

 

יעדי קרוז ברוסיה
שילוב של תרבות ואמנות בשיט – נהר הוולגה

 

נהר היאנגצה במזרח הרחוק

שיט לאורך נהר היאנגצה הוא דרך מצוינת לבקר באתרים בעלי חשיבות היסטורית גדולה ונופים טבעיים מעוררי פליאה. "שיט ויקטוריה" הוא אחד ממפעילי התיירות המשיטים תיירים לאורך הנהר.

 

יעדי קרוז בסין
שיט לאורך נהר היאנגצה

 

שיט טרופי סביב האי הגדול בקריביים

למסע טרופי מענג ביעד פופולרי, מומלצים קווי השיוט של קובה. הייחודיות שבמסלולים אלו באה לידי ביטוי בסממני התרבות הרבים, ביניהם המוזיקה, האוכל וההיסטוריה המקומיים. מומלץ במיוחד לשלב את הוואנה וסנטיאגו ולמצוא זמן לפרוס מחצלת על חופיהן הקסומים. קווי שייט רבים, כולל "נורבגיה רויאל קריביאן", מציעים הפלגות לקובה.

 

יעדי קרוז בקובה
תמיד תוכלו לצאת גם למסע באזור קובה

 

מסע בתעלה

טיול דרך תעלת פנמה מומלץ במיוחד לחובבי הטבע וההיסטוריה. שיוט לאורך הפלא הטרופי מעשה ידי האדם יישא אתכם ליעדים אטרקטיביים כמו קרטחנה, קולומביה, פוארטו קטזל, גואטמלה וקאבו סן לוקאס.

 

יעדי קרוז לתעלת פנמה
תעלת פנמה – עוד יעד נהדר

 

אירופה הכפרית

טיול לא שגרתי ברחבי אירופה יישא אתכם לאורך הריין, ויחשוף בפניכם קתדרלות וטירות. מסע מרתק בו תעגנו בעיירות, שנראה שקפאו בזמן, בשטרסבורג, צרפת, לקלן וגרמניה. "Ama Waterways" ו "Avalon Waterways" הם שניים ממפעילי השיוט, המציעים טיולים החל בבאזל, שווייץ, וכלה באמסטרדם.

 

יעדי קרוז באירופה
תוכלו להשקיף אל הנופים הרמהיבים של אירופה

 

ללגום את בורדו בסירה

חובבי היין ייהנו לראות את אזור בורדו של צרפת. שיט לאורך דורדון וגארון יאפשר לכם לטעום את האמנות וההיסטוריה הכלולים בעיר בורדו – כמו גם את היין – ואת הערים הסובבות. הפלגות המופעלות על ידי חברות כגון Uniworld ו- "ויקינג" ייקחו אתכם דרך מבצרים מימי הביניים וטירות לצפייה אל מאחורי הקלעים של ייצור כמה מהיינות היוקרתיים בעולם.

 

 

פאר הקוטב הצפוני

אם מסע הרפתקני מושך אתכם ואינכם נרתעים מהקור, צאו אל הקיפאון המפואר של הקוטב הצפוני. מבלי להקריב את הנוחות האישית תוכלו לסייר לאורך הרים, פיורדים וקרחונים בצפון אירופה. "קרוז נורווגיה" ו- "שיט סלבריטאים" הם בין מפעילי השיוט, שייקחו אתכם דרך נופים עוצרי נשימה עם מיטה חמה ומפנקת בספינה.

 

אתרים היסטוריים בים התיכון

קשה לכם לבחור יעד אחד? סיירו בכמה יעדים וחקרו אתרים היסטוריים בשיט מפואר ברחבי אירופה.  "רויאל קריביאן" ייקחו אתכם דרך קרואטיה, איטליה, רומא, ונציה, סיציליה וברצלונה, כדי לראות את המבנים העתיקים מימי הביניים של קוטור, מונטנגרו, וזדר וקרואטיה.

 

יעדי קרוז בקרואטיה
שיט ברחבי אירופה יביא אתכם אל קרואטיה היפהפייה

 

נקודת מבט חדשה

"נורווגית" ו"קרנבל" הן רק שתיים מחברות השיוט, שייקחו אתכם לצפייה מנקודת מבט חדשה במזרח קנדה וניו אינגלנד, שם תיחשפו אל נוף שקט מרהיב תוך ביקור באזור הצפון מזרחי בבוסטון, הליפקס, סנט ג'ון ועוד.

 

עקבו אחרינו גם באינסטגרם

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme